תינוק אבן: עובר בן 50 התגלה בגופה של קשישה

קשישה בת 92 הגיעה לבית החולים בסן אנטוניו שבצ'ילה בשל נפילה. כאשר הרופאים ביצעו צילום רנטגן, הם נדהמו לגלות עובר בן 50 שנה בבטנה. תופעה נדירה, ככה מכנים זאת הרופאים * איך זה קורה?

יערית אלבז | כיכר השבת |
אסטלה מלנדס קשישה בת 92, הובהלה לבית החולים בשל נפילה, היא עברה צילום רנטגן שבמהלכו נתגלה מחזה נדיר, עובר כן 50 שנה.

את הפלא הזה, איבחנו הרופאים בבית החולים בסן אנטוניו שבצ'ילה. הרופאים נדהמו לגלות כי ברחמה קיים עובר במשקל של 2 קילוגרמים.העובר שהה מחוץ לרחם. לתופעה הזו קוראים " תינוק אבן" .

העובר לא התפתח ונשאר קפוא מחוץ לרחם. מדובר בתופעה נדירה שלאורך כל ההיסטוריה נמצאו כ- 300 מקרים דומים.

את הפלא הזה, איבחנו הרופאים בבית החולים בסן אנטוניו שבצ'ילה. הרופאים נדהמו לגלות כי ברחמה קיים עובר במשקל של 2 קילוגרמים.העובר שהה מחוץ לרחם. לתופעה הזו קוראים " תינוק אבן" .,העובר לא התפתח ונשאר קפוא מחוץ לרחם. מדובר בתופעה נדירה שלאורך כל ההיסטוריה נמצאו כ- 300 מקרים דומים.,,מקרה זה דומה למקרה שנתגלה בשנה שעברה בברזיל: אישה כבת 84 נשאה בבטנה עובר בן 44 שנים, היא גילתה זאת לאחר שסבלה מסחרחורות וכאבי בטן עזים.,מקרה דומה לזה התרחש בסין לפני כ- 6 שנים כאשר ניתגלתה קשישה בת 92 שנשאה עובר אבן במשך 60 שנה. המקרה הראשון בהיסטורה נתגלה בשנת 1582, כאשר אישה צרפתיה בת 68 שגילתה בבטנה עובר שלא התפתח בן 28 שנה.,לתופעה הזו יש הסבר: היא דומה לתהליך חניטה. כן, כמו שהיו עושים במצרים. ליתופדיון - "עובר אבן" קורה כאשר העובר גדול מדי, הוא גדל מחוץ לרחם ולכן אינו נספג בגופה של האם, אז הוא עובר תהליך של חניטה, כמין קיפאון ששומר עליו שלם כמו שהוא במשך שנים.,הרופאים שבדקו את האישה שחרררו אותה לביתה, הם החליטו כי לא יוציאו מגופה את העובר, כדי לא לסכן את חייה ובשל העובדה כי גילה המבוגר אינו מאפשר זאת.
‏עובר אבן (צילומסך מיתוך ynet)

מקרה זה דומה למקרה שנתגלה בשנה שעברה בברזיל: אישה כבת 84 נשאה בבטנה עובר בן 44 שנים, היא גילתה זאת לאחר שסבלה מסחרחורות וכאבי בטן עזים.

מקרה דומה לזה התרחש בסין לפני כ- 6 שנים כאשר ניתגלתה קשישה בת 92 שנשאה עובר אבן במשך 60 שנה. המקרה הראשון בהיסטורה נתגלה בשנת 1582, כאשר אישה צרפתיה בת 68 שגילתה בבטנה עובר שלא התפתח בן 28 שנה.

לתופעה הזו יש הסבר: היא דומה לתהליך חניטה. כן, כמו שהיו עושים במצרים. ליתופדיון - "עובר אבן" קורה כאשר העובר גדול מדי, הוא גדל מחוץ לרחם ולכן אינו נספג בגופה של האם, אז הוא עובר תהליך של חניטה, כמין קיפאון ששומר עליו שלם כמו שהוא במשך שנים.

הרופאים שבדקו את האישה שחרררו אותה לביתה, הם החליטו כי לא יוציאו מגופה את העובר, כדי לא לסכן את חייה ובשל העובדה כי גילה המבוגר אינו מאפשר זאת.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית