המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכל היהודים ומממשלת ישראל: תפסיקו לבנות במרכז הארץ. בבקשה מכם תשתחררו מהבנייה במרכז ארץ ישראל, בנו בנגב, בגליל ובשאר המקומות (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

אבא שבשמיים אב הרחמים, מרחם על כל העולם ועל היהודים שבחר בהם מכל העמים. בזכות היהודים, בזכות לימוד התורה, התפילות וקיום עשרת הדיברות, העולם חי וקיים. כל כדור הארץ ניזון מאדמת הקודש מארץ ישראל וכל העמים ניזונים מתפילותיהם ולימוד התורה של עם ישראל בארץ ישראל.

בורא עולם כואב מאוד שבעולם כולו ובארץ ישראל הקדושה אין בית שאין בו מחלוקת, שאין בית שיצר הרע לא מפריע ועושה בו סיבוכים ושכל היהודים נמצאים בייסורים קשים. בורא עולם לא יכול לראות עוד את היהודים סובלים והחליט משנת תש"ח (1948) לגאול את עם ישראל.

עכשיו אנחנו נמצאים בשיא השיאים של גאולת עם ישראל ושיא השיאים וְקֵץ הקיצין להמלכת מלך המשיח בפרהסיה. כי אם חס ושלום, מלך המשיח לא ימלוך בזמן הקרוב ביותר, בדור הזה, בתקופה הזאת, בעת הזאת, היום הזה – העולם ייחרב חורבן שלא היה כמותו מתחילת היקום. אז, בורא עולם לא ייתן שתהיה מלחמת אטום שתביא לחורבן העולם. אם היה רוצה להחריב את העולם יכול היה להשתמש בימים ובאוקיינוסים שהם שני-שליש מהעולם.

בורא עולם מתעתע ומסכסך את כל המדינות סביב ישראל ובעולם. כל מדינה ומדינה, כל נשיא או ראש ממשלה, מכל מדינות העולם, כולל כולן, שירצו לפגוע או יתכננו תוכניות לפגוע בעם ישראל, או לקחת חלקים מארץ ישראל – בורא עולם ייתן להם מהלומות שיישארו בהלם ובשוק לכל ימי חייהם. מי שגיבור - שינסה וייראה. ייראו בוודאות בתקשורת העולמית מה קורה לאותה ארץ או אדם שרצה לפגוע או לקחת חלקים מארץ הקודש. זה לא מס שפתיים ולא משחק מה שאומרים פה עכשיו! הליצנים, תחכו ותראו בעיניים מה שקורה בעולם. הליצנים לא רוצים להינצל, הם מעדיפים להתלוצץ ולסבול.

זה חדש עכשיו, כל אדם, יהודי או יהודייה שיֵדְעו במפורש: מי שרוצה לנצל, לרמות, לקחת את ממונו של חברו, חבריו או של יהודים פשוטים הזקוקים לכסף, לעזרה כלשהי, או יהודים שנמצאים במצב נפשי לא טוב, על-ידי שמתחזים לאנשים אחרים או אנשים שמרמים יהודים תמימים הנמצאים במצוקה, כביכול בדרך התורה ובכל מיני שיטות אחרות של 'קדושה' - בורא עולם מזהיר שיהפוך את הקערה על פיה ויגלה בסופו של דבר, בפרהסיה מול כל האנשים, את כל הגנבים, הרמאים והנוכלים, החיים על גבם של מִסכנים הנמצאים במצוקה.

יהודים יפסיקו לרדוף אחרי 'מגלי עתידות' וכל מיני דמיונות של טומאה ושקרים ואחרי כל מיני אנשים שמחליפים שמות - אסור להחליף לאדם יהודי את השם. יש דרך מיוחדת, של גדולי המקובלים שיש להם רוח הקודש, כדי להחליף שם. בורא עולם מזהיר - מהיום זה מתחיל! יהודים היזהרו לכם לא לקיים מה שכתבנו פה עכשיו!

חיזבאללה ונסראללה, אם רק יעז לשלוח טיל או משהו אחר לכיוון ישראל, צבא-הגנה-לישראל יפגע באיראן ויחריב את מפעלי האטום בליווי הקדוש-ברוך-הוא, ליווי מלא של בורא עולם! תהיה להם ברכה והצלחה, כי יש ליווי של הקדוש-ברוך-הוא עם צה"ל! כל התחמושת שמקבל החיזבאללה, נשלחת מאיראן, ואיראן עושה להם שטיפת מוח לפגוע בארץ ישראל הקדושה. הקדוש-ברוך-הוא נותן חכמה בינה ודעת למוסד, לשב"כ ולצה"ל, לדעת איפה לפוצץ תחמושת ונשק שמגיעים מאיראן לחיזבאללה ולנסראללה.

תורכיה עוזרת לקטאר כי היא מדינה של טרור. דאע"ש שולט בארדואן ובתורכיה, ארדואן כפוף לדאע"ש לכן עוזר לקטאר.

אירופה תהיה אפר, כמו שאמרנו פעם. כמות המוסלמים והמסתננים תגדל בכפל כפליים, כדי למלא את כל אירופה. כל מנהיגי המוסלמים בעולם עושים להם שטיפות מוח לכבוש את אירופה. ייכנסו מאות מיליוני בני אדם לאירופה, הבטיחו להם שכשיגיעו לאירופה יהיו ב'גן עדן'. תוהו ובוהו וגוג ומגוג מתחיל לחגוג חזק.

היהודים באירופה חושבים שכל האזהרות מריבונו של עולם זה משחק, עכשיו בורא עולם יראה להם אם זה משחק או לא משחק. לא כדאי לכם לנסות את הקדוש-ברוך-הוא, לא כדאי. כי מי שניסה את הקדוש-ברוך-הוא, נמצא למעלה או שנעלם מתחת לכדור הארץ.

יהודים בארץ ישראל 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'! אל תזלזלו במשפט הזה כי המשפט הזה הוא ההגנה והשמירה שלכם, הוא המלאך שישמור עליכם. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' – אם חלילה תזלזלו, תישארו ערומים ותיפגעו מכל כיוון.

צה"ל להיות עירני מאוד ולשמור על גבולות ישראל. לא לסמוך על הנס ועל התחמושת של צה"ל, למרות שהיא הכי טובה בעולם - צריך 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'.

המנהרות ברצועת עזה, לפקוח עיניים מאוד ועוד מאוד. הם עובדים עשרים וארבע שעות ביממה, זו הפרנסה שלהם.

אזור סוריה, גבול חיזבאללה לכיוון מטולה, להיזהר, יש לפקוח עיניים ולפתוח אוזניים, שלא יופתעו היישובים באזור סוריה ולבנון מחפירת מנהרות.

הקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן על ארץ ישראל הקדושה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה השתדלות, שומרים ומגינים למטה והוא מלמעלה מתחבר עם השמירה של היהודים למטה - זו שלמות של הגנת ארץ ושמיים על גבולות ישראל.

מצריםעד רצועת עזה, לא רגועים, לא רוצים את סיסי וסיסי לא אוהב אותם, כי הוא יודע שחמאס ודאע"ש רוצים להפיל אותו. הסיבוכים בין החמאס וסיסי יתגברו, בכל יום יותר מאתמול. סיסי - אל תאמין לאף אחד! החמאס מורכב מדאע"ש.

בארה"ב המוסלמים יציקו ליהודים בצורה מפחידה ביותר. יש להם צרות-עין והם שונאים את היהודים. זה יגרור את המוסלמים למלחמות ובעיות מול היהודים, הם רוצים לפגוע ולהציק להם וזה ילך ויתגבר. בטבע, זה המוסלמים. בשמיים - זה הקדוש-ברוך-הוא שאומר ליהודים לעזוב דחוף ולעלות לארץ ישראל.

המתח בין רוסיה וארה"ב - רוצים לשלוט בסוריה, כדי לתפוס את המזרח התיכון.

סוריה אין להם כוח. יש להם חיכוכים זה עם זה, הורסים זה את זה וימשיכו להיהרס ולהיפגע, לא יהיה שום טוב בסוריה.

עיראק לא נשאר זֵכֶר, הכל נהרס שם. יש הרוגים אין-סוף, הרגו דאע"ש אחד - קמו מאה דאע"שים חדשים. זו נקמת-דם, יש להם רוע ואכזריות.

ירדן עוד מחכה ומחכה, בסוף ייצא לה קמח. עבדאללה מלך ירדן נמצא בדיכאון כבד, חרדות, וסיבוכים עם עצמו וסביב עצמו, לא יכול לצאת לאף מקום, אין לו לאן לפנות.

את כל זה עושה הקדוש-ברוך-הוא כדי שיעזבו את ארץ ישראל הקדושה. במיוחד בני המיעוטים, שמנהיגיהם מטיפים להם מוסר לפגוע ביהודים, בבנות ישראל וילדי ישראל, לתת להם סמים בחינם ולהכניס אותם להימורים ולשתייה חריפה. הורים יהודים, להזהיר את בניכם ובנותיכם, חבל עליהם! הם נהרסים!

רצוי מאוד וכדאי לשמור על אחדות בין המפלגות בכנסת ישראל, להגיע לפשרות, לא להילחם זה בזה. תחרות לא מוסיפה כלום. ממשלת ישראל חייבת להתאחד ולהתלכד כדי שארץ ישראל תפרח ותקבל מיליוני יהודים ליישב בארץ הקודש.

הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכל היהודים ומממשלת ישראל: תפסיקו לבנות במרכז הארץ. בבקשה מכם תשתחררו מהבנייה במרכז ארץ ישראל. מרכז הארץ זה פרח שנפתח לכל גבולות ישראל. לבנות את הנגב, שומרון ובנימין, הגליל המערבי, יהודה, בקעת הירדן, הערבה ורמת הגולן – תפסיקו לבנות במרכז הארץ, לכו לחופש ולאוויר הכי בריא לגוף האדם. פעם טילים הגיעו עד שלוש מאות ק"מ אז היו יישובי-ספר, היום מגיעים לאלף ולאלפיים ק"מ.

בארץ ישראל הקדושה לא חסר כלום, שום דבר, הכל טוב. יש פרנסה לכולם, הנדל"ן לא ייעצר, מגרשים, חנויות וכבישים, צריך לאכלס עשרים מיליון יהודים מינימום, בזמן הקרוב. יש עוד מינימום מאה מיליון יהודים בעולם, בכל מיני מקומות הזויים. כשמשיח ייצא בפרהסיה - ישלח להביא אותם.

כל הרמאים והנוכלים, אנשי השוחד, הגנבים ואנשי הזימה – ייתפסו אחד אחרי השני, מהקטן עד הגדול. בורא עולם מנקה ומזכך את העולם ואת ארץ ישראל במיוחד.

יימשכו השיטפונות, התפרצויות הרי הגעש, הרוחות ורעידות האדמה – עד שיתגלה מלך המשיח.

בורא עולם מפעיל את כל הכוחות האפשריים, ברחמים גדולים, כדי להכניע את בני האדם היהודים שייכנעו אליו, יקיימו את עשרת הדיברות, תפילות ולימוד תורה, בכדי שיהיו במעגלים הקרובים למשיח צדקנו!

משיח, נשמתו יוצאת בלילות להגן ולשמור על ארץ ישראל, מלווה עם 'היחידה' ועם המלאך הגדול בכל מקום ומקום בו נמצא!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר