מסיבת פיג'מה פרועה: כשילד בן 6 לא רצה ללכת לישון

איך הייתם מגיבים, אם הייתם קמים באמצע הלילה ומגלים את הקטן בן ה-6 בעיצומה של מסיבה פרועה שמספר המארגנים והמשתתפים בה אינו עולה על אחד? מחזה כזה שהתגלה לעיני קודי ריי מפלורידה, הותיר אותו המום כ"כ עד שהוא שכח שהוא בעצם צריך לכעוס עליו (ויראלי)

שושי אינדורסקי | כיכר השבת |
הפרעת שינה אצל ילדים היא תופעה שכיחה למדי, הגורמת לנו, כהורים, להתעורר בבהלה אין ספור פעמים כשגוף קטן וענוג מתגנב אל מיטתנו בעיצומה של שינה בריאה. מומחים מציעים אין ספור סיבות ופתרונות לבעיה הזו. אך הילדים מצידם מוצאים פתרון אחיד לקשיי השינה שלהם. לחלוק כרית עם הוריהם.

כולם, מלבד דילן ריי. ילד נמרץ ואדמוני מפלורידה שבחר בדרך מקורית למדי להתמודד עם עודף האנרגיות שלו שמנעו ממנו להרדם. מצלמות האבטחה שהותקנו בביתו קלטו לילה אחר לילה בעיני השחור-לבן שלהם את המחזה המשעשע ביותר שחזו בו הוריו של בן ה-6 והותיר אותם המומים ומתלבטים אם לצחוק או לבכות.

דילן ניצל את השעות הקטנות של הלילה בהן נמו הוריו את שנתם כדי לעשות את כל מה שאסור. הסרטון המצחיק הזה מגלה כי שיא ההוללות אצל ילדים מתבטאת בין השאר ב...גלגלונים על הספה.

דילן שבשלב מסוים התוודע אל המצלמות המתעדות את 'פשעיו', השכיל לנתק אותם ולהמשיך להתהולל באין רואים. אך דווקא התושיה שגילה היא זו שבסופו של דבר 'הפלילה' אותו. חשדו של אביו התעורר למראה המצלמות המנותקות וגרם לחשיפת 'מסיבות הפיג'מות' הפרועות של ילדו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית