את דואגת לכולם. חשבת פעם לדאוג גם לעצמך?

תיזהרי עליך, שלא תשכחי לנשום. אישה היא יצור מורכב כל כך, מיוחד כל כך, רק אחרי שהתגרשתי, למדתי להבין את זה. להקשיב לעצמי יותר. אז קוראים לי מאיה, ורציתי לשאול אותך היום, אם זכרת לשמור על עצמך?

מאיה א. | כיכר השבת |
תיזהרי עליך, שלא יהיה לך קר. תקני לך צעיף, כפפות. כובע מדליק. תיזהרי עליך, שלא יגמר לך הכח. את בן אדם. אל תשכחי שהכח שלך מוגבל. אז תזכרי לנוח קצת, אפשר גם ממש עכשיו. הרגע. תיזהרי עליך, שלא תהיי רעבה. תכיני לעצמך משהו טעים לאכול.

תיזהרי עליך, שהלב שלך יהיה שמור, בטוח. אל תישארי במקומות שאת מרגישה בהם קטנה. מקומות שאת לא יכולה בהם להיות את. בדיוק ככה. תיזהרי עליך, את לא קלה להשגה. אל תשכחי שמגיע לך משהו טוב. אז אל תתפשרי על ההוא ששכח להשקיע.

תיזהרי עליך, שלא תשכחי לנשום - תחפשי לך אנרגיה במקומות שאת אוהבת. את יודעת מה עושה לך טוב. אולי בים? אולי מוזיקה שאת אוהבת? אולי תציירי קצת. או תפסלי. או תכיני בצק..

תיזהרי עליך, אל תשימי את עצמך בסוף כל הזמן. היום תקני משהו לך! אודם חדש, לק, בושם, פרחים, תיק. מה, לא ידעת ששני תיקים זה לא מספיק?

תיזהרי עליך, שלא יכאב לך הראש שלא תכאב לך היד, שלא יהיה לך יותר מידי רעש. תיזהרי עליך. על מה שבפנים. את יודעת? יש לך כמו ילדה קטנה בתוך הגוף. היא מדברת.. לפעמים בשקט. אבל יש לה מה לומר. אם תקשיבי באמת, תרגישי טוב יותר.

תיזהרי עליך, תשתדלי לסלוח לעצמך לפעמים. את לא מלאך, את לא אדם מושלם. את לא אמא מושלמת... תשכחי מזה. אז תחבקי את עצמך הכי חזק שאפשר, ותזכרי שמחר יש יום חדש. אפשר לנסות שוב, אפשר לתקן דברים. תיזהרי עליך. את אישה מדהימה.

את מורכבת. יש בך ניגודים כמו פסיפס גדול. וזה מה שמיוחד. אז שולחת לך אהבה וחיבוק גדול.

שלך תמיד, מאיה.


הכותבת היא גרושה, אמא לשתיים, ובעלת הבלוג: 'רק אחת - הבלוג של מאיה'..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית