"הזדמנות מיוחדת"

פרויקט 'נווה הדר' בחיפה: גל חתימות חוזים בשל עדכון המחירים הצפוי

חברת "גרינברג שניאור" שבונה את פרוייקט נווה הדר, קראה למתעניינים להאיץ את תהליך רכישת הדירה, עקב עליית מחירים משמעותית שתתרחש עוד 4 ימים: "מעודדים את הרוכשים ליהנות מהמחירים המוזלים שהוצעו מראשית שיווק הפרויקט" (נדל"ן, שיווקי)

גל חוזים בעקבות עדכון המחירים. נווה הדר (צילום: יחצ)

חברת 'גרינברג שניאור' הבונה את פרויקט "נווה הדר" בחיפה, מעדכנת בימים אלו את הציבור הרחב כי בהתאם לצפי, ביום ראשון ז' אדר (5.3.17) צפויים עדכוני מחירים לדירות הפרויקט, במסגרתם תחול תוספת משמעותית על כל מלאי הדירות הנותרות.

החברה קוראת לרבים שהביעו התעניינות בפרויקט, להזדרז ולהשלים את הליך הרכישה עד לתאריך זה. יצוין, כי עם עדכון המחירים, לא תוכל החברה להתחייב לשווק את הדירות במחיר הקודם.

בהנהלת "גרינברג שניאור" מציינים בסיפוק כי, ציבור הרוכשים אכן נשמע לבקשה המוקדמת כפי שהובאה בפניהם ומשתדלים לסיים במהירות את המו"מ על הדירות המבוקשות:

"הציבור מבין כי אנו משתדלים לבוא לקראתו. הדבר מורגש בכך שאנו עומדים בקשר רציף עם לקוחותינו ומעדכנים טרם עליית המחירים הצפויה. אנו מעודדים את הרוכשים להינות מהמחירים המוזלים שהוצעו מראשית שיווק הפרויקט", אומרים בחברה

פרויקט "נווה הדר" המוקם ע"י חברת "גרינברג שניאור" בסמוך לשכונת הדר הוותיקה, מונה 178 יח"ד בנות 3 ו-4 חדרים במחירים אטרקטיביים עבור משקיעים וזוגות צעירים.

החברה שכרה את שירותה של חברת הבנייה "אלדר" אותה מייצג איש הנדל"ן החרדי אלי רייסנר.

לדבריו: " מדובר בהזדמנות מיוחדת עבור ציבור הרוכשים, בין אם מדובר בהשקעה לצורך פרטי או עבור ילדיהם, כיוון שמדובר בדירות חדשות ומרווחות באזור מבוקש ובסמיכות לקהילות חרדיות רבות המגוררות באזור.".

"המציאות בה רוכשים רבים הסתפקו בדירות ישנות ללא מעלית ומרפסות ראויות עומדת להסתיים. בפרויקט החדש אנו מציעים דירות באיכות גבוהה ובסטנדרטים מעולים העונות לכל דרישותיו של הצרכן החרדי, אני קורא לכל המעוניינים להזדרז ולהרוויח מהמחיר המוזל".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר