מזל טוב: התינוקת של גרבר בת 90

מי לא מכיר את הקופסה הנוסטלגית של גרבר, הקליק שנשמע ברגע שהצנצנת נפתחת, מבט על התינוקת הנצחית של גרבר. רגע, הידעתם? שהשבוע אותה תינוקת שגדלנו עליה חגגה תשעים? וואי, אנחנו מזדקנות (ילידים, תינוקות)

גילי שלום | כיכר השבת |
מי לא מכיר אותה שתרים את היד? היא הייתה כמעט בכל בית, כבר מגיל ממש ממש קטן, התינוקת המחוייכת למחצה והמופתעת למחצה על צנצנת הגרבר. אך האם תהיתם בכלל מי זו?מהיכן היא? ובת כמה היא בכלל? האם היא קיימת?

אותה תינוקת, ששמה הוא אן טיילור קוק, חוגגת כבר את גיל תשעים! אן הייתה רק כבת ארבעה חודשים כאשר קרובת משפחתה החליטה לצייר דיוקן שלה מפחם ולאחר שנה שלחה את הדיוקן לחברת גרבר שבאותו הזמן חיפשה תמונות של תינוקות שייצגו את החברה שלהם, ומאז ועד היום התמונה המפורסמת לא השתנתה.

עוד סיפרה אן, כי הציירת חשבה שהציור כלל וכלל לא מוכן, ואפילו ביקשה מהחברה שתחזיר לה את הציור בכדי שתוכל לסיים אותו, אך החברה שהיו מספיק חכמים בכדי להגיד את המשפט ״לא רוצים שום שינוי״ והשאירו אותו ככה, מה שבעצם הפך לסמל של החברה מאז 1931.

״הלוגו המושלם זה בעצם מי שאנחנו״ אמר דייויד ייטס סגן החברה״ זהו ביטוי מושלם לתינוק השמח והבריא וסמל ליחסי האמון שלנו עם ההורים. עבור החברה שלנו, הוא בעצם מבטא הכל הכל״.

מעולם לא שינו חברת גרבר את הסמל שלהם, אפילו לא שינוי קטנטן, ולפי דיבוריהם של אנשי הצוות, הם לא מתכננים לעשות זאת במאה הקרובה, התינוקת תשאר אותה תינוקת בריאה ושופעת שמחה כל עוד חברת גרבר תספק לנו את אותן צנצנות שגדלנו עליהם.

ובאמת, אותה תינוקת שעכשיו היא תינוקת ברוחה. חגגה השבוע 90 שנות חיוך וגרברים. לאן ארבעה ילדים, והייתה מורה לספרות וכתיבה כמעט שלושים שנה, חיה בפלורידה ולא מפסיקה לחייך:)

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית