דואר בהצפה: עליה של 25% בכמות החבילות שהוזמנו מחו"ל

אם את ממתינה בקוצר רוח ובצפייה דרוכה למשלוח העסיסי שהזמנתן מחו"ל, באמצעות הדואר. אל תצפי לקבלו בקרוב - עקב עומסים. הנתונים מראים על עלייה משמעותית במספר ההזמנות לעומת שנה שעברה באותה תקופה * פשוט תמתיני בסבלנות

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
תקופת החגים היא באופן חד משמעי התקופה העמוסה ביותר בשנה. דבר רודף דבר, מטלה גוררת מטלה. כאמא, רעיה, ועובדת במשרה מלאה לא מצאתי את הזמן והכח ללכת... לחפש לי בגד.

אך ארון הבגדים אמר את דברו אז מצאתי פתרון. באחד הלילות שלאחר ראש השנה ישבתי עייפה אך מרוצה מול המחשב בחדר הממוזג. שוטטתי בקניון הדיגיטאלי האינסופי שמציעה לי בטובו האינטרנט. מצאתי בגד מושלם ונעליים תואמות, וסימנתי לי וי אדום ומשולהב ברשימת המטלות הווירטואלית שלי.

אלא ש.. אני עדיין מחכה להם. ברור. אם בחנוכה תראו אותי מתהדרת בבגד קיצי ובהיר להפליא, הבינו אותי. בסוכות השנה היה חם.

אז מסתבר שהעומס לא פסח גם על שירותי הדואר. אם בימים כתיקונם פריטים שהזמנתי מאותו אתר אופנה היו מגיעים אל יעדם תוך 5 ימים, השנה הם מצאו את עצמם תקועים בפקק המזדחל של שירותי הדואר העמוסים. ואני מצאתי את עצמי תקועה עם בגד חרוש ולמוד חגים…

כשניסיתי להתקשר הבוקר (ה') למוקד שירות הלקוחות של הדואר בחיוג המקוצר, 171, נתקלתי בצליל תפוס במקום במענה אנושי. כשניסיתי דרך מספר אחר: 03-7321309 הגעתי אמנם למוקד, אך המתנתי 15 דקות (!) עד למענה אנושי.

לשאלתי, מדוע דבר הדואר שהזמנתי לפני 3 שבועות עדיין מתעכב? נעניתי לקונית כי יש עיקוב וכנראה החבילה תגיע בזמן הקרוב.

למרות שכולנו נתונים עוד בטראומה מהשנים הקשות בהן הדואר פשוט לא תפקד, ניתן להבין את העומס במוקד, לצד העובדה שאוקטובר לא מרובה ימי עבודה, התקופה של 'לפני החגים' מזמנת הרבה עילות ומניעים להזמנות מחו"ל, וכעת, כשהחגים הסתיימו צריכים להתמודד עם עומס כפול של מספר חבילות גדול מהרגיל שהצטבר עוד יותר בשל מיעוט ימי העבודה בחגים. ואין ספור לקוחות שחבילותיהם מתעכבות מעבר למועד רגיל מתקשרים למוקד לברר מה קורה.

בדואר מרגיעים: למרות הגידול הכל תחת שליטה!

הנתונים מראים על עלייה משמעותית במספר ההזמנות לעומת שנה שעברה באותה תקופה: 3.5 מיליון חבילות, רובן מחו"ל, במשקל 580 טון הגיעו לארץ במהלך החודש שעבר, לעומת 2.8 מיליון חבילות במשקל 565 טון שהגיעו לארץ בספטמבר 2015. מגמת העלייה ברורה ומגיעה לעד 30% בהשוואה של ספטמבר 2016 (תקופת "לפני החגים" השנה) לעומת אוגוסט 2015 (תקופת "לפני החגים" בשנה שעברה).

מהדואר נמסר כי הם נערכו לגידול המואץ בהזמנות עם תגבור כח אדם זמני, וכן נפתחו מרכזי מסירת חבילות ברחבי הארץ להורדת עומסים מהסניפים. כיום יש מעל 300 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר, זאת בנוסף לכ-700 יחידות דואר ברחבי הארץ.

עוד הם מוסרים כי בימי סוכות נחתו בישראל כ-400 טון חבילות, שמחולקות בימים אלו בבתי הדואר ברחבי הארץ. בעקבות מיעוט ימי העבודה בחודש אוקטובר יתכנו עומסים בנקודות השירות ולכן מומלץ להזמין תור באפליקציה.

ואולי פשוט מומלץ לפתוח רשות נוספות לשירותי הדיוור בארץ?

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית