הימין הקיצוני בפעולה

כך בוצעו מעשי ה'תג מחיר' ליד עפולה. צפו

תושבי הכפר הערבי נעורה שליד עפולה, מאשימים: "ממשלת ישראל תומכת בפושעים שעומדים מאחורי טרור התג מחיר". מעשי פעילי הימין הקיצוני נגדם, תועדו במצלמות. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפורעים לא נחים לרגע (צילום: מצלמות אבטחה, ynet)

רעולי הפנים שריססו היום לפנות בוקר (שלישי) כתובות תג מחיר על אזור הכפר נעורה שליד עפולה, תועדו במצלמות האבטחה. האלמונים ריססו "תג מחיר מנהלי", "נקמה מנהלי" ו"מוחמד חזיר מנהלי", ובנוסף נוקבו צמיגיהם של שמונה כלי רכב.

חוקרי משטרה אספו ממצאים מזירת האירוע, אךטרם דווח על מעצרים. בצהריים הגיעו לכפר נעורה מאות תושבים מיישובים סמוכים כדי להביע תמיכה במקומיים שניזוקו.

"זה מעשה חמור שלא צפינו שיקרה אצלנו. הגזענים והטרוריסטים חזרו למעשיהם. הממשלה מזלזלת בעניין ותומכת בפושעים שעומדים מאחורי טרור תג מחיר. ברוב המקרים האלה המשטרה לא הגיעה לפושעים. חובה לעצור אותם כי הם מסוגלים לעשות דברים יותר מסוכנים. כבר רצחו את מוחמד אבו חדיר משועפט ושרפו את משפחת דוואבשה בדומא. אני לא יודעת מה עוד מחכה לנו. המצב מפחיד", אמרו ל-ynet תושב הכפר אחמד זועבי וערבייה נוספת.

אלקנה פיקאר עם בני משפחתו (צילום: מתוך "כולנו אלקנה פיקאר" בפייסבוק)

האירוע שעומד ברקע כל המעשים הללו, הוא צו הרחקה שהוצא נגד אלקנה פיקאר מיצהר בגין אירוח נערי גבעות בבית, זאת בנוסף ל-17 צווי הרחקה מיהודה ושומרון נגד נערי גבעות שחודשו בשבועות האחרונים.

כזכור, זהו לא אירוע תג המחיר היחיד שהיה היום: בין שכונת רמת שלמה לשועפט שבצפון ירושלים, הושחתו הלילה עם כתובות "תג מחיר" כ-20 כלי רכב שחנו לאורך ציר 21, שחלקם אף ניזוקו קשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר