כל המשפחה בלאומית

לגדל ילד כבר לא כל כך פשוט, והאמת? מתחיל להיות יקר

מערך הבריאות בישראל נהיה קשה להשגה, והתשלומים עולים ועולים - מההריון והלידה ועד שהוא עצמו מקים בית בישראל. איך בכל זאת מגדלים ילד ומטפלים סוף סוף בשיניים בלי למשכן את הבית? לפעמים התשובה נמצאת דווקא בקופת החולים (בריאות, שיווקי)

לגדל ילד בישראל? מתחיל להיות יקר. אילוסטרציה (צילום: Abir Sultan/Flash 90)

שירותי הבריאות בארץ מתייקרים, קשה להשיג תורים וגם כשיש כבר סופסוף תור, אנחנו לא תמיד בטוחים מי הולך לטפל בנו.

קיימים אצלנו חששות רבים - איך בכל זאת ניתן להקים משפחה ובית בישראל, כאשר העלויות עבור כל הקשור בבריאות כה יקרים? איך נוכל לשלוח את היקרים לנו מכל לטיפול מבלי לדעת דבר על המטפלים? איך נוכל לממן את כל אשר הם זקוקים לו, בוודאי כשהם חולים, אך גם טיפולים להם הם זקוקים גם כשהם בריאים, כגון טיפולים בהתפתחות הילד, טיפולי שיניים ועוד?

אנחנו שואלים את עצמנו: בעזרת איזו קופת חולים הכי משתלם לגדל את הילד? איזו קופה תעניק את הכמות הגדולה ביותר של שירותים, באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר הנמוך ביותר?

בלאומית שירותי בריאות לקוחות "לאומית זהב", הביטוח המשלים של לאומית, חוסכים עד אלפי שקלים בשנה בכל הקשור בילדים - מההריון ולידה ועד טיפולים בהתפתחות הילד, מהתייעצות עם מומחים ועד טיפולי שיניים. לקוחות לאומית מקבלים יותר, בהרבה הרבה פחות.

אם כבר הזכרנו את הנושא של הריון, אז אין ספק שראוי להדגיש עד כמה משתלם להיות לקוחות של לאומית. ללקוחות לאומית סל שירותי הריון, והן זכאיות להחזרים בגין בדיקות וטיפולים שנעשים במהלך ההריון. שימי לב - רק בלאומית בדיקת מי שפיר ניתנת ללא עלות, בכל גיל.

החזרים על טיפולים ובדיקות בהריון. אילוסטרציה. (שאטרסטוק)

מה אודות טיפולי שיניים? האם להמשיך לחפש שירותי רופאת שיניים פרטיים או שמא כדאי "להסתכן" דרך הקופה? לאומית פתרו בשבילכם את הדילמה ובלאומית תוכלו לקבל רפואת שיניים פרטית במחיר ציבורי, על ידי קבלת טיפולי שיניים במרפאות שיניים פרטיות.

אין ספק שמבחינת המחיר הכי משתלם בלאומית. אך מה בנוגע לאיכות השירות?

בתור התחלה, בלאומית יש את מספר רופאי המשפחה הגדול ביותר ביחס למספר הלקוחות. הקפדה של לאומית על היחס הזה הוא שמאפשר ללקוחות יחס אישי, תחושה שבאמת מכירים אותם, את ההיסטוריה המשפחתית שלהם ואת הצרכים הייחודיים שיש לכל מטופל ומטופל.

בלאומית מבינים שחשוב לכם לחקור ולדעת מי הרופא, האחות או המרפאה שהולכים לטפל בכם וחשוב לכם לדעת מה אחרים חשבו אודות הטיפול לו הם זכו. לאומית היא קופת החולים היחידה המאמינה בשקיפות מלאה ומנגישה לכם מידע אודות שביעות רצון הלקוחות מהטיפול שקבלו. השקיפות המלאה מאפשרת לכן לבחון את הקופה ואת נותני השירות ולקבל החלטות בהתאם לתוצאות.

יחס אישיוזמינות מרופא המשפחה. לאומית. (קמפיין)

גם על הנושא של זמינות ויחס אישי לאומית שירותי בריאות שמים דגש. באתר לאומית נמצא "תיק הבריאות שלי", אשר דרכו ניתן להתכתב עם רופא המשפחה או רופא הילדים, לקבל הפניות ומרשמים, להתייעץ ולקבל מענה על כל שאלה שעולה.

דרך "תיק הבריאות שלי" תוכלו גם לראות תוצאות של בדיקות, המלצות רפואיות, לחדש מרשמים ולקבל העתקים של מסמכים רפואיים, ללא צורך בבירוקרטיה מסובכת. מעבר לכך, קיים בלאומית ייעוץ רפואי 24 שעות ביממה, גם מחוץ לשעות העבודה, לכל שאלה בנושא רפואי שמטרידה אתכם. התקשרו והצוות של לאומית ישמח לתת לכם מענה.

עדיין מחפשים עוד סיבות מדוע כדאי לכם להצטרף ללאומית שירותי בריאות? לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר