האביב הזה תתאפרי פסטל

כל עונה מתאפיינת באיפור המתאים לה. עונת האביב מאופיינת בעיקר באיפור עדין, רך על גווני צבעי הפסטל. כדי ליצור מראה רענן ועדין השתמשי בצבעי האביב ובמריחה נכונה של מוצרי האיפור על פנייך (יופי)

Mame | כיכר השבת |
איפור נכון יכול לשדרג את הראה שלך, ולגרום לך לננראות צעירה בכמה שנים מכפי גילך.

באביב איפור עדין ונכון יכול להשוות לך מראה רענן וזוהר.

מרחי קרם פנים שאת רגילה להשתמש, ולאחר מכן התחילי שלב אחר שלב להתאפר נכון ואביבי.

מייקאפ: התשמשי המייק אפ המותאם לגוון עורך, בטפיפו תקלות, מירחי מרקם עדין ולא כבד מדי בתנועות כלפי מעלה לכיסוי מושלם.

סומק: גוונים ורודים, ברונזה עדין, הסמיקי את עצמות לחייך, ומעל מירחי שכבת שימר בהירה על מנת ליצור מראה עדין ונקי.

עיניים: הימנעי מאיפור כבד. רימל על הריסים, יגרמו להארכתם, מירחי צללית בהירה בגוונים ירוק בהיר, תכלת, לבן, סגול לילך או ממשפחת הורודים הבהירים. מירחי מעל העין במרקם עדין, במשיחה מזווית העין החיצונית ופנימה.

שפתיים: צבעי השפתונים הנבחרים לעונה הזו הם כמובן צבעי הפסטל, גוונים עדינים היוצרים תחושת רעננות.

הוורוד, הכתום העדין, סגול לילך, ואדום בהיר. בשילוב שפתון מבריק יוצרים אפקט נהדר לשפתיים מושלמות.

באביב איפור עדין ונכון יכול להשוות לך מראה רענן וזוהר.,מרחי קרם פנים שאת רגילה להשתמש, ולאחר מכן התחילי שלב אחר שלב להתאפר נכון ואביבי.,מייקאפ: התשמשי המייק אפ המותאם לגוון עורך, בטפיפו תקלות, מירחי מרקם עדין ולא כבד מדי בתנועות כלפי מעלה לכיסוי מושלם.,סומק: גוונים ורודים, ברונזה עדין, הסמיקי את עצמות לחייך, ומעל מירחי שכבת שימר בהירה על מנת ליצור מראה עדין ונקי.,עיניים: הימנעי מאיפור כבד. רימל על הריסים, יגרמו להארכתם, מירחי צללית בהירה בגוונים ירוק בהיר, תכלת, לבן, סגול לילך או ממשפחת הורודים הבהירים. מירחי מעל העין במרקם עדין, במשיחה מזווית העין החיצונית ופנימה.,שפתיים: צבעי השפתונים הנבחרים לעונה הזו הם כמובן צבעי הפסטל, גוונים עדינים היוצרים תחושת רעננות.,הוורוד, הכתום העדין, סגול לילך, ואדום בהיר. בשילוב שפתון מבריק יוצרים אפקט נהדר לשפתיים מושלמות. ,,לתוצאה הרמונית, לבחור באותם גוונים: אדום והכתום, שזיף ופטל או אלמוגים ורודים. בדרך זו, המראה שיתקבל יהיה בהיר ועדין יותר.,כדי לקבל נפח בשפתיים, ניתן לבחור שני מרקמים שונים בגוונים, אחרי המריחה למרוח שפתון מבריק מצידי השפתיים למרכז וכך לתת אשליה של מראה מלא יותר.,מריחה נכונה של השפתון תיעשה על ידי מכחול דק, לעבור על קווי המתאר של השפה התחתונה, ולאחר מכן על השפה העליונה, למזג בין שני צבעי שפתונים ואז למרוח מבריק.
‏ אילו צבעים ניתן לערבב יחד?

לתוצאה הרמונית, לבחור באותם גוונים: אדום והכתום, שזיף ופטל או אלמוגים ורודים. בדרך זו, המראה שיתקבל יהיה בהיר ועדין יותר.

כדי לקבל נפח בשפתיים, ניתן לבחור שני מרקמים שונים בגוונים, אחרי המריחה למרוח שפתון מבריק מצידי השפתיים למרכז וכך לתת אשליה של מראה מלא יותר.

מריחה נכונה של השפתון תיעשה על ידי מכחול דק, לעבור על קווי המתאר של השפה התחתונה, ולאחר מכן על השפה העליונה, למזג בין שני צבעי שפתונים ואז למרוח מבריק.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית