כבר לא הכבשה נחמה: הכירו את הכבשה 'גוגל'

אם לא שמעתם עדיין על האיים היפים ביותר בעולם, אז כדאי שתכירו 'איי פארו', אוסף של 18 איים בצפון האוקיינוס ​​האטלנטי הממוקמים בין איסלנד לבריטניה ומספקים כמה מן הנופים הקסומים ביותר בעולם * מה שחסר בסיפור הזה הוא מיקומם של האיים הקסומים במפות של גוגל, במיזם תיירותי מעניין צולמו האיים בעזרת חמש כבשים * הכירו את 'הכבשים של גוגל' (צפו)

טליה אדר | כיכר השבת |
איי פארו זה אחד מהמקומות היפים בעולם, בעיקר יש בה כבישים ונופים עוצרי נשימה. אי אפשר לתאר מה זה מרגיש כמו נסיעה דרך עמקים ירוקים במעלה ההרים, או לצד האוקיינוס, מוקף ירידות חדות וצוקים גבוהים. זו חוויה מעולם אחר.

אבל.. יש בעיה. שלא כמו כמעט כל חלקים אחרים של אירופה, איי פארו לא קיימים על מפות גוגל: Google Street View. איי פארו הם אוסף של 18 איים בצפון האוקיינוס ​​האטלנטי (בין איסלנד לבריטניה) וגם מספקים כמה מן הנופים הקסומים ביותר בעולם.

יש מי שלקחה את העיניינים לידיים, על מנת לקדם תיירות באיים קסומים אלו הגב' דוריטה דאל אנדראסן, מארגון התיירות של האיים. מכיוון שבאיים חיים יותר כבשים מבני אדם היא נעזרה בחמש כבשים. על גבן חוברו רתמות הכוללות מצלמת 360 מעלות ליצירת תמונות פנורמיות, סמארטפון ותאים סולאריים להטענה של המכשירים.

התמונות עוברות כל דקה לנייד שמוסיף את המידע על מיקום הצילום ושולח את התוצאה למחשב של דוריטה, משם התמונות מועלות לשירות המפות של גוגל.

'המצלמות' לדבריה של דוריטה 'מונחות על גב הכבשה החיה בחופשיות ורועה בגבעות הפתוחות של האיים בפארו'. היא עוד מוסיפה ואומרת: 'הכבשים שלי אמנם נהדרים עבור לכידת המסלולים ואיתור שבילים של האיים בפארו, אבל כדי לכסות את הכבישים הגדולים וכל הנופים עוצרי הנשימה, אנחנו צריכים את Google שיבוא למפות אותם'

יוזמה תיירותית מעניינת, 'הכבשים של גוגל'..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית