מתייחס למשבר החריף

כחלון לנתניהו: "אני לא צריך מאף אחד שיעורים בחמלה"

לאחר שראש הממשלה השתמש במפגש יזום עם עובדי רשות השידור כדי לנמק את חזרתו מהסיכומים עם כחלון ("החמלה שחשתי כלפיהם"), מזלזל היום כחלון באיומי הבחירות (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השר כחלון, היום (צילום: מתן טורקיה, ynet)

שר האוצר ויו"ר 'כולנו' משה כחלון, התייחס היום (ראשון) למתח הקשה בינו לבין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו סביב משבר התאגיד.

אף שהוא נמנע מהתייחסות ישירה לשאלה האם יתעקש על פתיחת התאגיד או שייכנע מול איומיו של נתניהו ללכת לבחירות, אמר כחלון: "אני ציפיתי אולי מההנהגה שתעשה משהו מקורי חדש. כשטוב זה הם, כשרע זה מישהו אחר. אחרים לא לקחו אחריות אנחנו ניקח אחריות".

בטקס חתימת הסכם חדש בין הסתדרות המורים לבין האוצר, עקץ השר: "אני לא רוצה להביך אף אחד ולצטט את חברי הממשלה מה הם אמרו על התאגיד. הממשלה הקודמת עוללה להם את מה שעוללה וזרקה את זה אליי, זה קל. כרגע יש בעיות ולצערי עובדי רשות השידור שעניינם לא סודר עד הסוף נפלו בין הכיסאות".

"אני לא צריך מאף אחד שיעורים בחמלה", אמר כחלון בכעס. "אני מתחייב יחד עם מנכ"ל משרד האוצר לטפל בבעיות עובדי רשות השידור, הם לא אויבים. הם לא פסולי חיתון. אני ציפיתי אולי מההנהגה שתעשה משהו מקורי חדש. כשטוב זה הם, כשרע זה מישהו אחר. אחרים לא לקחו אחריות אנחנו ניקח אחריות".

כחלון במסיבת העיתונאים (צילום: מוטי קמחי, ynet)

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט אמר כי "מדינת ישראל צריכה יציבות ולא בחירות, השקעה באזרחים ולא להשקיע מיליארדי שקלים בקלפיות. אני קורא מכאן לכל מרכיבי הממשלה ובראש ובראשונה לראש הממשלה - בואו לא נגרור את אזרחי ישראל למערכת בחירות יקרה ומיותרת לא ניקח מדינה לבחירות בגלל התאגיד.

"תשאלו כל אזרח בישראל מימין ומשמאל מה חשוב, מה הדברים החשובים, יגידו לכם: לא ללכת לבחירות. לכן, כשראש הממשלה יחזור מסין אני משוכנע שנשב כולנו, נמצא את הנוסחה האחראית, נפתור את המשבר ונמשיך לנהל את המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר