ציפורה אבגי: 'אף אחד לא הסגן של אלוקים'

ציפורה אבגי זמרת המתמודדת בתכנית ריאליטי, אומרת לצוות השופטים כי מאז שהתמודדה נידו אותה והחרימו אותה, גם המשפחה שלה אינה מקבלת את עצם הופעתה בתכנית מלבד בעלה ומשפחתו שתומכים בה. היא אינה מבינה מדוע ביטלו את ההופעות שסגרו איתה עוד לפני שהשתתפה בתחרות. לדבריה לשון הרע, ושנאת חינם יותר חמור (תרבות)

טליה אדר | כיכר השבת |
תופעת 'הנשים השרות':
נשים שרות מאז ומעולם, ההגדרה 'תופעה' מתייחסת לנשים החרדיות-דתיות שמקפידות על ההלכה היהודית והחלו לככב בתכניות שירה. מה שמגוחך בכל סיפורי הריאליטי-מוזיקה האחרונים, הוא חוסר ההבנה של המתמודדות כי על אף שהחזות שלהן חרדית, הן נמצאות על הבמה, שרות מול צוות שלם ובחלק מהמקרים מול אומה שצופה בהן.

שלומית ג'רסי - ה"אנונימית" שהתמודדה בתחרות השירה "X פקטור", לא חשפה בתחילה את פניה, בטענה כי קיבלה תגובות קשות ולא חיוביות לעצם התמודדותה בתכנית.

ציפורה אבגי, שהופיעה בפעם הראשונה ב"אייל גולן קורא לך" בכיסוי ראש מלא, חבשה פאה בהופעתה האחרונה, כאשר דיברה עם השופטים וסיפרה על החרם שמתנהל מולה. מה זה אומר? ממש כלום.

תופעת 'הנשים השרות':,שלומית ג'רסי - ה"אנונימית" שהתמודדה בתחרות השירה "X פקטור", לא חשפה בתחילה את פניה, בטענה כי קיבלה תגובות קשות ולא חיוביות לעצם התמודדותה בתכנית.,ציפורה אבגי, שהופיעה בפעם הראשונה ב"אייל גולן קורא לך" בכיסוי ראש מלא, חבשה פאה בהופעתה האחרונה, כאשר דיברה עם השופטים וסיפרה על החרם שמתנהל מולה. מה זה אומר? ממש כלום.,,‏'אנונימית' - שולמית ג'רסי שהתמודדה בעבר בתוכנית ריאליטי,ציפרה אבגי: "ביטלו הופעות בגלל שהשתתפתי בתכנית",ציפורה סיפרה כי לפני כשנתיים ביתה עלה בלהבות ומשפחתה נותרה בחוסר-כל. היא מציינת כי אף אחד לא סייע לה לצאת מהמצב הקשה אליו נקלעה, והיא התחילה לשיר על מנת להתפרנס ולשקם את משפחתה. לטענתה, ההשתתפות בתוכנית מבחינתה אינה בעייתית, כי הקונספט הוא שכל מתמודד שר לבד - כך שהיא אינה שרה מול גבר, אך כן מול השופטים, וכמובן שהתכנית משודרת בערוץ 24 בו בין השאר צופים גם גברים.,כחודש לאחר שהופעתה שודרה, ציפורה נתקלה בתגובות קשות. בדבריה לשופטים היא אמרה: "סגרו איתי הופעות וביטלו לי אותן בגלל שאני משתתפת בתוכנית. החרימו אותי לגמרי". היא מוחה דמעה ומוסיפה: "אם הייתם יכולים להבין מה שאני עוברת, זה לא נורמלי. מכל כיוון. אנשים מרשים לעצמם לדבר. לשון הרע ושנאת חינם זה הכי גרוע. אבל אנשים מדברים. הלשון שלהם מתגלגלת איך שנראה להם". ,"רק אלוקים יודע מה מותר ומה אסור",,‏‏ציפורה מספרת לשופטים על 'החרם שמתנהל נגדה',היא מציינת כי בעלה ומשפחתו תומכים בה לאורך כל הדרך, אולם חלק ממשפחתה אינו תומך בה. היא הדגישה כי היא אינה חרדית אלא דתיה: "חבל שיש מציאות כזו, אבל ברוך ה' שיש לי את בעלי ואת בורא עולם. רק אלוקים יודע מה אסור ומה מותר. אף אחד לא הסגן של אלוקים, ולא שופט" אמרה ציפורה. השופטים הביעו צער על החרם המתנהל מולה.
‏'אנונימית' - שולמית ג'רסי שהתמודדה בעבר בתוכנית ריאליטי (ארכיון)

ציפרה אבגי: "ביטלו הופעות בגלל שהשתתפתי בתכנית"

ציפורה סיפרה כי לפני כשנתיים ביתה עלה בלהבות ומשפחתה נותרה בחוסר-כל. היא מציינת כי אף אחד לא סייע לה לצאת מהמצב הקשה אליו נקלעה, והיא התחילה לשיר על מנת להתפרנס ולשקם את משפחתה. לטענתה, ההשתתפות בתוכנית מבחינתה אינה בעייתית, כי הקונספט הוא שכל מתמודד שר לבד - כך שהיא אינה שרה מול גבר, אך כן מול השופטים, וכמובן שהתכנית משודרת בערוץ 24 בו בין השאר צופים גם גברים.

כחודש לאחר שהופעתה שודרה, ציפורה נתקלה בתגובות קשות. בדבריה לשופטים היא אמרה: "סגרו איתי הופעות וביטלו לי אותן בגלל שאני משתתפת בתוכנית. החרימו אותי לגמרי". היא מוחה דמעה ומוסיפה: "אם הייתם יכולים להבין מה שאני עוברת, זה לא נורמלי. מכל כיוון. אנשים מרשים לעצמם לדבר. לשון הרע ושנאת חינם זה הכי גרוע. אבל אנשים מדברים. הלשון שלהם מתגלגלת איך שנראה להם".

"רק אלוקים יודע מה מותר ומה אסור"

‏‏ציפורה מספרת לשופטים על 'החרם שמתנהל נגדה' (צילום: מסך)

היא מציינת כי בעלה ומשפחתו תומכים בה לאורך כל הדרך, אולם חלק ממשפחתה אינו תומך בה. היא הדגישה כי היא אינה חרדית אלא דתיה: "חבל שיש מציאות כזו, אבל ברוך ה' שיש לי את בעלי ואת בורא עולם. רק אלוקים יודע מה אסור ומה מותר. אף אחד לא הסגן של אלוקים, ולא שופט" אמרה ציפורה. השופטים הביעו צער על החרם המתנהל מולה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית