מה עושים? הכל בגלל המראה..
‏אמנדה עם אותה שמלה, מול מראות שונות בחנויות מובילות (צילומסך: דיילי מייל )
מסתבר שהמראה תמיד משקרת, במיוחד שמדובר בטריק שיווקי, כתבת הדיילי מייל אמנדה פלאטל בדקה זאת עבור כל נשות העולם, היא יצאה ל-10 חנויות מובילות ומדדה את אותה שמלה, והתוצאה שהתקבלה היתה שיקרית לחלוטין, בכל חנות התוצאה היתה שונה. בחלק מהמראות היא נראתה רזה וחטובה, ובחלקןן שמנה בצורה קיצונית.
ד"ר מליסה קאו מומחית למראות, מסכמת את בדיקתה של אמנדה בכך שרשתות האופנה עושות שימוש בטריקים קטנים בקימור של המראות, בגוון או בשיפוע על מנת ליצור מצג שווא. שיפוע של כמה מלימטרים יכול לשקף מראה שונה, ארוך או רזה יותר. מה שבטוח הוא כי במציאות זה לא מה שהמראה מראה במיוחד כשמדובר בטריק שיווקי כדי לגרום לנו לקנות ולהיות מרוצות ממה ששקנינו, אבל..רק עד הבית. אז תתחדשי.
]]>