חדשות האוכל

סניף חדש בפתח תקווה למסעדת השוק "כספי"

מסעדת השוק "כספי" המציעה מנות ישראליות אותנטיות מגוונות יוצאת מגבולות תל אביב ומשיקה מסעדה חדשה בפתח תקווה (צרכנות, חדשות האוכל)

kikar.co.il בשיתוף כספי | כיכר השבת |
מנות שוק ואווירה מיוחדת (צילום: כספי)

רשת מסעדות השוק "כספי" ממשיכה להתפתח מחוץ לתל-אביב ופתחה סניף חדש נוסף בכשרות הרבנות פתח תקווה, במתחם יכין סנטר בפתח-תקווה.

המסעדה הושקה בסוף החודש האחרון ומציעה את התפריט הרחב והמוכר של "כספי" באווירה שמחה ומיוחדת. הקונספט שעומד מאחורי "כספי" הוא חיבור בין חומרי גלם טריים ואיכותיים למנות ביתיות מושקעות, במחירים משתלמים.

מיקומה של המסעדה מושלם עבור עובדי המשרדים והחברות באזור שרוצים ארוחת צהריים ב"טייק אוויי" וממהרים לשוב לעבודה. בקרוב, המסעדה תציע גם שירות משלוחים ברחבי פתח תקווה.

בין המנות המוגשות במסעדת "כספי" פתח-תקווה תמצאו כרובית ברוטב טחינה, סלסת עגבניות, צנוברים קלויים, ושמן זית; סלט עשבים סלט עשבי תיבול טריים עם סלק צלוי, חמוציות, רכז רימונים, טחינה גולמית, צנוברים ולאבנה וגם את המלבי המפורסם של "כספי".

"כספי" נפתחה כמסעדה שכונתית ב-2011 על-ידי יניב כספי, מתוך כוונה להעניק לתושבי תל-אביב והסביבה מקום ייחודי המציע אוכל ישראלי עם חומרי גלם ללא פשרות, אווירה מיוחדת ואירוח כמו בבית.

בהמשך, המסעדה התרחבה לרשת עם מנות חומוס אותנטיות ומגוונות בשילוב אוכל ביתי, טרי ואיכותי עם אווירה חמה ושמחה. בכספי מביאים את הטעמים, הצבעים והריחות של המטבח הים- תיכוני ללב העיר, ומספקים ללקוחות חוויה איכותית באווירה של שוק אמיתי.

הסניף החדש מצטרף אל "כספי" בנאות אפקה, מרכז שוסטר, יהודה מכבי, בן יהודה, שוק צפון, מסריק, קריית ביאליק ובקרוב מאוד גם ברמת השרון.

"כספי" הינה רשת המתופעלת בשיתוף פעולה בין משפחת כספי וקבוצת קפה קפה, קבוצת בתי הקפה והמסעדות הגדולה בישראל בבעלות רונן נימני ומיקי טיל, ותחת ניהולו של המנכ"ל נעם צימרמן.

"כספי" יכין סנטר, שחם 17, פתח תקווה | 03-9129133

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר