בין המדפים

תיעוד מחריד: המחבל מיבנה דוקר את העובד שוב ושוב

מצלמות האבטחה תיעדו את הפיגוע ביבנה, והמחבל בן העוולה נצפה בהן חולף על פני העובד מסדר המדפים, ואז חוזר אליו ודוקר אותו באכזריות נוראית שוב ושוב • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

בבית החולים קפלן ברחובות ממשיכים בשעה זו להילחם על חייו של העובד ב'שופרסל' מיבנה, שנפצע קשה מאוד בפיגוע שהתרחש במקום, מדקירות המחבל.

בתיעוד חדש שנצפה במצלמות האבטחה, ניתן לראות בבירור את השתלשלות האירוע המזוויע, כשהמחבל - בן 19, מהכפר יטא שליד חברון - חולף על פני העובד בעת שזה סידר מוצרים על המדפים.

בתוך שניות הוא מסתובב אליו ומתחיל לדקור אותו בראשו ובשאר פלג גופו העליון. העובד מנסה להיאבק בו אך לזכות המחבל בן העוולה עמד גורם ההפתעה, וכך הוא הצליח לדקור אותו פעם ועוד פעם - ועוד פעם.

בני משפחתו של הפצוע מבקשים מכלל הציבור להרבות בתפילה לרפואתו. שמו: ניב בן הדסה, לרפואה שלימה.

הטיפול בפצוע שותת הדם (צילום: מד"א)

• ישבו עליו ובעטו: כך השתלטו על המחבל שדקר ביבנה • צפו

תחילה, לאחר מעצרו של המחבל בידי אזרחים שהיכו אותו מעט, לא היה ברור אם מדובר באירוע על רקע פלילי או לאומני, אך לאחר חקירתו בידי כוחות הביטחון והצפייה בתיעוד המחריד מתוך המרכול, התפוגג הספק ונקבע בוודאות כי זהו פיגוע טרור אכזריץ

מהמרכז הרפואי קפלן נמסר: "לבית החולים הובהל פצוע בגילאי הארבעים לחייו במצב קריטי מסכן חיים באופן ממשי עם דקירת חזה, צוואר וראש חודרנית. הוא הונשם והורדם וקיבל טיפול ראשוני לעצירת דם מיידית בחדר הטראומה ועבר להמשך טיפול ניתוחי מציל חיים בחדר הניתוח. בנוסף, הגיעו 3 נפגעי חרדה שמטופלים ע״י צוות חדר המיון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר