הגברים נוסעים לאומן, מה עם הנשים?

שערוריה בבית המשפט העליון. נמצא קשר אישי בין השופט העליון לאזרח הקטן והפשוט. שוב הגברים נוטשים את הנשים והמשפחה ונוסעים לאומן, שערוריה? לא בטוח, הרבנית מאיה לב בטור מרגש לנשים הנשארות בבית בראש השנה (אומן)

הרבנית מאיה לב | כיכר השבת |
הנה שוב שערוריה שמסעירה את המדינה, כזאת מזמן לא הייתה אותו סיפור חוזר גם השנה. כל העיתונים מלאים, צלמים את עבודתם במסירות עושים, עומס בטרמינל, אנשים מתרוצצים, מזוודות ותיקים, הגברים כולם בכל הגלאים את הארץ עוזבים? מדינה של נשים? איך לכך מסכימים?

הלחץ גדול, יום הדין בפתח והנשים ישארו לבד ?עם תינוק צורח? נהירה המונית עשרות אלפים מכל הסוגים, גוונים וזרמים. המשפט מתחיל, השופט העליון הוא שיחליט מה יסגר כאן כיום, והאזרח הקטן זה שממש לא מושלם, אינו חושש מזו הפגישה, הוא עכשיו בדרך לאומן בטיסה!

במעמד מיוחד, הם בציון מתכנסים, חלקם ישנים על ספסלים רעועים, שרים רוקדים ושמחים, כי השופט הוא האבא האוהב שיושב במרומים ורבי נחמן אמר: ראש השנה שלי עולה על כולם! תבואו לאומן ובמשפט אתם איתי, כמובן! כעת מובן במקצת למה את נשארת בראש השנה לבד, הוא נסע להביא לך את הישועה את צריכה לחייך להיות רגועה, ואת יודעת מה באמת היה.

כיצד נפלת לא פעם אחת, אך למרה שחורה אל תכנסי, רק תרצי ותביני שהשם הטוב אותך שם הניח והכל לטובה, זה היה ניסיון אם הצלחת או לא זה מחליט הכל יכול. כן, את בתוך הנפילה, כן את מרגישה פגועה ופצועה, את מתביישת במה שעשית, את עצובה. הרי בזו לא רצית.

אך רבי נחמן מברסלב נתן לך מתנה, להבין שהנפילה היא מהבורא באהבה ועליך לצמוח וממנה ללמוד ולעשות תשובה ולרצות לא לחזור עליה עוד, נכון שלא רצית להיות בזה המקום. אז תפסיקי לפגוע שוב בעצמך, בקשי רחמים שיתקנו אותך. תשובת המשקל ..

החזירו אותך לאותה נקודה, שכרגע תתקני את מה שהיה וגם אם לא הצלחת ושוב נפלת, הפעם את מודעת לכך וזה הענין.
שנה חדשה עומדת בפתח ואת מקבלת הזדמנות שוב - בטח! אז בואי תביטי ברגע זה למרום.

ותפילה מהלב שפותחת כל מחסום:

אבא רחום אב הרחמים
אתה זה שמנהל כאן את כל העניינים
יושבת אני כאן בוכיה
רוצה להשתפר לצעוד בדרכך.
עזור לי לעשות את הבחירות הנכונות,
תן בליבי את ההבנה שהעיקר זה הרצונות והכוונות
תן בי את הכח להבין שהכל לטובה..ולא לחשוש מהמשפט ומכל שהיה.
רבונו של עולם, מלך הרחמים,
לא על צדקתינו אנו מפילים תחנונים.

תן בליבי את ההבנה שכל זה היה מצד הידיעה ושבעצם במשפט השופט הוא אתה, זה שאוהב אותי, בתך האבודה שאזכה להבין שמה שהיה היה, העיקר להתחיל מהתחלה. שאדע שאם שלחתי את הבעל או הילדים, כרגע באומן הם ישועות פועלים.

שאזכה להיות בשמחה אבי, שלא אחשוב באופן שלילי
שנזכה את השנה להתחיל בצורה טובה, נתחזק בביטחון באמונה ושמחה
אבא יקר אבא אהוב
תמיד הנך לצידי שוב ושוב
שנת תשע"ו כרגע בפתח
פתח את ליבי ללא כל צער ומתח
שארגיש אהובה ואליך קרובה, שאת רצונך אעשה ברוב נחת ושמחה.מבתך האוהבת הנסיכה.

הרבנית מאיה לב M.A במנהל חינוכי, מגשרת ומחברת הספר:" את נסיכה אמיתית" coach.milev@walla.co.il

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית