ביקור טראמפ

התושבים הופתעו לגלות: הרכבים שלהם - נעלמו

תושבי שכונת ניות שבבירה נדהמו לגלות הבוקר שרכביהם הפרטיים נגררו מתוך החניות הפנימיות של הבניינים בשל המעבר הצפוי של שיירת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ (בארץ)

הרכבים נגררים (צילום: יובל אלבשן)

תושבי רחוב בורלא בשכונת ניות שבירושלים ידעו שהנשיא טראמפ יעבור עם שיירתו בדרך מ'יד ושם' למוזיאון ישראל שם צפוי הנשיא האמריקאי לשאת נאום לעם בישראל אך הם לא דמיינו שכל רכביהם הפרטים יפונו מהרחוב ויילקחו על ידי המשטרה.

"לקחו את הרכבים בלי הודעה מראש. והשוטרים למטה לא ידעו לפני כן בעצמם שאסור לחנות בחניות הפנימיות", מספר ל'כיכר השבת', פרופ' יובל אלבשן תושב השכונה שרכבו גם נגרר בידי המשטרה.

התושבים המופתעים שפנו למשטרה כדי להבין להיכן נלקחו הרכבים נדהמו לגלות כי הם יצטרכו לבוא בעצמם לקחת את רכבם בעצמם זאת למרות שלא ניתנה להם כל התראה לפני שהרכבים פונו.

"נקווה שזה נעשה לא סתם אלא בגלל מידע שהתקבל או התראה. אם זה כך אז אני מקבל את זה בהכנעה", אומר אלבשן.

גורמים במשטרה אומרים בתגובה "הוצאנו הודעות חוזרות ונשנות שבכל האזורים שבהם יסגרו כבישים תיאסר החניה ורכבים יגררו". זאת למרות שלדברי התושבים לא נאמרה להם מאומה לגבי החניות הפנימיות של הבניינים.

בכל מקרה, השיבושים בירושלים צפויים להסתיים בסביבות השעה 3 בצהריים אז צפוי טראמפ לעזוב את ירושלים בדרכו לשדה התעופה בן גוריון בדרכו לאיטליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר