טוטאלוק ג‘ינס: אוהבת לשלב ג'ינס במלתחה שלך?

ג‘ינס ג‘ינס ועוד קצת ג‘ינס, אם את אוהבת אופנה, אוהבת להתלבש, ומקבלת השראה מכל מה שאפשר על אופנה. כנראה שבארון שלך קיימים כמה פריטים העונים לקטגוריית 'הג‘ינס'. זה פשוט נח וזה הפריט הכי שימושי בכל מלתחה (אופנה, סטייל)

סמדר בנטוב | כיכר השבת |
אם אתןן חובבות ג'ינס מושבעות אז השילובים הבאים יכולים לעזור לכן מאז. אפשר ללבוש ג‘ינס גם לארועים במידה ואת מתאימה את החולצה, הנעל והתיק למראה סופר אופנתי!

ג‘ינס יוצר מראה קג‘ואל אופנתי וקליל, תמיד נראה לבוש ואופנתי. שילוב של שמלת ג‘ינס עם סניקרס לבנות או חולצה לבנה חצאית ג‘ינס ונעלי עקב, מגפונים ועוד. הגוונים של הג‘ינס הם רבים וזה מה שעושה את המגמה המתפשטת, ללבוש חולצה ג'ינב עם חצאית ג'ינס באותו גוון וגם בגווני ג'ינס שונים. קנייה של חצאית, חולצה או שמלה מג‘ינס בכל גוון תמיד יהיו טרנד אופנתי ואפעם פריטי ג‘ינס לא יהיו קנייה מיותרת בארון שלך.

טרנדים לסתיו/חורף הקרוב

פאצ‘ים משתלטים לנו על הג‘ינס - הפאצ‘ים הצבעוניים והמתוקים יעטרו את הג‘קטים והשמלות הג‘ינס שיש לכם בארון. את הפאצ‘ים אפשר לעשות לבד מה שצריך זה כמה פאצ'ים שתבחרי, הפאצ‘ זמין וזול. נייר פרגמנט ומגהץ חם, כל אחת יכולה לייצר לעצמה את המראה האהוב עליה וללכת עם בגד ייחודי לה. אפשר להוסיף את הפאצ‘ים לז‘קט ג‘ינס או לכל פריטאחר, להצמיד אותם לתיקים ולכל אקססוריז אחר שתרצו.

ג‘ינס יוצר מראה קג‘ואל אופנתי וקליל, תמיד נראה לבוש ואופנתי. שילוב של שמלת ג‘ינס עם סניקרס לבנות או חולצה לבנה חצאית ג‘ינס ונעלי עקב, מגפונים ועוד. הגוונים של הג‘ינס הם רבים וזה מה שעושה את המגמה המתפשטת, ללבוש חולצה ג'ינב עם חצאית ג'ינס באותו גוון וגם בגווני ג'ינס שונים. קנייה של חצאית, חולצה או שמלה מג‘ינס בכל גוון תמיד יהיו טרנד אופנתי ואפעם פריטי ג‘ינס לא יהיו קנייה מיותרת בארון שלך.,טרנדים לסתיו/חורף הקרוב,פאצ‘ים משתלטים לנו על הג‘ינס - הפאצ‘ים הצבעוניים והמתוקים יעטרו את הג‘קטים והשמלות הג‘ינס שיש לכם בארון. את הפאצ‘ים אפשר לעשות לבד מה שצריך זה כמה פאצ'ים שתבחרי, הפאצ‘ זמין וזול. נייר פרגמנט ומגהץ חם, כל אחת יכולה לייצר לעצמה את המראה האהוב עליה וללכת עם בגד ייחודי לה. אפשר להוסיף את הפאצ‘ים לז‘קט ג‘ינס או לכל פריטאחר, להצמיד אותם לתיקים ולכל אקססוריז אחר שתרצו.,,,,חולצות ג'ינס מכופתרות - הם הלהיט של עונת סתיו חורף בקשירה על המותן, מעל שמלה או חצאית וחולצה. כך תשדרגי את מראה השכבות שייראה טוב גם לעבודה וגם לארועים.,
‏ג'קט גינס קסטרו 259 ש"ח, שמלת ג'ינס לי קופר 229.90 ג'קט ג'ינס ארוך לי קופר 299.90 ש"ח וכמה פאצ'ים להדבקה "עשה זאת בעמך" מה צריך: מגהץ חם, נייר פרגמנט והמון דמיון להיות אחת שיודעת! צילומים: ירון וינברג, טל קרת ‏ ‏ZARA חצאית ג'ינס 199 ש"ח | חולצה לבנה מקולקציית קפסולה שעיצבה אייקון האופנה ודוגמנית העל ג'יג'י חדיד לטומי הילפיגר- TOMMYxGIGI, תושק בארץ בראשון הקרוב 11.9 מחיר: 699 ש"ח להשיג בחנות הדגל בשרונה תל אביב | תיק צד של קנדל וקיילי ג'נר, האחיות הקטנות לבית קרדשיאן, שהתיקים בעיצובן הגיעו לישראל! מחיר: 999.90 ש"ח להשיג ברשת שואו אוף | סניקרס של לי קופר 169.90 ש"ח, אפשר לשדרג את הלוק עם סניקרס לבנות או נעלי עקב אדומות. לכו עם מה שאתן אוהבות. צילומים: ירון ויינברג, צילום יח"צ חול ויוהן סנזי

חולצות ג'ינס מכופתרות - הם הלהיט של עונת סתיו חורף בקשירה על המותן, מעל שמלה או חצאית וחולצה. כך תשדרגי את מראה השכבות שייראה טוב גם לעבודה וגם לארועים.

‏אמריקן איגל, מחיר: 229.90 | H&O 149.90 | רשת FOX מחיר: 149.90 ₪, צילומים: טל טרי ויח"צ חו"ל.]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית