משחקים באש: המזלות מהיסוד הכי שורף

אם את בת אחד המזלות טלה אריה או קשת, את שייכת ליסוד האש. האם זה אומר שאת שורפת?

בת שבע לפקיבקר | כיכר השבת |
בעולם ישנם ארבעה יסודות. אש, אדמה, אוויר ומים. 12 המזלות בגלגל המזלות, מתחלקים גם הם לפי יסודות:
אש – טלה, אריה, קשת
אדמה – שור, בתולה, גדיאוויר – תאומים, מאזניים, דלימים – סרטן, עקרב, דגים.באווירת החגיגות המתקרבות של ל"ג בעומר, זה בדיוק הזמן כדי לדבר קצת על 'מזלות האש'.

יסוד האש: חיבור לחיים

מזלות האש מדברים על חיבור ראשוני וישיר לחיים. ליהנות מעצם זה שאני חי. לחוות. להיות אופטימי, להתלהב. לשמוח. ליהנות. להעז. לעבור הרפתקאות.. להיות גלוי. לחוש ביטחון עצמי. לחוש את החיים בעצמות. אנשים עם מזלות אש דומיננטיים במפה מאמינים בחיים, מאמינים בעצמם ויצירתיים מאד.

שלושת מזלות האש הם מזלות ה"אני". מחוברים לעצמם בשלימות. מחוברים לעכשיו. לרגע הנוכחי. רוב עניינם חיפוש ורצון ברור, גלוי, מבוטא. הרצון הברור שלהם מביא אותם למקומות של מנהיגות, מביא אנשים אחרים ללכת אחריהם, כי ברור שהם יודעים מה הם רוצים.

מיקומם של המזלות בגלגל המזלות, מספר גם על רמת התחכום של המזל. מתחילים בטלה – שהוא הראשוני ביותר, כמו תינוק שנולד ממש ברגע זה, כשהאחרון הוא דגים, המזוקק, הנעלה והגבוה ביותר (ושוב חשוב לציין כי אנחנו לא מדברים פה על אנשים, אלא על המזל עצמו).

לכן, כשאנחנו בודקים את המזלות שנמצאים בכל יסוד, הראשון מבניהם יהיה הגולמי, הראשוני, הפחות מתוחכם, והאחרון, המזוקק והנעלה יותר.

,,,,,יסוד האש: חיבור לחיים,מזלות האש מדברים על חיבור ראשוני וישיר לחיים. ליהנות מעצם זה שאני חי. לחוות. להיות אופטימי, להתלהב. לשמוח. ליהנות. להעז. לעבור הרפתקאות.. להיות גלוי. לחוש ביטחון עצמי. לחוש את החיים בעצמות. אנשים עם מזלות אש דומיננטיים במפה מאמינים בחיים, מאמינים בעצמם ויצירתיים מאד.,שלושת מזלות האש הם מזלות ה"אני". מחוברים לעצמם בשלימות. מחוברים לעכשיו. לרגע הנוכחי. רוב עניינם חיפוש ורצון ברור, גלוי, מבוטא. הרצון הברור שלהם מביא אותם למקומות של מנהיגות, מביא אנשים אחרים ללכת אחריהם, כי ברור שהם יודעים מה הם רוצים.,מיקומם של המזלות בגלגל המזלות, מספר גם על רמת התחכום של המזל. מתחילים בטלה – שהוא הראשוני ביותר, כמו תינוק שנולד ממש ברגע זה, כשהאחרון הוא דגים, המזוקק, הנעלה והגבוה ביותר (ושוב חשוב לציין כי אנחנו לא מדברים פה על אנשים, אלא על המזל עצמו)
ארבעת היסודות. לאיזה מהם את שייכת? (shutterstock.com)

מזל טלה: אש קיצוני

הטלה: כמו תינוק שנולד ברגע זה. הוא פוער את פיו בזעקה גדולה, מטלטל ידיו ורגליו וצועק: "אני כאן"! הטלה מחפש את ייעודו המרכזי. הוא בטוח שיש לו משהו חשוב מאד להגשים, רק שאינו יודע מי הוא או מהו אותו הדבר. הוא פועל מתוך ראשוניות, תמימות ואמונה עצומה בחיים, מתוך איזה דחף שבו הוא מוכן לנסות הכול.

עוד מה שמאפיין אל בן מזל הטלה, הוא חש את החיים באקסטרים, בללכת על הקצה, בלקחת סיכונים. מכניס בכל דבר את כל נשמתו. כשהוא רוצה משהו – זה חזק, ועכשיו – עד הדבר הבא.

מזל אריה: שקט ומלא כוח

האריה כבר מגובש יותר. הוא עבר כמה שנות חיים, למד על עצמו משהו ומתוך כך נכון יהיה לומר כי האריה, יותר מכל אחד אחר, יודע מי הוא, יודע מה הוא רוצה ומאמין בעצמו.

הרצון שלו ברור, גלוי, שקט ומלא כוח. יודע מה גורם לו הנאה ויוצא לקחת את זה. יודע מה הוא אוהב. גלי החיים נושאים אותו אל מה שמתאים לו, הדברים מגיעים אליו. בראש מורם וזקוף וכתפיים רחבות הוא מתהלך בעולם כאדון הזכאי לכל הטוב שבחיים. רצונו הוא פקודה לעולם.

הוא סמכותי, הוא כאריזמטי, אי אפשר להתעלם מנוכחותו. מבין את המוטו החשוב והנכון כל כך: אם אני לא פה, כלום לא פה. מרכזי בכל מקום שהוא מגיע אליו. נהנה מעצמו ומראה לכולם שהחיים הם חגיגה מדהימה. בנוסף הוא גם נחמד, זקוק להכרה ומחפש את מקומו שלו בעולם כדי לבטא את היצירתיות, את החזון.

אני מכירה את האמירה שטוענת על האריות שהם שתלטנים. "תמיד צריך לעשות מה שהם רוצים". אבל לא מדובר בשליטה. ממש לא. בניגוד לרבים מאיתנו, הם פשוט יודעים מה הם רוצים, ואנחנו באופן טבעי, פשוט צועדים אחריהם.

מזל קשת: על אש נמוכה

הקשת השלישי מבין מזלות האש הוא העדין ביותר. האש שלו אמנם בוערת אבל לא בלהבות עצומות וגדולות ששורפות כל מה שבקרבתו, אלא באש עדינה, שחומה לא שורף. הקשת, כבר פחות שקוע בקטע של עצמו ויותר ומביע יותר עניין בעולם.

משחק באש: יצר ההרפתקנות של המזלות מיסוד האש (צילום: shutterstock)

הוא נהנה מהטבע. מחובר לקוסמוס, לעולם הרחב. מחפש רוחניות ואת האמונה שלו בחיים. מי שמאמין בחיים, מאמין בטוב, מאמין בחסד – והעולם מחזיר לו בטוב, הגנה וחסד. מאמין לא רק בעצמו, כמו שני הקודמים, אלא בכלל בטוב שבחיים, ובזכותו לחיים טובים ומזל טוב.

הרצון האישי יותר זורם. לא שהוא מוותר עליו, הוא אש - אבל משלב את רצונו האישי עם מה שבא. הקשת, המעודן והמושלם של יסוד האש, כבר מחובר לטבע ולחיים באופן הכי טבעי. נהנה מעצם זה שהוא חי. מכל הבריאה. הוא לא זקוק לפאר והנוחות להם זקוק האריה, או להכרה ציבורית או מעמד מלכותי. הוא לא זקוק לקחת סיכונים כדי לחוש את האדרנלין. הוא לא זקוק לשום דבר בעצם.

החיפוש של הקשת מתבטא פעמים רבות בסקרנות גדולה לידע. לאו דווקא ידע כזה שרוכשים בבית הספר, אלא ידע מופשט, פילוסופיה, להכיר עולמות ומנהגים רחוקים.

מזדהה עם מזלות האש?

ולסיום ולא פחות חשוב. אופיו של האדם לא נגזר רק מהמזל בו נולד. מפת הלידה של כולנו מכילה הרבה מעבר למזל בו נמצאה השמש בזמן שנולדנו.

נקודות האופק היא זו שיוצרת את הרושם הראשוני שאנחנו עושים, כמו גם אחראית על קבלת ההחלטות שלנו. יש את הירח, מרס, מרקורי ונוס ועוד ועוד נקודות התייחסות למפה.

כך שמי שמזהה בתוכו תכונות של אש, גם אם מזל השמש שלו נמצא ביסוד אחר, קיימת סבירות גבוהה שמפת לידתו מכילה גורמי אש אחרים.

הכותבת הינה אסטרולוגית, מאבחנת כירולוגית בשיטת CPD ומדריכה בשיטת מוח אחד

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית