את באה לקונצרט?

קונצרט? הסקרנות שלי התעוררה, קונצרט על ידי בנות בית חרדיות בוגרות בית יעקב. כאישה וכאמא שמעודדת ושמחה לשמוע שהנה גם אנחנו יכולים במסגרת ההלכה להנות ולטפח כשרונות שלנו, גם אם הם מוזיקליים מצאתי את עצמי בערב שכולו צלילים, פוסעת באזור משכנות שאננים אל מרכז המוסיקה (תרבות)

מאמע | כיכר השבת |
השמיים נצצו בכוכבים, אוויר קיץ נעים זרם לעברי. ולצידי פוסעת אמא עם בנות מחפשת את מרכז המוסיקה אף היא.
וההפתעה שציפתה לנו הייתה אמיתית. בניין גבוה והדור קידם את פנינו. ושם בפנים, לצד כלי נגינה בנות עם שביס לצד בנות צעירות, התרגשות אמיתית באוויר.

בית יעקב כאן במרכז המוסיקה!

בקונצרט מוסיקלי יוצא דופן הוענקו תעודות הוראה ותואר-B.Ed. לבוגרות תכנית ההכשרה למורות למוסיקה ונגינה במגזר החרדי. בטקס המרשים שנערך שם נחשפו לראשונה כי במגזר החרדי, הוענקו תעודות בוגרות הוראה ותואר אקדמי B.Ed. לחניכות 'שבילי בית יעקב' בתוכנית ההכשרה למורות למוסיקה ולנגינה במגזר החרדי. תוכנית פורצת דרך בנושא המוזיקה בעולם החרדי עם התואר, התארים הוענקו בטקס ששולב עם קונרצט ייחודי שנערך השבוע במרכז למוסיקה "משכנות שאננים" בירושלים.

אנחנו נהנינו מקטעים מוזיקליים מדהימים, הן עמדו שם, עם נהרה על הפנים, נשים שמשלבות בית ועבודה. נשים שעובדות את ה' דרך המנגינה. המילים והצלילים שטו באוויר, והלב נצבט בגאווה יהודית אמיתית, כאן באמצע משכנות שאננים.
ורגע לפני שהן פצחו בקטעי מוזיקה מעוררי השתאות. כאלה שלא נופלים מקונצרטים ברחבי העולם. נערך טקס הענקת תארים.

בטקס נשאו דברים פרופ' משה אהרן אפשטיין - דיקן הפקולטה לחינוך מוזיקלי במכללת לוינסקי, מר אריה חסיד – מנכ"ל עמותת 'רון שולמית' הפועלת במסגרת מכללת לוינסקי, הגב' יפה דרעי – נשיאת מוסדות 'מפעלות שמחה' שיזמה את לימודי המוסיקה ברמה האקדמית לתלמידות 'שבילי בית יעקב' ונציגת הבוגרות.

,בית יעקב כאן במרכז המוסיקה!,בקונצרט מוסיקלי יוצא דופן הוענקו תעודות הוראה ותואר-B.Ed. לבוגרות תכנית ההכשרה למורות למוסיקה ונגינה במגזר החרדי. בטקס המרשים שנערך שם נחשפו לראשונה כי במגזר החרדי, הוענקו תעודות בוגרות הוראה ותואר אקדמי B.Ed. לחניכות 'שבילי בית יעקב' בתוכנית ההכשרה למורות למוסיקה ולנגינה במגזר החרדי. תוכנית פורצת דרך בנושא המוזיקה בעולם החרדי עם התואר, התארים הוענקו בטקס ששולב עם קונרצט ייחודי שנערך השבוע במרכז למוסיקה "משכנות שאננים" בירושלים.,אנחנו נהנינו מקטעים מוזיקליים מדהימים, הן עמדו שם, עם נהרה על הפנים, נשים שמשלבות בית ועבודה. נשים שעובדות את ה' דרך המנגינה. המילים והצלילים שטו באוויר, והלב נצבט בגאווה יהודית אמיתית, כאן באמצע משכנות שאננים.ורגע לפני שהן פצחו בקטעי מוזיקה מעוררי השתאות. כאלה שלא נופלים מקונצרטים ברחבי העולם. נערך טקס הענקת תארים.,בטקס נשאו דברים פרופ' משה אהרן אפשטיין - דיקן הפקולטה לחינוך מוזיקלי במכללת לוינסקי, מר אריה חסיד – מנכ"ל עמותת 'רון שולמית' הפועלת במסגרת מכללת לוינסקי, הגב' יפה דרעי – נשיאת מוסדות 'מפעלות שמחה' שיזמה את לימודי המוסיקה ברמה האקדמית לתלמידות 'שבילי בית יעקב' ונציגת הבוגרות.,,במהלך נאומה הדגישה הגב' יפה דרעי את מעמדה של המוסיקה בעולם היהודי ובעבודת ה' – כבעתות שמחה ושירת הלווים. כן עמדה על החשיבות של החינוך המוסיקלי בגנים ובבתי הספר, במסגרתם מקנים לחניכים את הטון והשמחה היהודית. היא הדגישה את הקשר בין המוזיקה עם עבודת ה׳ וקרבת השם היא סיפרה על השליחות החינוכית שתהיה מעתה ואילך לכל אחת מחניכות תוכנית ההכשרה המוסיקלית הייחודית והשמחה היהודית האמיתית שהן מפיצות בזכות המוסיקה.,בתום מסכת הנאומים ערכו בוגרות התוכנית קונרצט מוסיקלי יוצא דופן שגרף תשואות רבות מקהל המשתתפים באירוע, ולאחר מכן קיבלו הבוגרות את התארים האקדמיים המקצועיים במוסיקה. ולי לא נותר אלא למחות דמעת התרגשות, ולהסכים עם כך שהתורה מאפשרת לכולנו לעשות הכל בדרך השם והתורה.

במהלך נאומה הדגישה הגב' יפה דרעי את מעמדה של המוסיקה בעולם היהודי ובעבודת ה' – כבעתות שמחה ושירת הלווים. כן עמדה על החשיבות של החינוך המוסיקלי בגנים ובבתי הספר, במסגרתם מקנים לחניכים את הטון והשמחה היהודית. היא הדגישה את הקשר בין המוזיקה עם עבודת ה׳ וקרבת השם היא סיפרה על השליחות החינוכית שתהיה מעתה ואילך לכל אחת מחניכות תוכנית ההכשרה המוסיקלית הייחודית והשמחה היהודית האמיתית שהן מפיצות בזכות המוסיקה.

בתום מסכת הנאומים ערכו בוגרות התוכנית קונרצט מוסיקלי יוצא דופן שגרף תשואות רבות מקהל המשתתפים באירוע, ולאחר מכן קיבלו הבוגרות את התארים האקדמיים המקצועיים במוסיקה. ולי לא נותר אלא למחות דמעת התרגשות, ולהסכים עם כך שהתורה מאפשרת לכולנו לעשות הכל בדרך השם והתורה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית