נוטרל עם משטח פיצה

פיגוע דקירה בפתח תקווה "למען אל אקצא"; הנדקר - ערבי

ערבי ישראלי נפצע באורח בינוני-קשה מדקירה, בתוך חנות מזון בפתח תקווה, על ידי פלסטיני. לפצוע הוענק טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים. כך נלכד המחבל בתום המרדף • צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כך נלכד המחבל (צילום: מדברים תקשורת. תמונות: Roy Alima/Flash90)

פלסטיני בן 21 מקלקיליה נכנס לפני כשעה לחנות שווארמה ליד התחנה המרכזית בפתח תקווה, הזמין מנה - ואז שלף סכין ודקר נהג אוטובוס שעמד שם בתור ופצע אותו בינוני-קשה, וניסה לדקור גם את בעלת המקום.

בעלת החנות ברחה לפיצריה הסמוכה, אך המחבל רץ אחריה וניסה לדקור את בעל החנות. בשלב זה הסכין של המחבל ננעצה בדלפק הקבלה במקום, וקצין צה"ל שעמד במקום לקח את משטח ההכנה של הפיצה והדף את המחבל, שנפצע בראשו וברח.

הקצין לא וויתר, והחל לדלוק אחריו, כשאזרחים נוספים מצטרפים אליו, ואכן בתום מרדף קצר נלכד המחבל כשהוא מדמם והועבר לידי כוחות הביטחון - בפניהם הודה כי ביצע את הפיגוע "למען אל-אקצא", רק שלא שיער כי הנהג שדקר הינו ערבי תושב ערערה.

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

סא"ל ש', קצין באגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, שלכד את המחבל, תיאר: "עמדתי עם הרכב ברמזור אדום כשלפתע שמעתי המולה וראיתי אנשים רודפים אחרי חשוד וצועקים 'מחבל, מחבל'. התחלתי לרדוף אחריו בנסיעה, המחבל נמלט לרחוב צדדי וניסה להיכנס לבית פרטי, אך השער היה נעול. עליתי על המדרכה, התנגשתי בפח אשפה שפגע בו והפילו על הרצפה. ביחד עם אזרחים נוספים ריתקנו אותו לרצפה והתקשרנו למוקד 100".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מדוברות איחוד הצלה נמסר על פצוע בינוני מדקירות בפלג גופו העליון, שטופל על ידי מתנדבי רפואת החירום של הסניף המקומי.

חובשים ופראמדיקים העניקו במקום טיפול רפואי לפצוע בן ה-40, ואנשי מד"א פינו אותו לאחר מכן לבי"ח בלינסון כשהוא במצב בינוני עד קשה, בהכרה מלאה, יציב, עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א יוסי פרנקל ופראמדיק מד"א תום דגן, תיארו: "בתוך חנות מזון ראינו גבר כבן 40 בהכרה מלאה יושב על כיסא עם פצעי דקירה מדממים בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה ויציב".

דוברות המשטרה: "מפרטים ראשוניים עולה, כי תושב קלקיליה דקר ישראלי תושב ערערה סמוך לחנות שווארמה ופצע אותו באורח בינוני - קשה. הדוקר נלכד, נסיבות האירוע בבדיקה".

מהשב"כ נמסר, כי "המחבל בן ה-21, היה כלוא בעבר (2015-2016) בשל 'פעילות טרור עממי'. הוא נעצר והועבר לחקירת שב״כ".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: מד''א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר