למה חשוב לתת לילדים אומגה 3 על בסיס קבוע?

מחלות רבות נגרמות כתוצאה מחסרים, אצל ילדים אנחנו מוצאים בנוסף מחלות הקשורות בחוסר, או בליקוי התפתחות של המוח דוגמת ADD,ADHD שהן מחלות הקשורות בחוסר ריכוז, חולמנות, היפראקטיביות ואלימות * למה כדאי לצרוך אומגה 3 על בסיס קבוע? (ילדים, בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
אומגה 3 - DHA צמחי בטיפות בכשרות העדה החרדית ירושלים, הפיתרון הטבעי להתפתחות המוח ומניעת מחלות ALGAE DHA- 400 תוסף תזונה צמחי, עשוי משמן אצות טבעי עשיר בחומצות שומן מסוג אומגה 3 המיועד לילדים ומבוגרים כאחד. אומגה 3 ובעיקר חומצת השומן DHA אומגה 3, היא הרכיב העיקרי במוח האנושי והיא אחראית על יצירת והעברת פקודות מהמוח, דרך תאי העצב לכל אברי הגוף האנושי.

ה- F.D.A האמריקאי והמקביל שלו ה E.F.S.A האירופאי מאשרים כי היא מסייעת בגידול ובהתפתחות המוח של תינוקות עד גיל שנתיים. לאומגה 3 חשיבות רבה בתפקוד התקין של הגוף. אומגה 3 הכרחי לתפקוד אופטימלי של כל תא בגופנו וחיוני לנשים הרות, נשים מיניקות ואנשים בגיל הפוריות.

למרות חיוניותן של חומצות שומן מקבוצת אומגה 3, אין בגופנו מנגנון המייצר אותן ולפיכך אנו חייבים לייבא אותן באמצעות המזון ו/או תוספי המזון שאנחנו צורכים מדי יום. עם שינוי הרגלי התזונה בעולם התעשייתי המערבי, נוצר מחסור הולך וגדל של חומצות שומן מסוג אומגה – 3 בגופנו. מחסור זה על פי מספר רב של חוקרים, הוא הגורם המכריע בהיווצרותן של מספר רב של מחלות המוגדרות כמחלות אופייניות לעולם המערבי כגון: מחלות לב וכלי דם, שבץ מוחי, סוכרת מבוגרים, סרטן על עשרות גווניו, דיכאון על סוגיו השונים, חוסר קשב וריכוז, מחלות מעיים דוגמת קרון וקוליטיס, סכיזופרניה, אפילפסיה, דמנציה ואלצהיימר. אצל ילדים ADHA וכן מחלות אוטו אימוניות הכוללות דלקות פרקים, זאבת, פסוריאזיס, התקפי קצרת, אלרגיות וכדומה.

אצל ילדים אנחנו מוצאים בנוסף מחלות הקשורות בחוסר, או בליקוי התפתחות של המוח דוגמת ADD,ADHD שהן מחלות הקשורות בחוסר ריכוז, חולמנות, היפראקטיביות ואלימות.

חומצת השומן הייחודית למוח ולראיה היא DHA אומגה 3. בנוסף להיותה הרכיב העיקרי במוח האנושי היא חשובה מאד גם להתפתחות אופטימאלית של העובר במיוחד במהלך השליש האחרון של ההיריון. בנוסף היא מרוכזת ברשתית העין ואחראית על העברת פקודות מהמוח לעיניים להפעלת מערכת הראייה. תזונה אימהית העשירה ה-DHA תעשיר מאוד את ריכוזי ה-DHA בדמו של הרך הנולד ותסייע להתפתחות תקינה של המוח, לתפקוד מערכת הלב (בה היא אחראית על הקצב) ולשיפור מערכת הראייה של הוולד. DHA חשובה מאד גם לגידול הפיזי של המוח עד גיל שנתיים לשיפור תפקודי המוח לאורך כל החיים.

תוסף התזונה הצמחי ALGAE DHA 400 של חברת OmegaMore משלים את החסר בתזונת האם. שילוב בלעדי הממצה את האומגה 3 מאצה מיוחדת, מסייע בהעלאת ה-DHA בדם ובמוח ומסייע להתפתחותו התקינה של המוח ולבריאותם של האם והילוד.

המוצר מגיע לראשונה בכשרות מהודרת של העדה החרדית ירושלים. בנוסף, תוסף ALGAE DHA 400 מגיע בנוזל, ארוז בבקבוק עם פקק הזלפה, קל לשימוש וקל לבליעה במיוחד עבור נשים בהריון, נשים מיניקות, קשישים וילדים וכאלה שאינם מסוגלים לבלוע כמוסות. המינון: מזליפים 20 טיפות ביום לכפית עם מעט מזון, בולעים ומשפרים את זמינות האומגה 3 בגוף ומסייעים להגנה על כל מערכות הגוף של העובר או התינוק ובמיוחד המוח המתפתח.

לפרטים: israelgalmor@gmail.com.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית