איזה סוג ריסים יש לך?

האם הריסים שלך הן דלילות, עבות, ארוכות, קצרות, צפופות, מעוגלות או ישרות? מהי המסקרה המתאימה לך? כמה טיפים שיעזרו לך להשיג ריסים מושלמות (יופי)

רותי ברג | כיכר השבת |
מה לדעתכן המוצר שבלעדיו האיפור לא יראה מושלם? טוב יש הרבה אבל אמקד אתכן.. שמתן צלליות, טישטשתן מושלם האיילנר יצא בדיוק כמו שאתן רוצות ואז המשכתן למייק- אפ, הצללות, סומק ואודם. אבל משהו עדיין חסר? נכון זה בדיוק מה שאתן חושבות.. המסקרה לריסים!

תצחקנה, אבל הרבה פעמים יצא לי לראות ששכחו או שבכוונה לא שמו מסקרה מכל סיבה שהיא, ואז המראה שנוצר הוא לא מוגמר ובעיקר אבקתי ובנוסף העין לא נראית מספיק פתוחה, כולנו רוצות עיניים יפות, העיניים הן מרכז הפנים. לפעמים לא צריך יותר מידי, אפילו מספיקה מסקרה בלבד וכבר העין ניראת יפה ופתוחה יותר.

אז איך עושים את זה נכון?

דבר ראשון צריך לאבחן את הריסים שלך, האם הן דלילות, עבות, ארוכות, קצרות, צפופות, מעוגלות או ישרות?
למי שהתברכה בריסים ארוכות ומעוגלות פשוט תמרח מסקרה שטובה לה ותיצור את המראה הרצוי, אך למי שיש ריסים קטנות וישרות תצטרך קצת יותר לעבוד עליהם, איך? אתן שואלות..

מעגל ריסים

מוצר חובה זה מעגל ריסים, אל תפחדנה ממנו ברגע שלומדים להשתמש בו נכון הוא עושה עבודה מדהימה.
אופן הביצוע: פשוט מאד הניחו את מעגל הריסים על העין בצורה פתוחה לאחר מכן הסתכלו עם העין למטה בעדינות וצמצמו את הרווח עד ללחיצה מלאה על הריסים. הזהרו לא לתפוס את העור זה לא כ"כ נעים ואיפלו קצת כואב.

מסקרה

חובה שהמסקרה שתשתמשי בה תיהיה כזו שמעגלת ומאריכה.
אופן הביצוע: בשביל ליצור את המראה המורם והפתוח, רצוי להבריש את המברשת על הריסים בתנועה סיבובית כלפי מעלה, באופן כזה שהיד מסובבת את מברשת המסקרה.

שיטת הזיג-זג

עוד אופציה בשביל שהחומר יחדור עד לשורש הריס ויגרום להרמה, זו שיטת הזיג-זג. אופן הביצוע: את המברשת את מעבירה על הריסים בצורת זיג-זג, לאט לאט עד שהחומר יכנס, זו גם שיטה מעולה להפרדת ריסים. לריסים דלילות השתמשי במסקרה מעבה, ואל תחששו לעבור פעם נוספת עליהן.

סוגי מסקרות:

מסקרה מפרידה- נועדה להפרדת ריסים, עשויה מפורמולה נוזלית בצירוף מברשת מסיליקון ברוב הפעמים.
מסקרה מאריכה- המסקרה עשויה מסיבים הנותנים לקצוות הריס עוד אורך, סירוק הריסים לא במריחה אלא בהנחה המברשת עשויה משערות רכות וטיבעיות.
מסקרה עמידה במים – זו מסקרה שמורכבת מחומרים שמייבשים את הריס, אך גורמים לריס לעמוד יותר זמן ולפתוח יותר את העין, החיסרון הוא שבזמן הוצאת החומר יכולים להתלש כמה ריסים.
מסקרה מעבה- היא מסקרה צמיגית יותר ומגיעה עם מברשת עבה יותר.

תצחקנה, אבל הרבה פעמים יצא לי לראות ששכחו או שבכוונה לא שמו מסקרה מכל סיבה שהיא, ואז המראה שנוצר הוא לא מוגמר ובעיקר אבקתי ובנוסף העין לא נראית מספיק פתוחה, כולנו רוצות עיניים יפות, העיניים הן מרכז הפנים. לפעמים לא צריך יותר מידי, אפילו מספיקה מסקרה בלבד וכבר העין ניראת יפה ופתוחה יותר.,אז איך עושים את זה נכון?,דבר ראשון צריך לאבחן את הריסים שלך, האם הן דלילות, עבות, ארוכות, קצרות, צפופות, מעוגלות או ישרות?למי שהתברכה בריסים ארוכות ומעוגלות פשוט תמרח מסקרה שטובה לה ותיצור את המראה הרצוי, אך למי שיש ריסים קטנות וישרות תצטרך קצת יותר לעבוד עליהם, איך? אתן שואלות..,מעגל ריסים,מוצר חובה זה מעגל ריסים, אל תפחדנה ממנו ברגע שלומדים להשתמש בו נכון הוא עושה עבודה מדהימה.אופן הביצוע: פשוט מאד הניחו את מעגל הריסים על העין בצורה פתוחה לאחר מכן הסתכלו עם העין למטה בעדינות וצמצמו את הרווח עד ללחיצה מלאה על הריסים. הזהרו לא לתפוס את העור זה לא כ"כ נעים ואיפלו קצת כואב.,מסקרה,חובה שהמסקרה שתשתמשי בה תיהיה כזו שמעגלת ומאריכה.אופן הביצוע: בשביל ליצור את המראה המורם והפתוח, רצוי להבריש את המברשת על הריסים בתנועה סיבובית כלפי מעלה, באופן כזה שהיד מסובבת את מברשת המסקרה.,שיטת הזיג-זג,עוד אופציה בשביל שהחומר יחדור עד לשורש הריס ויגרום להרמה, זו שיטת הזיג-זג. אופן הביצוע: את המברשת את מעבירה על הריסים בצורת זיג-זג, לאט לאט עד שהחומר יכנס, זו גם שיטה מעולה להפרדת ריסים. לריסים דלילות השתמשי במסקרה מעבה, ואל תחששו לעבור פעם נוספת עליהן.,סוגי מסקרות:,מסקרה מפרידה- נועדה להפרדת ריסים, עשויה מפורמולה נוזלית בצירוף מברשת מסיליקון ברוב הפעמים.מסקרה מאריכה- המסקרה עשויה מסיבים הנותנים לקצוות הריס עוד אורך, סירוק הריסים לא במריחה אלא בהנחה המברשת עשויה משערות רכות וטיבעיות.מסקרה עמידה במים – זו מסקרה שמורכבת מחומרים שמייבשים את הריס, אך גורמים לריס לעמוד יותר זמן ולפתוח יותר את העין, החיסרון הוא שבזמן הוצאת החומר יכולים להתלש כמה ריסים.מסקרה מעבה- היא מסקרה צמיגית יותר ומגיעה עם מברשת עבה יותר.,,‏צילום:shutterstock,טיפים לריסים מושלמות:,השתמשי במעגל הריסים לעגל את הריסים, אל תפחדh למרוח מסקרה פעם נוספת לאחר שהתיבשה על הריס יש להחליף המסקרה אחת לשלושה חודשים, בנוסף אם נוצר גבשושיות על הריסים המסקרה יבשה ורצוי להחליף אותה. במידה והריסים התחברו לכן כשהנחתן את המסקרה, הפרידו בעזרת המסרק ריסים בעדינות רבה.
‏צילום:shutterstock

טיפים לריסים מושלמות:

השתמשי במעגל הריסים לעגל את הריסים, אל תפחדh למרוח מסקרה פעם נוספת לאחר שהתיבשה על הריס יש להחליף המסקרה אחת לשלושה חודשים, בנוסף אם נוצר גבשושיות על הריסים המסקרה יבשה ורצוי להחליף אותה. במידה והריסים התחברו לכן כשהנחתן את המסקרה, הפרידו בעזרת המסרק ריסים בעדינות רבה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית