הכוכבת המפורסמת לובשת רק שמלה צנועה אחת

בשרוולים ארוכים, גזרה צנועה ועצמות בריח מכוסות - הכוכבת המפורסמת מבריטניה, אדל, מופיעה ערב אחר ערב בשמלה אחת בלבד. אז מה עומד מאחורי המנהג המפתיע? (אופנה)

mame | כיכר השבת |
בניגוד לכל שאר הקולגות שלה בתעשיית המוזיקה הבינלאומית, לכוכבת המפורסמת מבריטניה, אדל, יש מנהג מפתיע: היא לובשת בכל הופעה, מה שקורה כמעט כל ערב, את אותה השמלה - שמלה מנצנצת כהה שעיצבו 'ברברי'.

השמלה, מלבד העובדה שהיא נלבשת בכל הופעה, מאתגרת את התבניות המקובלות בעולם הזוהר וכוללת שרוולים ארוכים, גזרה ארוכה וצנועה ואפילו עצמות הבריח מכוסות.

השמלה, מלבד העובדה שהיא נלבשת בכל הופעה, מאתגרת את התבניות המקובלות בעולם הזוהר וכוללת שרוולים ארוכים, גזרה ארוכה וצנועה ואפילו עצמות הבריח מכוסות. ,,המנהל הקראטיבי של ברברי, כריסטופר ביילי, עומד מאחורי עיצוב השמלה הייחודית שסוחטת כותרות בכל מקום אפשרי, ועשויה עבודת יד מוקפדת.,צנוע זה וואו,הסטייליסט של הזמרת, גאל פול, אמר בראיון: "דיברנו הרבה על גלימות, חצאיות, כל אפשרות בעולם נחקרה. אבל אחרי הופעה אחת בניו יורק, בה היא לבשה שמלת ג׳ני פקהאם שחורה, הבנו שצריך להתמקד בייצור שמלה אחת נהדרת שעושה וואו".,

המנהל הקראטיבי של ברברי, כריסטופר ביילי, עומד מאחורי עיצוב השמלה הייחודית שסוחטת כותרות בכל מקום אפשרי, ועשויה עבודת יד מוקפדת.

צנוע זה וואו

הסטייליסט של הזמרת, גאל פול, אמר בראיון: "דיברנו הרבה על גלימות, חצאיות, כל אפשרות בעולם נחקרה. אבל אחרי הופעה אחת בניו יורק, בה היא לבשה שמלת ג׳ני פקהאם שחורה, הבנו שצריך להתמקד בייצור שמלה אחת נהדרת שעושה וואו".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית