פעלה באזור ירושלים

חוליית "גנבים" נלכדה ותרמית ביטוח נחשפה

חוליית פורצים שנתפסה שלשום 'על חם' סמוך לירושלים, הובילה לחשיפת תרמית הונאה מתוחכמת בשווי עשרות אלפי שקלים ולמעצרם של החשודים העומדים מאחוריה (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השקיות עם מוצרי הקוסמטיקה הגנובים (צילומים: דוברות המשטרה)

במוקד המשטרה התקבל שלשום (ראשון) בלילה דיווח אודות שני גברים המסתובבים בנסיבות מחשידות ליד בית עסק בישוב הממוקם סמוך לירושלים. השוטרים שהגיעו למקום הבחינו ברכב בו ישובים החשודים.

בבדיקה קצרה של תכולת הרכב נמצאו כלי פריצה ושקיות עם עשרות מוצרי קוסמטיקה וקרמים ממותגים בשווי עשרות אלפי שקלים, שהיו מונחים בתא המטען ובמושב האחורי. סריקה נוספת גילתה בית עסק המוכר מוצרי קוסמטיקה כשדלת הכניסה אליו פרוצה. השוטרים כמובן עצרו את הפורצים, תושבי עין רפא בשנות ה-20 לחייהם.

עם התקדמות החקירה, הבינו החוקרים כי הפורצים לא פעלו לבדם וכי מי שהיה מעורב במעשיהם הוא לא אחר מבעלים בית העסק, גבר בן כ-70 ואשתו בת כ-30 תושבי המקום, שביימו בעזרתם פריצה - במטרה לדרוש את כספי הביטוח. חלק מהמוצרים ש"נגנבו" בעבר הועברו לאחר מכן היישר ל...מקום עבודתו של הבעל.

במשטרה המתינו לצפוי, שאכן לא איחר להגיע: הבעל אל תחנת המשטרה כדי להגיש תלונתו בגין התפרצות וגניבה. בסיום הליך הגשת התלונה, נעצר הנוכל בחשד להונאה. אשתו נעצרה לאחר מכן עם חזרתה לארץ מחופשה בחו"ל.

בהמשך, ממצאים נוספים שנאספו בעזרת טכנולוגיה מתקדמת אף גילו כי שבועיים לפני ההתפרצות ביצעו בני הזוג מספר פעולות על מנת להגדיל את רווחיהם מחברת הביטוח במקרה של התפרצות אל בית העסק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר