יעזו או ייכנעו?

עובדי משרד החוץ מאיימים לשבש את ביקור טראמפ

בשל מחלוקת עם משרד האוצר בנוגע לשכרם הודיע ועד עובדי משרד החוץ כי העובדים ישבשו את ההכנות לקראת ביקורו הצפוי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: הבית הלבן)

ועד העובדים הודיע היום (ג') על שיבוש הביקור של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל בעוד כשבועיים. בהנחיה שהופצה לעובדים נכתב כי החל מיום חמישי אין לכתוב ניירות עמדה, להשתתף בישיבות הכנה, לבצע הזמנות והתחייבויות לספקים, להנפיק אשרות, לשלוח ציוד רלוונטי בדואר הדיפלומטי ולבצע כל פעילות אחרת הקשורה לביקור.

ההחלטה הנועזת התקבלה בשל מה שהוועד הגדיר "זלזול של משרד האוצר בהסכם עם עובדי משרד החוץ". לדבריו, האוצר לא יישם את הסכם השכר מלפני חודשיים, ועד לרגע זה לא התקבלה אפילו טיוטה או הוצג כל אופק לסיום המהלך.

"על רקע כל אלה לא נותר לנו אלא לפנות למסלול של נקיטת צעדים ארגוניים חריפים שיפגעו בנושאים שעל סדר היום המדיני והארגוני", כתב הוועד בהנחיה שהועברה לעובדים.

ממשרד האוצר נמסר בתגובה: "בהמשך להסכמות שהושגו, הנושא נמצא בניסוח משפטי כך שלא ברור מדוע ועד משרד החוץ ממהר לפגוע ביחסי החוץ של מדינת ישראל".

העיתוי בו בחרו עובדי משרד החוץ לפעול יכול לגרום ללחץ משמעותי כלפי משרד האוצר אך גם לעורר את זעמו של ראש הממשלה שמשמש גם כשר החוץ ולא יסבול שביקורו של ידידו טראמפ יופרע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר