המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בארצות הברית, גילו וכתבו כל העיתונים שהנשיא ברק אובמה בוגד. אובמה, כמו חיה פצועה, נפגע קשה מאוד שעזר להילארי קלינטון בבחירות והיא לא נבחרה (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את העולם ביושר ואמת. כל מה שעושה בורא עולם בעולם הזה - גם כשאנחנו לא רואים ולא יודעים את העתיד - נסתרות דרכי ה' והכל לטובת ארץ ישראל הקדושה והיהודים שבתוך ארץ ישראל הקדושה. מזכך בורא עולם את העולם כולו, מטהר אותו והופך אותו לעולם טהור וקדוש, לעולם שלא הכרנו, עולם של יושר ואמת. עולם שבו כולם מקיימים את עשרת הדיברות במלואן. עולם של אהבת חינם, חסד ועזרה זה לזה ללא אינטרס.

על מנת לבנות את העולם החדש הזה, הורס בורא עולם את העולם הישן, כי אי אפשר לבנות עולם חדש על עולם ישן, אי אפשר לבנות בית חדש על ישן. מאז קום המדינה, בתש"ח, התחיל בורא עולם לבנות את העולם החדש.

מצפה בורא עולם מהיהודים שבחר בהם, לקיים את עשרת הדיברות, לרחם זה על זה ולאהוב זה את זה. כל יהודי שאוהב יהודים, מוריד מעליו קליפות, מזדכך ונפתחת לו דרך להצלחה גדולה.

הייסורים שיהודי עובר בגופו, מכאיבים לנפש הבהמית. הנפש הטהורה והקדושה מקבלת ייסורים באהבה. הנפש הבהמית נהנית מתאוות העולם ומדברים אסורים והנפש הטהורה והקדושה נהנית מתורה, מתפילות, מתיקון המידות ואהבת חינם. בזמן שהנפש הטהורה והקדושה עסוקה בלימוד תורה, תפילה ותיקון המידות - הנפש הבהמית מתייסרת קשה ומתנגדת שהיהודי ילך בדרך הטובה. זו המלחמה שיש כיום ליהודים, בין היצר הטוב ליצר הרע. ובחרת בחיים - ביצר הטוב.

בארצות הברית, גילו וכתבו כל העיתונים שהנשיא ברק אובמה בוגד. אובמה, כמו חיה פצועה, נפגע קשה מאוד שעזר להילארי קלינטון בבחירות והיא לא נבחרה. הילארי קלינטון היא ממשיכת תוכניותיו של אובמה, עכשיו כל העולם מגלה את זה. לכן הוא רוצה לפני שיעזוב את הנשיאות, להרוס את כל מה שטראמפ אוהב ואת מי שהוא אוהב, כדי שבזמן שטראמפ יהיה בשלטון, יהיה לו קשה להתמודד עם כל מה שקלקל אובמה - זו הנקמה של אובמה בטראמפ. כשטראמפ ימונה לנשיא תהיה לו סייעתא דשמיא לעזור לשלום בעולם והוא יצליח בגדול. שתהיה לו ברכה והצלחה!

הקדוש-ברוך-הוא סיבב כך שתזמון החלטת האו"ם שקודמה על-ידי אובמה, היתה בנר ראשון של חנוכה, כדי שהיהודים ירגישו כמו שהרגישו היהודים לפני אלפי שנים, כשגזרו גזירות קשות על עם ישראל. כולם הרגישו כפי שהרגישו אז בגזירות שנגזרו על היהודים בחנוכה.

זו תקופה אחרונה של סבל בעם ישראל. לא יהיה עוד סבל, רק טוב יותר מטוב.

אובמה התעסק עִם ישראל ובגד בישראל - בורא עולם יסבך אותו קשה מאוד עם פוטין. פוטין איש חזק ולא יוותר לעולם. פוטין יסתדר מצוין עם טראמפ, וטראמפ יסתדר מצוין עם כל העולם. נשיא ארה"ב החדש טראמפ, הוא חכם ונבון, יתכנן, יסדר ויתקן את כל המעוות - טראמפ רוצה שלום בעולם.

כל החלטות האו"ם בעניין ההתנחלויות - לא ייצא מהן כלום, הכל בטל ומבוטל!

טראמפ ופוטין יודעים שעם ישראל בארץ ישראל רוצים שלום בעולם, ושהערבים-מוסלמים רוצים מלחמה. הקדוש-ברוך-הוא נתן לאובמה לדבר, כדי שכולם יידעו מי זה אובמה וכדי שהיהודים בארץ ישראל יתעוררו ולא יאמינו לערבים. הערבים, מתאים להם רק לשיר ולזמר.

פוטין רוצה לשלוט בסוריה ובכל המזרח התיכון. הוא לא רוצה שיקומו עוד מעצמות בעולם, לא סין ולא איראן. לארה"ב, יש מזון בשפע לעולם כולו, ולרוסיה יש נשק ותחמושת עד אין-סוף.

איראן מתחנפת לרוסיה כדי שתתמוך בה, שולחת בעקיפין תחמושת, נשק ואנשים, כדי לפגוע ביהודים.

מצרים, סיסי לא היה מעורב בהחלטת האו"ם בעניין ההתנחלויות. הוא רוצה שקט ושלום וצריך את העזרה של מדינת ישראל נגד דאע"ש וחמאס ובשביל עוד הרבה דברים טובים שמדינת ישראל יכולה לעזור לסיסי.

ירדן, מלאה פליטים ומסתננים שאוכלים ומכרסמים את כולה ולא נותנים מנוחה ושקט, לא לירדן ולא למלך ירדן. מלך ירדן חי באשליות שיקבל מדינה פלסטינאית.

אבו מאזן וכל הפלסטינאים והחמאס חיים באשליות בגלל החלטת האו"ם - החלטת האו"ם תיפול לתהום ביחד עם כל האו"ם.

כל ארץ ומדינה, ראש ממשלה או נשיא בעולם, שרוצים לקחת חלקים מארץ ישראל - המדינה תחרב והאדם ייעלם, "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה".

בתורכיה, דאע"ש עושה הֶרֶס גדול.

רצועת עזה, החמאס רוצה לשלוט ברצועה, דאע"ש רוצה לשלוט ברצועה ויש ביניהם סכסוכים ומלחמה. יחד עם זה, חמאס לא מפסיק לחפור מנהרות, ממשיך לחפור ברצף, מכיוון חאן יונס, חופר ביֶתֶר שְאֵת.

אירופה וכל מדינה אחרת שהולכים נגד מדינת ישראל, ארץ הקודש, חושבים שאם הם יתנהלו בשנאה מול ארץ ישראל, אז המוסלמים, המסתננים וכל האויבים שממלאים אותם, יהיו חברים שלהם ויפסיקו להציק להם - זו הטעות שלהם, וטוב שהם טועים! המוסלמים, דאע"ש וכל האחרים ימשיכו למלא את אירופה במאות מיליוני בני אדם, שיהרסו את אירופה. אירופה תהיה אפר. אם ישנאו את ישראל או לא - אירופה תיהרס כליל.

נסראללה וחיזבאללה, הקדוש-ברוך-הוא מפרק והורס אותם לחלקים.

צה"ל בגבול הצפון - להיות ערניים.

עיראק, אין מה לדבר.

סוריה, אין רוגע, לא שקט ולא שלום.

חברי הכנסת בארץ ישראל הקדושה, לקחת את תפקידכם ברצינות ולא לזלזל באף חבר כנסת, ימין או שמאל, להיות אגודה אחת. ליהודים אין לאן ללכת בעולם, ההפך, כל היהודים יגיעו לגור בארץ ישראל. העולם יזרוק את היהודים מכל היבשות, ובעל כורחם יצטרכו לבוא לגור בארץ הקודש, לכן הנדל"ן בארץ ישראל הקדושה ממשיך לפעול ולעבוד ולא ייעצר לעולם.

בארץ ישראל הקדושה, הכל טוב. ענן אש עוטף את גבולות ישראל והקדוש-ברוך-הוא מלמעלה עוטף אותנו. מרים הנביאה מזרימה כמויות אדירות של מים לכנרת, הכנרת לעולם לא תתייבש!

יהודים יקרים, להמשיך ליישב ולבנות בתים בנגב, בגליל המערבי, ברמת הגולן, ביהודה, שומרון ובנימין. להפסיק לגור במרכז הארץ, יש שם צפיפות. עוד מעט לא יוכלו לנסוע במכוניות במרכז הארץ וייקח המון זמן לנסוע לכל מקום.

הורים יקרים, להמשיך להטיף לילדיכם הנערים מה הנזק וההרס שנגרמים משתיה חריפה, סמים, הימורים והתבוללות - ארבעת אלה הורסים את היהודים.

עם ישראל - לחזור בתשובה ולקיים את עשרת הדיברות.

משיח נמצא בשלבים מתקדמים ביותר. האור הגנוז מלובש עליו, היחידה מלובשת עליו. מרגישים כולם סימני משיח דרך איתני הטבע והתסבוכות שיש בעולם. יהיו תסבוכות וקשיים למטוסי נוסעים בטיסות, יהיו הרבה תקלות והפרעות.

כולם מחכים למשיח, הרבה יודעים מי זה המשיח, נשאר רק הגילוי בפרהסיה. גם בשמיים מחכים וגם בארץ מחכים. באמת העולם צריך משיח, כל העולם מסובך. בורא עולם הוא המחליט מתי להוציא אותו בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר