מראה מראה, למה את משקרת?

יצאת להתחדש בבגד חדש, מזל טוב. בחנות הוא היה מושלם. עמדת מול המראה, בדקת מכל הצדדים האפשריים והיית ממש מרוצה ובדילוגים ניגשת אל הקופה לשלם ● הכל טוב ויפה עד שהגעת בחזרה אל ביתך ● אמנדה, כתבת ה"דיילי מייל" מתארת בדיוק מושלם את המתרחש בכתבה בה היא חושפת את "שקר המראה"

יערית אלבז | כיכר השבת |
הגעת לבית, הוצאת את הבגד מהשקית אפופת התרגשות מהבגד החדש שישב עלייך בול, והחמיא לך בצורה יוצאת דופן על אף שהעלית 2 וחצי קילו (בלי שאף אחד יידע זה ממש עוד מעט כבר 3 קילו, מטעמי נוחות נשאיר את זה ב-וחצי) המחזה שנגלה מול עינייך במראה שבביתך ממש, אבל ממש לא מה שראית בחנות. תקראי לזה מקח טעות, הטעיה, התעיה, רמאות..מזה משנה.. פשוט השמלה לא יושבת עלייך כמו בחנות?

מה עושים? הכל בגלל המראה..

מה עושים? הכל בגלל המראה..,,‏אמנדה עם אותה שמלה, מול מראות שונות בחנויות מובילות (צילומסך: דיילי מייל )
‏אמנדה עם אותה שמלה, מול מראות שונות בחנויות מובילות (צילומסך: דיילי מייל )

מסתבר שהמראה תמיד משקרת, במיוחד שמדובר בטריק שיווקי, כתבת הדיילי מייל אמנדה פלאטל בדקה זאת עבור כל נשות העולם, היא יצאה ל-10 חנויות מובילות ומדדה את אותה שמלה, והתוצאה שהתקבלה היתה שיקרית לחלוטין, בכל חנות התוצאה היתה שונה. בחלק מהמראות היא נראתה רזה וחטובה, ובחלקןן שמנה בצורה קיצונית.

ד"ר מליסה קאו מומחית למראות, מסכמת את בדיקתה של אמנדה בכך שרשתות האופנה עושות שימוש בטריקים קטנים בקימור של המראות, בגוון או בשיפוע על מנת ליצור מצג שווא. שיפוע של כמה מלימטרים יכול לשקף מראה שונה, ארוך או רזה יותר. מה שבטוח הוא כי במציאות זה לא מה שהמראה מראה במיוחד כשמדובר בטריק שיווקי כדי לגרום לנו לקנות ולהיות מרוצות ממה ששקנינו, אבל..רק עד הבית. אז תתחדשי.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית