רגע לפני: 9 סגולות ללידה קלה שאת חייבת לנסות

המתח, ההתרגשות, החשש. מיקס של רגשות מעורבים רגע לפני שהאוצר הקטן מגיח החוצה: הנה 9 סגולות מקובלות ללידה קלה שאת חייבת לנסות (הריון ולידה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
מזל טוב. הגעת לשבוע 39, התינוק כבר מפלס את דרכו החוצה וצירים קלים ברקע. את מרוגשת, קצת חוששת ובעיקר מתכוננת. הנה כמה סגולות שיעזרו לך לקחת נשימה ארוכה ולהירגע. נשות ישראל לדורותיהן ניסו ונושעו (לפחות רובן), למה שלא תנסי גם את?

הפרשת חלה

הפרשת חלה היא אחת משלוש המצוות המיוחדות לאישה, המקובלת כסגולה ללידה קלה.

טבילה במקווה

טבילה במקווה ידועה כמטהרת את העובר ממראות והשפעות שליליות במהלך ההיריון. אין צורך בביצוע הכנות מקדימות לטבילה זו, ואין לברך עליה. מקובל לבצעה במהלך החודש התשיעי, אך לא סמוך מדי לתאריך הלידה המשוער על מנת למנוע זיהום.

סעודה רביעית או "סעודת מלווה מלכה"

הסעודה שנהוג לערוך במוצאי השבת, נחשבת כסגולה להקלה בלידה, וצריכה לכלול פת ושתייה. במידה והדבר קשה, ניתן לאכול מזונות כמו עוגה או פירות ולכוון לשם סעודת מלווה מלכה.

ריבת אתרוגים

טעימה מריבת אתרוגים שברכו עליהם בסוכות ידועה גם היא כסגולה למתקשות ללדת.

מה עושים אם לא הספקנו לעשות את הסגולות הללו לפני ההגעה לבית החולים? אל דאגה! יש סגולות שניתן לבצע רגעים לפני הלידה:

אורזת תיק? תכניסי את ה'נועם אלימלך'

שמים למראשותיה של היולדת את הספר 'נועם אלימלך' - שחיבר רבי אלימלך מליז'ענסק. ישנם בתי חולים שחדרי הלידה שלהם כבר מצוידים בספר הזה, אך ליתר בטחון, כדאי לשים אותו בתיק שתיקחי אתך לבית החולים.

פרק כ'

אמירת פרק כ' בתהילים 12 פעמים היא סגולה נפלאה לכל דבר ותועיל בעזרת השם גם במקרה דנן.

הדלקת נר אצל רבי מאיר בעל הנס

מקובל להדליק נר לצדיק ר' מאיר בעל הנס ולבקש בזכותו לידה קלה.

אמירת פסוקים

אמירת הפסוק "והוא כחתן יוצא מחופתו ישיש כגיבור לרוץ אורח" 7 פעמים. וכן את הפסוק "וירדו כל עבדיך אלה אלי והשתחוו אלי לאמר צא אתה וכל העם אשר ברגליך ואחרי כן אצא". הרעיון באמירת פרקי תהילים, ופסוקים מלבד כוחה העצום של התפילה, זוהי ההרגשה שאת לא לבד יש מי שאיתך, שומע ומלווה אותך.

פתיחת ההיכל

שלחו את הבעל לפתיחת ההיכל, שמלבד היותה סגולה לדברים רבים, היא מיוחסת גם כסגולה ללידה קלה.ומצווה אף להקדיש כסף לצדקה, צדקה זה תמיד טוב.

ובל נשכח את העיקר. הקב"ה נמצא איתך, הוא קבע את היום והשעה המדויקים בהם יגיח תינוקך לאוויר העולם, שאי תפילה אישית ובקשי ממנו שהרגע הזה יהיה קרוב ככל האפשר, בקלות ובבריאות.

מזל טוב, ובהצלחה במשימת חייך.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית