"פרשת דרכים"

תכנית מורשת חדשה בערוץ 'כאן 11' • צפו

כאן, תאגיד השידור הישראלי, העלה לאוויר בערוץ 'כאן 11' בטלוויזיה, תכנית מורשת חדשה: 'פרשת דרכים' בהגשת גל גבאי - רצועה שבועית, המשודרת בכל שישי ובמוצ"ש (מדיה)

(באדיבות 'כאן'; צילום תמונה: יוסי צבקר)

כאן, תאגיד השידור הישראלי, העלה לאוויר בערוץ 'כאן 11' בטלוויזיה, תכנית מורשת חדשה: 'פרשת דרכים' בהגשת גל גבאי - רצועה שבועית, המשודרת בכל שישי בשעה 18:00 ובמוצ"ש בשעה 22:00.

פרשת דרכים היא תכנית מגזין הסוקרת נושאים ואירועים אקטואליים מתחומי הכלכלה, הביטחון, החינוך ותרבות, בהקשר של פרשת והפטרת השבוע. התוכנית משלבת בין פאנל בהשתתפות אנשי תרבות, דת ורוח, לכתבות שטח והופעות של זמרים ידועים בביצוע שיר/פיוט מסורתי בגרסה חדשה. בכל שבוע יצולם מסע בין תחנות בחברה הישראלית בהקשר טקסטואלי מקראי לתחומים אקטואליים הנוגעים לכולם.

גל גבאי: "זאת פרשת דרכים ממש כפי שהחברה הישראלית-יהודית נמצאת בפרשת דרכים. זו התחלה של מסע חדש, גם עבורי וכדי שנוכל לדעת ולהתכתב עם השורשים עלינו להכיר את העבר, להבין את ההווה ולהחליט על העתיד. בתכנית אנחנו שואפים לנהל דיאלוג בין תפישות ישראליות שונות, זה לא נוגע רק ליהודים, אלא גם למיעוטים ולגרים החיים בתוכנו".

אורי גרודר, אחראי תחום מורשת ישראל בחטיבת הטלוויזיה: "פרשת דרכים היא סנונית ראשונה של תכניות המבקשות להנגיש את מורשת ישראל לקהלים חדשים, באופן בלתי אמצעי ובגובה העיניים. אני מאמין שתכניות מסוג זה, יכולות להעמיק את הדיון התקשורתי בתחום זה ולתת במה לקולות חדשים ורעננים".

בתכנית הקרובה, פרשת במדבר, יתארחו בין היתר: נטע אלקיים, סולן להקת המדרגות – אילן דמרי, הרב אבי גיסר - יושב ראש המועצה לחינוך ממלכתי דתי ומרבני צהר ופרופ' ניסים מזרחי.

צפו בהצצה לפרק הקרוב. מפיק: יואב לשם. עורכת: יסמין קייני

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר