"התרשמתי עמוקות"

מנכ"ל המשרד לשירותי דת ביקר במטה הארצי של 'איחוד הצלה' בירושלים

מנכ"ל המשרד וראש המטה ארז מלול הגיעו לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן בכדי לדון עם הנהלת איחוד הצלה על מגוון שיתופי הפעולה אשר מתקיימים בין שני הגופים (בריאות, שיווקי)

ביקור מנכ"ל המשרד לשירותי דת ב'איחוד הצלה'. (יחצ)

מנכ"ל המשרד לשירותי דת עודד פלוס יחד עם ראש המטה ארז מלול סיירו בימים האחרונים במטה הארצי של "איחוד הצלה" בירושלים. מנכ"ל המשרד הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן בכדי לדון עם הנהלת איחוד הצלה על מגוון שיתופי הפעולה אשר מתקיימים בין שני הגופים.

מנכ"ל "איחוד הצלה" משה טייטלבוים הוביל את הביקור יחד עם אחראי קשרי ממשל בארגון שבי רפפורט, מנכ"ל עמותת ישראלייף אלי פולק ומנהל אגף מבצעים ב'איחוד הצלה' דוד קריספל.

במהלך הביקור הוצג למר פלוס מוקד 1221 של "איחוד הצלה" המצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי, כמו כן קיבל המנכ"ל סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ. מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם המשרד לשירותי דת בכל השנה ובפרט באירועים הגדולים כדוגמת מבצע מירון בל"ג בעומר ועוד. מר פלוס פגש בחלק מאנשי הרפואה בארגון ובמתנדבי השירות האזרחי ב"איחוד הצלה" והתרשם מהציוד הרפואי המתקדם בו משתמשים אנשי הארגון על מנת להציל חיים.

מנכ"ל המשרד לשירותי דת אמר לאחר הביקור "התרשמתי עמוקות מהעשייה הברוכה והחשובה מאין כמותה של ארגון איחוד הצלה, מנהליו ועובדיו, מהיוזמה בפיתוח אפיקי פעולה חדשים, מהמערך המקצועי והחדשני ומעל הכל הרצון והנתינה האין סופית של כלל המתנדבים והעושים במלאכה, המשרד לשירותי דת ואני כמנכ"ל מודים לארגון על עשייתו החשובה בהילולת הרשב"י, ובנוסף, אבחן ערוצים נוספים לשיתוף פעולה עתידי."

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים אמר בסיכום הביקור כי "הייתה הזדמנות טובה היום לשבת יחד עם בכירי המשרד לשירותי דת בכדי לתאם עמדות לקראת מבצע ל"ג בעומר תשע"ז המתקרב וכבר כעת אנו בעיצומה של ההערכות לקראתו. אין ספק כי שיתוף הפעולה הצמוד אשר מתקיים בין איחוד הצלה המשרד לשירותי דת ושאר הגופים גורם להצלחה הכבירה של מבצע ל"ג בעומר בכל שנה ושנה ובעזרת ה' גם השנה." בנוסף ביקש המנכ"ל להודות לשר האחראי על המשרד דוד אזולאי על תמיכתו כל העת בפעילות הקודש של איחוד הצלה.

אחראי קשרי ממשל ב'איחוד הצלה' שבי רפפורט ביקש להודות למנכ"ל המשרד לשירותי דת מר עודד פלוס על שהקדיש מזמנו לבוא ולהתרשם מקרוב מפועלו של הארגון. במסגרת הביקור הוצגו למנכ"ל המשרד תכניות ומיזמים בשיתוף המשרד לשירותי דת אשר נרקמים בימים אלו. בסיום הביקור הודיע המנכ"ל כי ימשיך לעמוד לימין איחוד הצלה כפי שעשה עד היום ויסייע ככל שניתן לקדם מיזמים אלו שכל מטרתם היא להציל חיי אדם.

צפו בגלריה:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר