היפות והאמיצות: עוברות מפאה למטפחת

רחל ביטון, בעלת קו אופנה של מטפחות וכיסויי ראש מעוצבים, מספרת לראשונה על הקושי וההתלבטות שהיו כרוכים במעבר שלה מפאה למטפחת, ועל הרצון שלה כאשה שחיה, נושמת ולובשת אופנה, לתת מענה לכל הנשים שהחליטו באומץ ללכת על צנוע, ולא מתפשרות על היופי (אופנה)

רחל ביטון | כיכר השבת |
יפות ואמיצות
אני מוצאת את עצמי מתחבטת בשאלה שמקננת בי מהיום שבו החלטתי לעשות שינוי עם עצמי, ובאווירת וידוי אני מרשה לעצמי קצת להחשף, מה שנוגד לחלוטין את השיטת העבודה האופיינית לי. אני בעד להשאר אנונימית ולתת למותג שלי לדבר בעד עצמו (ב"ה עד עכשיו זה עובד נהדר).

אופי הפירסומים והכתבות שאני מעלה באתרים שונים, נושאים אופי אנונימי לחלוטין שלא חושף אותי ברמה האישית, אך, למען האמת, הפעם הזו אותגרתי! פנו אלי מאתר מאמע וביקשו ממני להביע עמדה על הדילמה האישית שלי באשר לעולם כיסויי הראש. מטפחת מול פאה, ולתת ביטוי חושפני יותר למציאות היומיומית שלי.

אשקר אם אומר שהמעמד הנ"ל לא החמיא לי, ומצאתי את עצמי מתחבטת בשאלה הגורלית, האם החשיפה הזו אכן כדאית. נראה לי שאת התשובה לכך אתן רואות לבד בשורות הבאות.

רציתי להסביר, יותר נכון רציתי לשתף אתכן. אני באמת יותר מגאה להוביל איזשהו שינוי תפיסתי, או אג'נדה, בכל הקשור לסוגיית כיסויי הראש. בכל יום מחדש אני מוצאת את עצמי נדרשת לסוגייה הזו, מרגישה צורך לתת במה ראוייה ואופנתית ומקום של כבוד, לעולם כיסויי הראש, מול הפאות שהולכות ותופסות כל במה אפשרית, ובצדק.

אכן, שוק הפאות ההולך וצובר תאוצה מעמיד אותי כל יום מחדש באתגר של ביטוי עצמי, ושאיפה לייצר מודלים חדשים ואופנתיים, כאלו שיתכתבו נכון בסאגה האופנתית חברתית שסביבנו, בעיקר בשביל הלקוחות שלי שהן חלק ענק ממי שאני, אך גם בגלל האני האישי שלי שלפעמים נוטה לחשוב שאולי בכלל עדיף פאה... (כן, מסתבר שזה קורה גם אחרי שאת חיה, נושמת ויוצרת אופנה כזו של כיסויי ראש). אם לומר את האמת, ברור לכולנו שהאופצייה של פאה קלה יותר ונוחה יותר. מידי פעם את פשוט משנה פריזורה והנה לך מתכון בטוח ללוק מנצח!!

האמת? גם אני כשהתחתנתי בחרתי באופציה הנוחה, הקלה והמחמיאה וקניתי פאה. עד היום יש לי חמש פאות יפות בבית, אחת יותר טיבעית ויקרה מהשנייה, אך עם הזמן הגעתי לתובנות שהגעתי, והתחלתי לשים כיסוי ראש. אני מודה להקב"ה על האומץ ועל האפשרות ליצור שינוי בעצמי עם ידיעה פנימית ניצחת שאכן זו הדרך.

מאז אני באתגר יומיומי של נסיון לתת מענה לכל אותן נשים, שכמוני חיות ונושמות אופנה, ומאידך רוצות לשנות או לבחור מלכתחילה בכיסוי ראש. אני ניתקלת בכן המון, ואתן אומרות לי תודה! תודה על האופציה שאת נותנת לנו, תודה על שאת הופכת את הבחירה לקלה יותר. והאמת, שאני מובכת. כי נכון שזה העסק שלי, נכון שזה מפעל חיי, אבל זו גם המלחמה היומיומית שלי שהפכה לקלה יותר, נוחה יותר ומחמיאה יותר הודות לכן.

אבל עדיין זו מלחמה... לא קלה היא דרכינו.

אתן הכוח האדיר שיש לי להמשיך ליצור, עבורכן, עבור ועבור כל אחת ואחת שרוצה כמוני לכסות את הראש מתוך בחירה ובגאווה גדולה!!!

אוהבת אתכן,

ותודה על מי שאתן בשבילי,

רייצ'ל.

אופי הפירסומים והכתבות שאני מעלה באתרים שונים, נושאים אופי אנונימי לחלוטין שלא חושף אותי ברמה האישית, אך, למען האמת, הפעם הזו אותגרתי! פנו אלי מאתר מאמע וביקשו ממני להביע עמדה על הדילמה האישית שלי באשר לעולם כיסויי הראש. מטפחת מול פאה, ולתת ביטוי חושפני יותר למציאות היומיומית שלי.,אשקר אם אומר שהמעמד הנ"ל לא החמיא לי, ומצאתי את עצמי מתחבטת בשאלה הגורלית, האם החשיפה הזו אכן כדאית. נראה לי שאת התשובה לכך אתן רואות לבד בשורות הבאות.,רציתי להסביר, יותר נכון רציתי לשתף אתכן. אני באמת יותר מגאה להוביל איזשהו שינוי תפיסתי, או אג'נדה, בכל הקשור לסוגיית כיסויי הראש. בכל יום מחדש אני מוצאת את עצמי נדרשת לסוגייה הזו, מרגישה צורך לתת במה ראוייה ואופנתית ומקום של כבוד, לעולם כיסויי הראש, מול הפאות שהולכות ותופסות כל במה אפשרית, ובצדק.,אכן, שוק הפאות ההולך וצובר תאוצה מעמיד אותי כל יום מחדש באתגר של ביטוי עצמי, ושאיפה לייצר מודלים חדשים ואופנתיים, כאלו שיתכתבו נכון בסאגה האופנתית חברתית שסביבנו, בעיקר בשביל הלקוחות שלי שהן חלק ענק ממי שאני, אך גם בגלל האני האישי שלי שלפעמים נוטה לחשוב שאולי בכלל עדיף פאה... (כן, מסתבר שזה קורה גם אחרי שאת חיה, נושמת ויוצרת אופנה כזו של כיסויי ראש)
‏הקולקציה של רייצ'ל ביטון (צילום: מתוך פייסבוק) ‏(צילום מתוך הפייסבוק של רחל ביטון) ‏(צילום מתוך הפייסבוק של רחל ביטון) ‏‏(צילום מתוך הפייסבוק של רחל ביטון) ‏נ.ב. הפוסט נועד במטרה לתת ביטוי ומקום לנשים שמכסות את ראשן בכיסויי ראש אין ולא הייתה בי כוונת התרסה. קטונתי! אשמח לדעת שעזרתי אפילו בפרומיל אפילו למישהי אחת, והיה זה שכרי!!!]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית