דנה ורון על הבמה: 'נשים צדקניות זה קונספט'

נשים צדקניות זה לאו דווקא אלו שצמודות לתהילים יומם ולילה, נשים צדקניות זה קונספט. נשים צדקניות זה אומץ, נשים צדקניות זה בעיקר מסירות נפש. לראות את הנכון ולמות עליו, אהה, בעצם לחיות עליו (תרבות

יערית אלבז | כיכר השבת |
דנה ורון על הבמה, היא לא נחה לרגע, ממופע למופע האמת.. מי שרואה אותה מופיעה מול קהל מבין כי היא נולדה לכך, כישוריה, שפתה הרהוטה וכל זה עוד מקצת משבחה.. לטענתה נשים, העצמה נשית, הכח הנשי וכל המשתמע מכך זהו מכלול של דברים המוביל בסופו של דבר למהות נשית אחת, היא מופיעה בפני נשים ומחזקת אותן במשנתה הסדורה.

היא אינה מתרגשת משום סערה, אמירות, או שאר מיני הכללות היא אומרת לנו: 'שכשהתחילה כל הסערה על ״הדרת נשים״, על ״שירת נשים״ אני ישבתי רגל על רגל מבסוטה שאפילו לא מדגדג לי הקונפליקט. בליבי הודתי לה׳ על הזכות הנפלאה לקחת חלק במדורת השבט הסודית הזו של קהל הנשים היהודיות. על העוצמה, על האינטימיות, על החיבוק החם נדמה לי שאין מה לספר. הכח הנשי הוא הכח הקדום ביותר עוד מימיי חווה אם כל חי, והוא גם זה שעתיד להביא גאולה לעולם. בזכות נשים צדקניות'.

דנה ממשיכה עם החיוך הכובש שלה ומוסיפה: 'עכשיו, נשים צדקניות זה לאוו דווקא אלו שצמודות לתהילים יומם ולילה, נשים צדקניות זה קונספט. נשים צדקניות זה אומץ, נשים צדקניות זה בעיקר מסירות נפש. לראות את הנכון ולמות עליו, אהה, בעצם לחיות עליו. להביא הביתה, חיוך ושמחה, להיות גלגל שיניים שמניע את הבעל והילדים, למימוש, לנתינה, לשליחותם בעולם.

בדור שלנו נשים צדקניות הן כח של נתינה יהודית שלא מסתיים רק בבית. אני מאמינה מאוד בכח הזה שלנו הנשים וחושבת שכל זרזיף של כווץ׳ במציאות מנסה להוביל אותנו לשם. ה״פנימה״ הזה של בת המלך שהוא כבודה. הוא אל הפנימיות שלנו. להיות מחוברת אל הפנים, השורשי, העוצמתי, העתיק. הוא הכח שלי ושלך מעל ומעבר למסוכות החיים. פעם נצליח, פעם ניפול, ובלבד שהמפה ברורה, שהדרך סלולה. אל עצמנו, לא כדי לעוף על עצמנו'.

וכשהיא מסיימת זה חייב להיות קשור למה שהיא התחילה ממנו: 'אני יודעת שזה הכי באופנה עכשיו, העצמה וזה.. אבל דווקא לא. לתת כדי לתת, כדי לתת. כי אנחנו מוכשרות לזה יותר מכולם. ואת מה שנקבל בחזרה אפילו לא נוכל לדמיין... בהצלחה לכן נשים צידקניות'..

היא אינה מתרגשת משום סערה, אמירות, או שאר מיני הכללות היא אומרת לנו: 'שכשהתחילה כל הסערה על ״הדרת נשים״, על ״שירת נשים״ אני ישבתי רגל על רגל מבסוטה שאפילו לא מדגדג לי הקונפליקט. בליבי הודתי לה׳ על הזכות הנפלאה לקחת חלק במדורת השבט הסודית הזו של קהל הנשים היהודיות. על העוצמה, על האינטימיות, על החיבוק החם נדמה לי שאין מה לספר. הכח הנשי הוא הכח הקדום ביותר עוד מימיי חווה אם כל חי, והוא גם זה שעתיד להביא גאולה לעולם. בזכות נשים צדקניות'.,דנה ממשיכה עם החיוך הכובש שלה ומוסיפה: 'עכשיו, נשים צדקניות זה לאוו דווקא אלו שצמודות לתהילים יומם ולילה, נשים צדקניות זה קונספט. נשים צדקניות זה אומץ, נשים צדקניות זה בעיקר מסירות נפש. לראות את הנכון ולמות עליו, אהה, בעצם לחיות עליו. להביא הביתה, חיוך ושמחה, להיות גלגל שיניים שמניע את הבעל והילדים, למימוש, לנתינה, לשליחותם בעולם.,בדור שלנו נשים צדקניות הן כח של נתינה יהודית שלא מסתיים רק בבית. אני מאמינה מאוד בכח הזה שלנו הנשים וחושבת שכל זרזיף של כווץ׳ במציאות מנסה להוביל אותנו לשם. ה״פנימה״ הזה של בת המלך שהוא כבודה. הוא אל הפנימיות שלנו. להיות מחוברת אל הפנים, השורשי, העוצמתי, העתיק. הוא הכח שלי ושלך מעל ומעבר למסוכות החיים. פעם נצליח, פעם ניפול, ובלבד שהמפה ברורה, שהדרך סלולה. אל עצמנו, לא כדי לעוף על עצמנו'.,וכשהיא מסיימת זה חייב להיות קשור למה שהיא התחילה ממנו: 'אני יודעת שזה הכי באופנה עכשיו, העצמה וזה.. אבל דווקא לא. לתת כדי לתת, כדי לתת. כי אנחנו מוכשרות לזה יותר מכולם. ואת מה שנקבל בחזרה אפילו לא נוכל לדמיין... בהצלחה לכן נשים צידקניות'..,
‏בזכות נשים צדקניות - נגאל!!]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית