מקווים לטוב

החל תהליך הגישור בין הרופאים ל"הדסה"

השופט אליקים רובישטיין החל הבוקר בתהליך הגישור בין הרופאים לבין הנהלת בית החולים הדסה. רובינשטיין פתח הבוקר את הגישור בפגישה עם הורי הילדים החולים (בריאות)

ההורים מפגינים אתמול בגשר המיתרים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הליך הגישור בין רופאי המחלקה ההמטו-אונקולוגית לבכירי בית החולים נפתח הבוקר (יום ד') בהמשך להחלטת בג"ץ, שכפה את ההליך על ההורים והרופאים מול משרד הבריאות והנהלת בית החולים.

על פי התכנית, ראשונים להגיע היו הורי הילדים, שנכנסו בשעה 9:00 לפגישתם עם המגשר השופט אליקים רובינשטיין.

בשעה 10:30 ועד 11:30 ייפגשו נציגי משרד הבריאות עם המגשר, מ-11:30 ועד 12:30 ייפגש המגשר עם פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל הדסה. לאחר מכן עד השעה 13:30 מנכ"ל בית החולים שערי צדק בעיר, פרופ' יונתן הלוי, ייפגש עם המגשר. מ-13:30 והלאה ייפגש המגשר עם הרופאים המתפטרים. בית המשפט אמור לקבל עדכון על ההתקדמות עד מחר בשעה 11:00 בבוקר.

ההחלטה על הגישור התקבלה אתמול (ד') על ידי בית המשפט העליון אף על פי שההורים הודיעו לפני כן לשופטים כי הם שוללים את ההצעה לקיים גישור: "העותרים שבעי גישורים ואכזבות", מסר עו"ד אליעד שרגא שמייצג את ההורים. בית החולים הדסה הודיע מצדו כי הוא מוכן לגישור.

לפי הצעת בג"ץ, השופט בדימוס אליקים רובינשטיין שפרש לפני שבועיים יעמוד בראש הליך הגישור לאחר אישור מיוחד שקיבל מבית המשפט לעסוק בנושא לאחר פרישתו.

ההורים חוזרים וטוענים כל העת כי הסיכוי לחזרת הרופאים להדסה נמוך לפיכך הם דורשים ממשרד הבריאות להתפשר ולאשר הקמת מחלקה בבית החולים שערי צדק, דבר שכרגע משרד הבריאות מתנגד אליו בחריפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר