לקראת החופשה

מסעדת יקב נתניה: נוף לים, דגים טריים והכל למהדרין

הגיעה חופשה ואתם מחפשים מסעדה מיוחדת? ומה עם אוויר צח ונוף מדהים לים? תכירו את מסעדת יקב נתניה - המקום בו תוכלו באמת לקבל דגים טריים, ארוחות למהדרין, וכמובן מבחר יינות ישראלים (צרכנות, שיווקי)

מסעדה עם נוף לים. יקב נתניה (צילום: יחצ)

רגע לפני תקופת החגים, קבלו הצעה אטרקטיבית במיוחד. מחפשים היכן לסעוד בחול המועד סוכות? אתם מאלה שיוצאים לחופש אחרי כולם? ובכלל, אם אתם חוצניקים שמחפשים היכן לבלות ביו"ט שני של גלויות ולשלם ביום למחרת - מסעדת יקב נתניה היא המקום בשבילכם.

מסעדת יקב נתניה

מה קורה שם? מסעדת יקב נתניה, כתובת: גד מכנס 6, פועלת כבר 12 שנים, וכנראה שלא סתם. המסעדה הותיקה נמצאת במיקום מעולה על יד הטיילת עם נוף מרהיב לים. המסעדה החלבית מציעה שלל מנות דגים טריים, סושי, ארוחות בוקר ועוד עם תפריט עשיר ומגוון בכשרות מהדרין של רבנות נתניה וחת"ם סופר פתח תקוה..

מסעדת יקב נתניה | גד מכנס 6 נתניה | דגים טריים ונוף לים | 09-8622220

אוויר צח ונוף מרהיב. מסעדת יקב נתניה. באדיבות המצלם

יינות: שמה של המסעדה - יקב נתניה - כבר אומר לנו דבר או שניים על היצע היינות וההשקעה של המסעדה בכל הקשור לכך. אולם מסעדת יקב נתניה דוגלת בחיזוק השוק המקומי ותציע לכם ממבחר היינות הישראלים שיש ביקבים בארץ.

מתי אפשר להגיע? כל יום (א'-ה') בין השעות 8:30-00:30, ביום שישי 8:30 עד שעה וחצי לפני כניסת שבת, ומוצ"ש החל מחצי שעה אחרי צאת השבת. אם אתם כבר במרכז, אין סיכוי שלא תקפצו לביקור לטרסה הגדולה של המסעדה ולחוש ברוחות הנעימות והנופים השלווים שמגיעים מהים.

ארוחת בוקר ישראלית ופלטת דגים. מסעדת יקב נתניה. באדיבות המצלם

אירועים: מסעדת יקב נתניה מכילה 350 מקומות ישיבה וניתן לערוך בה אירועים לקבוצות, ישנו גם חדר פרטי ל-45 איש עם מקרן וסאונד נפרדים, ובכלל כל מה שצריך בשביל יום גיבוש, יום הולדת, משפחות ברוכות ילדים ועוד.

מסעדת יקב נתניה | גד מכנס 6 נתניה | דגים טריים ונוף לים | 09-8622220

ניתן לערוך גם אירועים לקבוצות. מסעדת יקב נתניה. באדיבות המצלם

חזרתם מטיול ואתם רוצים להתרענן? מחפשים מקום לבילוי זוגי על יד הים? לא מתפשרים על איכות הדגים? כדאי שתבקרו במסעדת יקב נתניה | לפרטים: 09-8622220

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר