הילרי מזווית שלא הכרתם

שרי שטיירמן מניו יורק, מביאה פרשנות חדשה ואחרת על מערכת הבחיורת הנוכחית. למה כל ה"חוץ לארץ" הזה, כל כך חשוב לנו כיהודים שומרי מצוות בכל העולם כולו, ולמה דווקא הגויים הם הם אלו שמהללים את השם כשגובר עלינו, היהודים, חסדו (דעות)

שרי שטיירמן | כיכר השבת |
רב האנשים לא מבינים איזה חסד עשה עמנו השם יתברך בכך שדונאלד טראמפ נבחר לנשיא ה45 של ארה"ב, יותר נכון, בכך שהילרי קלינטון לא נבחרה לתפקיד.

בתחילת הקמפיין הקודם שלה נגד אובמה, טסה הילרי לעירק על מנת לקנות את קולות החיילים האמריקנים. צ'לסי בתה, שהתלוותה אליה, שאלה את חיילי המארינס הקשוחים ממה הם פוחדים. חייל אחד ענה לה שהוא פוחד מ-3 דברים: הדבר הראשון: "מאוסמה" . (בין לאדן, שהיה אז איום). "ברור", אמרה צ'לסי , "כולנו פוחדים ממנו". הדבר השני: "אובמה..." שביעות רצון פשטה על פני בתה של הילארי למשמע קטילתו של היריב המושבע . "והדבר השלישי?" שאלה צ'לסי, "Your Mama". השיב החייל.

אבל מה שהבין חייל מארינס פשוט, לא עלה בקנה אחד עם תאוותם העזה של כל שמאלני העולם לראות את הילרי קלינטון בשלטון. נכון שהבחירה של טראמפ נפלה על העולם כרעם ביום בהיר, אבל זאת אך ורק מכיון שהתקשורת שולטת בחיינו והמדיה נשלטת על ידי השמאלנים, הליברלים והדמוקרטים שכולם שונאי ישרל מובהקים. רוב הכתבים, השדרנים והשחקנים שאיימו לנטוש את ארה"ב אם טראמפ ייבחר – כל הזוהמה האנושית הזאת חברה יחדיו לשטוף את מוחנו ולשכנע אותנו שהילרי תוביל את אמריקה לניצחון.

גם ציבור הבוחרים מורכב ברובו מערב רב של דמוקרטים, שמאלנים ופרו ערבים שונאי יהודים. כל הרעל שבעולם. לראות את ההלם על הפרצופים הנתעבים שלהם בכל העולם הוא הסימן המובהק ביותר שהילרי שלהם רעה ליהודים . נקודה.

כולם היו בשוק, יונית לוי כמעט בכתה... למה? מילא באמריקה, אבל למה בישראל?

אולי כי זה חלק מסך האשליות הכוללות בין השאר את האילוזיה שניתן לעשות שלום עם הערבים, חלקם מתעלמים ממה שנאמר, שהלכה היא בידוע שעשיו שונא ליעקב וישמעאל פרא אדם, ידו בכל ועל חרבו הוא חי. זוהי המהות של הערבים. גולדה מאיר היטיבה להבין זאת ואמרה בשנינות האופיינית לה: אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה לא תהיה ישראל...

מה שהם לא מבינים, כל השמאלנים שרוצים לתת לערבים את אדמתם, תמיכתם וחיוכיהם, שכל זה לא יעזור להם ביום צרה ולא יעמדו לימינם כל הויתורים המפליגים. הם יהיו הראשונים להישחט, כמו שהנאצים לא חסו על היהודים שהתבוללו והשתמדו.

התדהמה והמבוכה על פניהם של תומכי הילארי, הופיעו כשהם כשהבינו שאובמה, הנשיא שייזכר לשימצה כנשיא השנוא והכושל ביותר בהיסטוריה, לא ימשיך באמצעות הילרי להוביל את הכל לאבדון. לא עוד נשיא אמריקני שיעשה את המוות לישראל, לאזרחיה, מתנחליה ולראש ממשלתה .

לראשונה, ביום השביעי בחדש חשוון ,שהוא החודש השביעי מניסן, בשנת 5777 לבריאת העולם התברר לכל ששבע הוא מספר יהודי. פתאום קם מנהיג עולם שמכריז ברייש גלי אני אוהב יהודים! אוהב את ישראל! יש לי חברים יהודים! אני גאה בבתי שהתיהדה! אני גאה בנכדי היהודים! מהיום הראשון לנשיאותו הוא הכריז שישראל לא תהיה יותר מדינה סוג ב'.

זה לא רווחי. זה לא פוליטיקלי קורקט. טראמפ קורא למוסלמים בשמם האמיתי: רוצחים - וזה לא פשוט. זו הכרזת מלחמה על הרוב ולקיחת הצד של המיעוט. יש בעולם רק 13 מליון יהודים מול 1.8 ביליון מוסלמים. אתם קולטים את זה?

זה שינוי מרענן מאד, אחרי אובמה שמקסימום מכר זבל מוכר כמו : למדינת ישראל יש את הזכות להגן על עצמה. (כמעט כמו להגיד: יהודונים תמותו ותודו על האופציה שהענקה לכם)

אז נכון שהילרי לא נחשבת אנטישמית מבהקת ולא מדברת נגד ישראל. אך יש מספר עובדות שלא ידעתם עליה.

  • להילרי יש פרטנרית צמודה (בלשון המעטה) מזה 22 שנה, אומה עבאדין שמה. היא מוסלמית ממשפחת המלוכה של ערב הסעודית, שהיתה נשואה ליהודי מתבולל בשם אנתוני ווינר.

  • ערב הסעודית עמדה מאחורי פיגועי ספטמבר 11.

  • הילרי קיבלה מליוני דולרים לקלינטון פאונדיישן מערב הסעודית, קטאר, אבו דאבי, בחריין.

  • טראמפ לא קיבל דולר מערבים! הם יודעים את מי הם יכולים לקנות בכסף ,הם יודעים על מי הם יכולים לסמוך... וזה לא טראמפ.

  • כל האימיילים הסודיים ביותר עברו דרך המחשבים של עבאדאן ואנתוני ווינר. הילארי אחראית לכך. לשם המחשה תבינו שג'ונתן פולארד מסר לישראל - שהיא בת ברית נאמנה של ארה"ב - מידע מינימלי על האטום מתוך רצון כן להציל את עמו. העונש על כך היה 30 שנות מאסר. לפי אמות המידה האלו הילארי צריכה להיכלא למאות שנים.

  • הילרי היתה עורכת דין פלילית שהתגאתה בתקשורת על כך שהצליחה לשחרר אנס מועד שגמר את החיים לילדה בת שתים עשרה. היא התרברבה בכך שלמרות שהיה ברור מעל לכל ספק שהוא אנס, היא שחררה אותו.

  • הילרי מתועדת ומצולמת בקרבת כל שועי העולם הערבי המוסלמי.

כמעט נפלנו לידיה .

אם הילרי כנשיאה היתה ממנה את אומה ליד ימינה והופכת אותה לאחת הנשים החזקות בעולם, היינו מסורים מיידית לידי אויבינו, אויבי העולם כולו.

טראמפ נבחר למרות שכולם עמדו נגדו ועדיין מפגינים נגדו. אפילו אנשיו שלו הרפובליקנים, הפנו לו גב ו/או הסירו חסותם מעליו . מוזר היה לאחיו ונכרי לבני אמו כמאמר דוד המלך בתהילים. התקשורת שחטה אותו, ועדיין...

אבל הממליך מלכים ולו המלוכה בחר בו אולי כמו המלך כורש בימים עברו. כדי להביא את משיח.

הציניקנים מצקצקים בלשונם וטוענים שכל ההכרזה הגלויה הזו על אהבת היהודים עם הפה הגדול שלו תביא רק צרות, שכן בניגוד אלינו, היהודים שמתקפלים כשמשפילים אותנו, הערבים ושונאי ישראל לא יבליגו ולא יקבלו בשלוות נפש את סיפור האהבה הזה של טראמפ ואנחנו.

ובמיוחד אם הוא אכן יצרף אליו את רודי ג'וליאני , שניהם פיות גדולים, שניהם מטיחים את האמת בפרצופם של כל צבועי העולם ושניהם בוחלים בפוליטיקלי קורקט. שניהם נגד הסחר בסמים ושאר תועבות ארץ. שלא כמו רב המנהיגים שפניהם כפני הכלב והולכים אחרי גחמות הבוחרים, הוא יעשה סדר.

הבעיה היא שהשנאה של רוב העולם, הערב רב, נגד השם יתברך ,חוקיו, משפטיו ואוהבי דברו היא כה אינטנסיבית ומאסיבית, שקרוב לודאי שהם לא יבליגו. כל הערב רב ישתוללו, כולל הישראלים שבהם, והארץ תהיה תוהו ובוהו..יקרו דברים.

מכאן ואילך אלו רק ספקולציות. יתכן שזה יוביל למלחמה כפי שנאמר בנביא זכריה על אחרית הימים. מלחמה על ארץ ישראל ועל ירושלים, מלחמה נגד האיסלאם, מלחמת עולם. סוף העולם במתכונת שאנו מכירים. דבר אחד עלינו לזכור להפנים ולפעול עכשיו ממש במהירות וביעילות. רק נבואות טובות שבתנ"ך מובטח לנו שתתקיימנה. הנבואות הרעות, קיומן חלילה, תלוי בנו ובמעשינו.

השם שלח את יונה לנינוה באזהרת 40 יום לחורבן כללי אבל מכיון שהם חזרו בתשובה אמיתית, הם ניצלו.

אם נקום עכשיו כולנו יחד, עם אהבה בלב להשם יתברך, ונחזור אליו בתשובה שלימה, אם מחצית מהיהודים בעולם יעשו תשובה שלימה, ישמרו שבת ויאמצו תורה ומצוות, הרי שהרוב קובע ולפי הרוב נישפט ונינצל ונזכה אך ורק לקיומן של כל הנבואות הטובות בב"א .

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית