מיוחד

מתכון לקרפצ'יו אנטרקוט של מסעדת ביסטרו 45

אחת ולתמיד: כך תכינו קרפצ'יו אנטרקוט מדוגם שישנה את כל מה שאתם חושבים על אירוח ומנות גורמה. רמז: זה קל משחשבתם. מתכון לקרפצ'יו אנטרקוט של ביסטרו 45 - מסעדת בשרים כשרה למהדרין בחולון (מתכונים, אוכל)

קרפצ'יו אנטרקוט של מסעדת ביסטרו 45 (צילום: כיכר השבת)

בסוף הכתבה מחכה לכם הפתעה!

הקרפצ'יו (או כמו שהאיטלקים קוראים לזה: קרפצ'וֹ) הוא פרוסות דקיקות של בשר בקר, עגל או דג לא מבושל המוגשות כמתאבן ומתובלות במלח, פלפל שחור, שמן זית ומיץ לימון או חומץ בלסמי, לצד טוסטונים ועלי ארוגולה.

השם "קרפצ'יו" מגיע משמו של הצייר ויטורה קרפצ'ו שנהג להשתמש בגוון אדום המזכיר את צבעו של בשר בקר נא. עם זאת, הקרפצ'יו כבר מזמן אינו שמור רק לבשר ודג, אלא מקובל להחיל את שיטת החיתוך הזו גם על ירקות ופירות המוגשים נאים או לאחר כבישה קלה.

בשל ההגשה היפה, הקרפצ'יו נכנס בקלות לקטגוריית גורמה-אבל-ממש-לא-יקר. צלחת גדולה של קרפצ'יו דורשת רק כ-60 גרם בשר והרי לכם מנה ראשונה זולה ומרשימה. בנוסף, ארוחה מפרוסות בשר דקיקות מתובלות בעדינות לצד 3-4 טוסטונים פריכים מושלמת למזג האוויר הישראלי ואינה מכבידה על הבטן.

קרפצ'יו אנטרקוט

מרכיבים:
60 גרם בשר אנטרקוט, נקי משומן
מלח גס ופלפל שחור טחון טרי
שמן זית
חומץ בלסמי

אופן ההכנה:
1. פורסים את הבשר לפרוסות דקות ומסדרים אותן על חתיכת ניילון גדולה בשכבה אחת. מכסים בניילון נוסף ובעזרת פטיש שניצלים, דופקים את הפרוסות דק דק, אך נזהרים שהן לא יקרעו.

2. מסירים את הניילון העליון ובזהירות, הופכים את הפרוסות על צלחת הגשה ומסירים את חתיכת הניילון השנייה.

3. מתבלים במלח גס ופלפל שחור טחון טרי, מזלפים מעל שמן זית וחומץ בלסמי ומגישים לצד פרוסות בגט קלויות ועלי ארוגולה.

חגיגת בשרים בטעם של חו"ל

ביסטרו 45 היא מסעדה המעוצבת בסגנון ניו-יורקי מודרני, עם לוחות עץ המעטרים את הקירות ומתכתבים עם גופי התאורה ופינות הישיבה המרווחות.

העיצוב המוקפד של מסעדת ביסטרו 45 משתלב עם תפריט כשר למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף הכולל מבחר עצום של מאכלים, ממש כמו בדיינר אמריקאי.

אוהבי הבשרים ישביעו איש איש את תאבונו עם מנות ראשונות משובחות כמו לחמעג'ון, קרפצ'יו פילה בקר וכנפי עוף לוהטות. למנה עיקרית מחכים לכם נתחי אנטרקוט עסיסיים, נקניקיות והמבורגרים תוצרת בית. בביסטרו 45 דואגים גם לאוהבי האוכל הצמחוני עם פסטות טריות, סלטים עשירים וכריכים משביעים.

כמו האוכל, כך גם תפריט האלכוהול של ביסטרו 45 מלא בכל טוב עם מבחר גדול של יינות בוטיק ובירות שלא תמצאו באף מקום אחר. אז בין אם תבחרו לשבת בתוך המסעדה או במרפסת המרווחת, מביסטרו 45 לא תצאו רעבים.

ביסטרו 45 - שדרות קוגל 45, חולון | טלפון: 073-7822992

הגיעו עם הקופון למסעדה ותזכו בהנחה שווה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר