הולך ומתגבר; הקרשצ'נדו של אמנון לוי

כמה 'לא חרדים' צפו בתכנית ותחושת הניכור, שלא לומר השנאה שלהם (כלפי האחר, כן?) הרקיעה דציבלים? איך זה יתבטא בפעם הבאה כשהם יפגשו חרדי? יש מצב שהאצטלה החקרנית של התכנית מסתירה איזה טיפונת הסתונת?(דעות)

עדינה אייריש | כיכר השבת |
יש קרשצ'נדו מהולל ב'חרדיות' של אמנון לוי והוא מתנפץ בבום! ככה, בסוף כל פסקה. למשל במילותיו הכה נחרצות של הדוקטור (שמא פרופסור) "רבנים שם שולחים אותן לקחת כדורים מגבירי הריון כדי לדפוק שניים שלושה במכה בשני בתי המרקחת שוק אפור (שלא לומר אפל) בגאולה".

או בתגליתה המרעישה של הדוקטורית, עו"ס-חרדיות לשעבר: "הן מאשפזות את עצמן בשביל כמה ימים של איכילוב ספא".
או בכלה הבלונדינית שאיזה באסה! לא נתנה למצלמה להיכנס איתה למקווה (כדי שנראה כולם מהי השפלה), ב'רבנית' השמנה שעושה צחוקים ומוציאה על דרך ים כסף מאחיותיה האהבליות והכי חמוד, בתופעה החרדית החדשה, קבוצות הריצה של מירי פורסט נישט מער, נישט ואייניגער!

ואני, אחרי שאני מסיימת לזלזל בפצצת הרייטינג האוטו אנטישמית, שואלת את עצמי, לאן באמת הולך הקרשצ'נדו הזה ומי יישאר אחריו ואזניו תצילנה?

כמה 'לא חרדים' צפו בתכנית ותחושת הניכור, שלא לומר השנאה שלהם (כלפי האחר, כן?) הרקיעה דציבלים? איך זה יתבטא בפעם הבאה כשהם יפגשו חרדי? יש מצב שהאיצטלה החוקרנית של התכנית מסתירה איזה טיפונת הסתונת?

בשילוב של פרצוף מודאג במינון הנכון, מבועת במינון הנכון וכמובן מרחם במינון הנכון, מגיש איש פלורליסט ונאור (שסבל בעצמו מגזענות ומדעה קדומה) 'יצירה' שרובה ככולה עיוות גוזמה וסכסכנות.

אבל היי! זה רק חרדים והוא - רק רוצה ללמוד.

נב. אני רק שאלה: החבדניקית - עשרה ילדים, חדר ארונות, חדר אורחים וחדר משחקים, זה הכל ממשרת המורה שלה?
בואנ'ה, זה ממש לא רע.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית