עברה המקצועי

שרה נתניהו חושפת: "הייתי מנקה משרדים"

"אחרי שיצאתי משם אפשר היה לאכול מהרצפה, ניקיתי ממש טוב", כך התפארה לאחרונה רעיית ראש הממשלה בבקשה לשמש דוגמה אישית לכך שיש לעשות הכל כדי לסייע להורים (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שרה נתניהו, בצעירותה. עם משפחתה (צילום: SAAR YAACOV, אוסף התצלומים הלאומי)

בעיתוי שכנראה אינו מקרי, שבוע לאחר שפורסם כי הוחלט להעמיד לדין את שרה נתניהו בפרשת המעונות, היא התראיינה וחשפה כי בעת לימודיה היא עבדה בניקיון משרדים.

בראיון לחברתה ניקול ראידמן שישודר ביום שישי ברדיו 'רדיוס', גילתה רעיית ראש הממשלה, כי כסטודנטית צעירה "עבדתי בכל מיני עבודות - גם כמאבחנת כי זה היה המקצוע שלי מהצבא, אבל אני חייבת להגיד שבמהלך השנים בעיקר עבדתי בניקיון משרדים".

"במשך שנים ניקיתי רצפה, שירותים, כיורים. כל מה שיש במשרד. אחרי שיצאתי משם אפשר היה לאכול מהרצפה, היה כיף להיות שם אחרי שיצאתי משם", התפארה נתניהו הידועה בהיותה מכורה לניקיון באופן בולט.

"באתי פעמיים בשבוע, זה היה משרד בגבעתיים. אני גרתי אז ברמת גן. הרבה מאוד פעמים הלכתי ברגל מרמת גן לגבעתיים כדי לחסוך את הכסף של האוטובוס כי הייתי צריכה לממן את הלימודים, את השכר דירה, את כל החיים ולא העליתי על דעתי לבקש מההורים שלי - אבא שלי היה מורה בפנסיה עם משכורת מצומצמת ורק הרגשתי שאני צריכה לעזור להם במה שאני יכולה ובטח לא לבקש מהם".

בהתייחס למלניה טראמפ, רעייתו של נשיא ארה"ב, הוסיפה שרה נתניהו: "היא אמא נהדרת לילד הקטן שלה. גם הם עוברים תהליכים לא פשוטים שמאוד מזכירים את התהליכים שעברתי עם הבנים שלי, מול תקשורת מאוד עוינת. כבר בתחילת דרכה כ'גברת הראשונה' היא עשתה דברים יפים למען נשים. היא רוצה לתרום גם כנגד אלימות ברשתות החברתיות וזה דבר שאני מזדהה איתו לגמרי. אני חושבת שהיא תעשה עבודה מצוינת".

בתוך כך, היום היא סיירה עם בעלה ראש הממשלה בנימין נתניהו בגן הלאומי סוסיתא, ובמהלך הסיור הוא אמר: "אנחנו פה בסוסיתא, עיר שנבנתה לפני 2,200 שנה, עברה ידיים, היא הייתה מוצב סורי במלחמת השחרור, נכבשה על ידי אנשי עין-גב האמיצים, הנה כאן, עין-גב מתחתינו, הכנרת מאחורינו".

"ארץ נהדרת, קטנה, אבל מלאת נופים מרהיבים ואתרים היסטוריים שפשוט משאירים אותנו משתאים. אנחנו פותחים את המקום, ואנחנו מטיילים בו. בלו בארץ היפה שלנו, טיילו בה, תאכלו דגים, תסעו, והכי חשוב, תחזרו הביתה בשלום עם הילדים. ולא לשחות בחוף בלי מציל", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר