ובטובו לא יחסר מזון, נעים להכיר 'אמזון'

הטרנד החדש שכבר שינה את חייהם של אלפי אנשים ברחבי העולם. כולנו גדלנו על הפתגם הלעוס "כסף לא גדל על העצים" * כאמא במשרה מלאה מצאתי את עצמי מצרה לא פעם על העובדה הזאת. זו ההזדמנות שלך לגלות עולם חדש (צרכנות, כלכלה)

מאמע בשיתוף אמזון | כיכר השבת |
מכיוון שלא קוראים לי וולפסון או רוטשילד חונכתי שכדי לפרנס את משפחתי בכבוד יחסית יהיה עלי לוותר הן על העונג שבשעות איכות ארוכות עם הבעל והילדים והן על האידיאליזציה שבבית מושלם מטופח ומצוחצח, ארוחות גורמה וילדים מרוצים נקיים ושבעים או לחילופין על שעות שינה רבות כדי לעמוד לפחות בחלק מהפנטזיות הנ"ל.

על סתם תחביבים (סליחה על המילה הגסה) בכלל אין על מה לדבר. דברים שפעם פעם לפני הרבה שנים אהבתי לעשות - לקרוא, לנגן, לצאת עם חברה טובה – עברו ונשתכחו מן העולם.

בשביל כסף צריך לעבוד קשה והרבה.

מי מאתנו לא חלמה על נוסחת הקסם שתאפשר לנו לעבוד באמהות ובטיפוח הבית במשרה מלאה ולהרוויח כמו מנכ"לית של דיסקונט ? מי לא דמיינה את עצמה כ'סופר וומן' שמספיקה הכל.

חוזרת מהעבודה בחמש אחר הצהריים רעננה ונמרצת, מחייכת לכולם, מנקה, מכבסת, מכינה ש"ב עם הקטנה(כמה זה 7X8 לעזאזל) מבשלת, מאכילה, מקלחת, מלבישה ומשכיבה (עם סיפור, לא.. לא, זה סיפור אחר) אח"כ מתיישבת לקפל כביסה עם הבעל, ולסיום קוראת ספר ויצאת להליכה ומעמידה ארוחת צהריים למחר, אה, וגם שוטפת כלים ועוזרת לגדולה עם העבודה בהיסטוריה ומכינה עוגה לברית של השכנה.

ואז הולכת לישון שינה ארוכה ורגועה לקראת עוד יום עבודה כיפי ומהנה.

ובכן, המציאות לימדה אותי שאין פתרונות קסם. ואני, ספקנית מטבעי קידמתי בפקפוק ובהסתייגות כל הבטחה פרסומית נלהבת של מקומות הכשרה וקורסים שונים בסגנון "מהיום! - להרוויח יותר! - לעבוד פחות! - גם את יכולה! - בואי ללמוד איך לפתוח עסק ולהיות אדון לעצמך! - וכל המילים בסגנון הזה! "

עד ש (כן...צפוי. אני יודעת) עד שנתקלתי באמזון.

חלק מאיתנו שמעו עליו. מי יותר ומי פחות. במספר מילים: אמזון היא חברת ענק המשמשת כפלטפורמה אינטרנטית עולמית למכירת מוצרים פיזיים מכל רחבי העולם. היקף המכירות השנתי שלה עומד על כ-7 מליארד דולר (!!!) בשנה.

בישראל בכלל, ובתוך מחנינו בפרט, תרבות הקנייה ברשת מתקיימת בהיקפים מזעריים (שמסתכמים בעיקר בקניית מעיל ונעלים לתינוק ב-next) באירופה ובארה"ב לעומת זאת, קניה דרך האינטרנט הפכה להיות ברירת המחדל. אנשים מזמינים באמזון הכל. מספרים ועד ציוד למטבח ואפילו חלקי חילוף לרכב.

בשנים האחרונות פותח מודל עסקי שהולך וצובר תאוצה סוחף אליו המונים וכבר שינה את חייהם של אלפי אנשים מכל רחבי העולם.

המודל מתבסס על נתוני המכירות ההזויים של אמזון ומשתמש בה כפלטפורמה לפתיחת עסק עצמאי ללא הטרחה הנלווית של דאגה לאחסון, אריזה, משלוח ושרות לקוחות שכרוכים בפתיחת עסק באופן עצמאי. נשמע מסובך? ממש ממש לא. כל מה שאת צריכה זה הבנה בסיסית במחשב, אנגלית ברמה סבירה והרבה אומץ ופתיחות מחשבתית.

דמיאן מיכאלי ויעקב גוטמן הם שכירים לשעבר, שניים מתוך מספר מצומצם של ישראלים שניתצו את כבלי השכירות והשיעבוד הכלכלי ומצאו שהדרך לכסף לא עוברת בשעות עבודה אינסופיות, או בתואר אקדמי אלא בקצת תחכום ורכישת מקצוע אחד מאוד פשוט שמאפשר להכניס כסף מכל מקום בעולם בעזרת לפ טופ וחיבור לאינטרנט בלבד.

כיום הם מובילים את טרנד המסחר באמזון בארץ. הם הקימו את Best Seller Mastery - תכנית הכשרה וליווי שמטרתה – הכשרת תלמידים לפתיחת עסק עצמאי באמצעות אתר אמזון. החזון שלהם הוא לגרום לכמה שיותר אנשים ונשים להגיע לבטחון וחופש כלכלי.

>>>בטחון וחופש כלכלי

"רובנו חושבות שבשביל כסף צריך לעבוד כמו חמור" אומרת פנינה סורסקי, מנטורית להעצמה אישית ושפע כלכלי ויועצת תכנית ההכשרה של Best Seller Mastery"" "גם אם חשבנו אי פעם על רעיון של פתיחת עסק. הרמנו ידיים מראש. כי 'מה לי ולזה'. בשביל לפתוח עסק צריך את הידע, הכלים והכישורים המתאימים. וכן.. גם סכום לא מבוטל של כסף.

אך יש לי חדשות בשבילכם," היא מחייכת, " בעידן של היום דברים השתנו. אפשר להפסיק את המציאות של צמצום כלכלי ועבודה ארוכה ומתישה. 10000 בחודש (פה התעלפתי לשניה) יכולים להפוך לדבר שבשגרה למי שפתוחה ללמוד דברים חדשים. למי שמבינה שקהל שוק של 300 מליון אמריקאים - שעטים על הרשת בחיפוש מוצר שעוד לא קנו ורק מחכים לתת את מס' האשראי שלהם - זה פוטנציאל אדיר שחובה לנצל.

כשכל מה שדרוש ממך הוא רק מחשב, אנגלית בסיסית ומוטיבציה. צריך רק לפתוח את הראש והתודעה למציאות חדשה. להאמין שזה אפשרי ולקבל את השפע בזרועות פתוחות"

היא מדברת בביטחון, כאחת שחוותה וראתה מקרוב סיפורים אישיים של הצלחה. "חשוב לי להדגיש" היא אומרת, "שאני לא "משווקת" או "מוכרת אשליות" אלא אני מדברת מנסיון, בדקתי בעצמי במשך שנתיים ואחרי שראיתי הצלחות במו עיני ואף חוויתי אותן בעצמי אני בוחרת במודע להעביר את כל הידע הזה הלאה – אליכם למה שרק אני ארוויח?" היא צוחקת.

"אף אחד לא לוקח מאף אחד. יש מספיק לכולם. וזה האושר הכי גדול שיש. להשפיע אושר ועושר בעולם. להעניק לעוד נשים את החופש הזה. את הביטחון הכלכלי, את היכולת והחרות להגשים משאלות ולעשות את מה שאתן באמת רוצות."

>>>לסיפורים אישיים

לפרטים נוספים והכוונה: פנינה סורסקי מנטורית להעצמה אישית ושפע כלכלי Like4success@gmail.com

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית