חשיפה: למה קייט מידלטון הולכת תמיד עם תיק קטן

הוא תמיד נמצא שם, לצד גומות החן, השיער המהמם והחיוך הנימוסי. ובכן, מסתבר, שהסיבה שבגללה הדוכסית מקיימברידג תמיד נצפית עם תיק אלגנטי קטן אחוז בשתי ידיה, היא הרבה יותר עמוקה ממטרות אופנה רדודות (סטייל, אופנה)

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
קייט והתיק...
ראיתן פעם את קייט מידלטון בארוע רשמי נושאת משהו אחר מלבד תיק צד קטן? לא? אנחנו יודעים - גם אמצנו את המוח (שנקרא בעברית Google) וניסינו למצוא תמונה אחת יוצא מן הכלל, אך לשווא, תיק היד צמוד לקייט לא פחות מהשיער החלק וגומות החן שלה.

בכל אופן, הסיבה שבגללה הדוכסית מקיימברידג תמיד נצפית עם תיק אלגנטי קטן אחוז בשתי ידיה, היא הרבה יותר עמוקה ממטרות אופנה רדודות. מסתבר כי תיק היד מסייע לנדוכסית להנצל מלחיצות ידיים מביכות. כן, לדוכסיות יש רגעים מביכים גם.

המומחה של MailOnline, ויליאם הנסון, מסביר, "יש קוד התנהגות רשמי שמונע הושטת יד ללחיצה לכל מי שקשור למשפחת המלוכה (בקשר דם או נישואים) אלא אם כן הם הושיטו את היד שלהם קודם ללחיצה" - זאת הסיבה שבגללה קייט חשה בצורך לקחת תיק שלמעשה 'ינטרל' את ידיה ויעסיק אותן וכך ימנע מאנשים שלא שמעו על ה'קוד' הנ"ל, למהר ללחוץ את ידיה.

בכל אופן, הסיבה שבגללה הדוכסית מקיימברידג תמיד נצפית עם תיק אלגנטי קטן אחוז בשתי ידיה, היא הרבה יותר עמוקה ממטרות אופנה רדודות. מסתבר כי תיק היד מסייע לנדוכסית להנצל מלחיצות ידיים מביכות. כן, לדוכסיות יש רגעים מביכים גם.,המומחה של MailOnline, ויליאם הנסון, מסביר, "יש קוד התנהגות רשמי שמונע הושטת יד ללחיצה לכל מי שקשור למשפחת המלוכה (בקשר דם או נישואים) אלא אם כן הם הושיטו את היד שלהם קודם ללחיצה" - זאת הסיבה שבגללה קייט חשה בצורך לקחת תיק שלמעשה 'ינטרל' את ידיה ויעסיק אותן וכך ימנע מאנשים שלא שמעו על ה'קוד' הנ"ל, למהר ללחוץ את ידיה.,,אז אם את רוצה לקחת את הטיפ הזה באירוע המשפחתי המביך הבא שלך (או אם את חולה בשפעת ואין לך כח להסביר)
‏נמנעת מלחיצות ידיים מביכות (צילום: שאטרסטוק)

אז אם את רוצה לקחת את הטיפ הזה באירוע המשפחתי המביך הבא שלך (או אם את חולה בשפעת ואין לך כח להסביר), שמרי את התיק הקטן אחוז בשתי ידייך וחייכי בנימוס.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית