5 סיבות מדוע כל אמא חייבת חברה רווקה

יש לי חברה טובה, והיא קטנה ממני ב-13 שנה, אני אמא לארבעה והיא בכלל רווקה. מסלולי החיים שלנו שונים כמעט בכל, אבל אין מצב שאוותר עליה * 5 סיבות מדוע כל אמא חייבת חברה רווקה (חברות)

Mame | כיכר השבת |
היא תומכת בכל פעילות שלא מערבת ילדים

כאמא, רוב שעות היום (והלילה) סובבות סביב הילדים. העבודה ושאר ענייני 'חוץ' נחשבים פחות, האנשים שאת פוגשת לרוב יהיו בעלי חיים דומים לשלך, והשיחות ינועו בין המורה החדשה למתכון קל לשניצלים.

חברה רווקה מוסיפה לחיים שלך זוויות חדשות, שלא תמצאי עם שאר האמהות סביבך. תוכלי לברוח בערב איתה למסעדה, להופעה או סתם להליכה, בלי שהיא תהיה לחוצה מהבייביסיטר העייפה או הבעל שמסתבך עם המטרנה.

היא לעולם לא תיתן לך עצות בענייני אמהות

ואם כן, תמיד תוכלי לפטור אותה ב"את ממש לא יודעת על מה את מדברת. כשתהיי אמא תביני". כי כשאמהות אחרות מעירות לך, תמיד יהיה איפשהו קול קטן ומעצבן שיתהה "יש מצב שהיא צודקת".

היא מבקרת האופנה הטובה ביותר שלך

רק היא תגיד לך בפנים איך החולצה הירוקה (והמזעזעת, כבר בחנות היה ברור לך שהיא מזעזעת) נראית עלייך. למה? כי היה לה מספיק מגישת האני-אמא-וכולם-יודעים-את-זה-אז-יש-לי-תירוץ-ללבוש-הכל שלך. כי אם גם את אמא, ברור לה שאת לא אמורה להיראות כמו הסינר של הקטנצ'יק, והיא לא תתבייש להגיד לך את זה.

היא תבלה איתך ערב שלם בלי שאלה אחת על הילדים

טוב, אולי רק אחת. וגם זה בשביל הנימוס. אחר כך, תוכלו לשקוע בשיחות על מה שבאמת מעניין אותך ומה באמת קורה עם השידוך של רבקי, הבת דודה של מרקוביץ'?

היא תזכיר לך שאמהות זה מתנה

מתנה שהיא משתוקקת לקבל בעצמה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית