מתנות ליולדת: לשלוח מזל טוב מרחוק

חברה טובה, קרובת משפחה או מכרה ותיקה שילדה; איך תביעו בפניה את ההשתתפות בשמחה?

רוני כצמן | כיכר השבת |

כשחושבים על מתנה ליולדת צריך לחשוב על המציאות אליה היא נקלעה. אין לה יום ואין לה לילה. כואב לה והיא עייפה. היא מבולבלת וטרודה, עסוקה וסחוטה אבל גם מלאה בשמחה, אהבה וריגוש.

מצב דברים מורכב שכזה מחייב אותנו – מי שרוצה לשמח את ליבה ולהשתתף בשמחתה ולא יכול להגיע לתת חיבוק או להושיט יד לעזרה – לחשוב מחוץ לקופסא ולתת לה משהו שישרת כמה מטרות: ישמח, יפנק, יעזור, יביע אהבה וקרבה וגם יהיה מקורי ואחלה. אז מה זה יכול להיות? כל אחד מהדברים הבאים:

  • אוכל: ליולדת אין כמעט זמן לאכול, לא כל שכן לבשל. אז נכון שאי אפשר לעשות משלוח של סירים מהבילים עמוסי כל טוב לביתה הגועש-רועש, אבל אפשר בהחלט לדאוג לכך שיהיה לה מספיק מה לאכול בימים אלה.

    אוכל מבושל זמין במקרר של יולדת הוא הברכה הכי גדולה לכל מי שזה עתה הביאה את פרי בטנה לעולם. אם לא יהיה לה משהו במקרר שאפשר לחמם בקלות היא פשוט לא תאכל.

    לכן הפתרון בדמות מתנה סופר מושלמת הוא שובר למסעדה בסכום גדול שממנה תוכל לעשות משלוחים כל אימת שחשקה בכך נפשה.

    אופציה נוספת בגזרה זו היא לבקש משלוח של אוכל מוכן מקייטרינג שיגיע עד פתח ביתה. למשל, באזור תל אביב – מסעדת גואטה עושה שירות נהדר שכזה. ובאור יהודה יש את אקו מאקו עתירת המוניטין.

  • פרחים, בלונים ושוקולד: חדר יולדת או בית עם אורח חדש ורצוי תמיד מלא באור ושמחה – תחושה שמחזקים זרי הפרחים מסביב, הבלונים והשוקולדים הסופר טעימים. אין כמו זר פרחים, עציץ, בונבוניירה או הכל יחד כדי להביע הערכה, אהבה, קרבה והשתתפות בשמחה.

    למרבה השמחה מכל פינה בארץ ובעולם אפשר לשלוח זר פרחים מהמם שישמח את לב היולדת ויעזור לכם להרגיש קרוב אליה גם כשאתם רחוקים.

    אז גם אתם בניו יורק או אפילו בנהריה והאם הטריה ילדה באסף הרופא תוכלו לשגר אליה זר מחנות פרחים שווה בראשון לציון בלחיצת כפתור פשוטה (כמו למשל – מכאן)

  • פינוק, קוסמטיקה וטיפוח: מתנות שכאלה שמתרכזות באמא שזה עתה ילדה ורוצות לאפשר לה להתפנק הן תמיד ברכה. מוצרי טיפוח, בישום וקוסמטיקה במארזים שנשלחים לביתה הם בהחלט יופי של מתנה.

  • מתנה אישית לילד: דיסק אישי עם שם הילד, קליפ אישי עם ברכה לילד ולמשפחה, ביגוד עם שם הילד, שמיכה או חיתול או אפילו תיק עם שם הילד – זה מקורי, זה שימושי, זה יפה וגם מרגש.

  • מתנה סופר מקורית עליה חשבנו תתאים לחובבי האסטרולוגיה – תוכלו לשגר לבית היולדת מפה אסטרולוגית אישית של הרך הנולד שתשפוך אור על אופיו ואישיותו. יש יותר מתוק ומרגש מזה?

  • קורסים, סדנאות וחוגים ליולדת הם גם מתנה מעולה וסופר יעילה. מימון של יועצת שינה (עוד חודשיים היא תודה לכם על זה);

    יועצת הנקה; חוג תנועה; סדנת עיסוי תינוקות; מנוי לסטודיו C (כן, היא כבר חולמת על חזרה לגזרה); קורס עזרה ראשונה לתינוקות ועוד שלל פעילויות שהן מתנה מלאה במחשבה. גם את זה אפשר לשלוח מרחוק ולהביע קרבה ואהבה.
  • מתנות מיוחדות לשלוח מרחוק ליולדת או לתינוק (צילום: shutterstock)

    מתנות מיוחדות לשלוח מרחוק ליולדת או לתינוק (צילום: shutterstock)

    לסיכום, גם כשאתם רחוקים מהאם הטריה תוכלו להרגיש קרובים אליה ותגרמו לה להרגיש חשובה. ישנן לא מעט דרכים ומתנות שיעשו עבודה טובה, אז אל תהססו לחשוב מחוץ לקופסא.

    ]]>

    תוכן שאסור לפספס

    0 תגובות

    אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

    טוען תגובות...
    תוכן שאסור לפספס

    Mame לאישה הדתית