קולקצית ה"שחייה לילית" של קסטרו תיתן לכן עוד סיבה לחלום על הקיץ

ההשקה האחרונה של קסטרו הציגה קולקציית אביב קיץ קלילה ואופטימית המבוססת על גזרות נינוחות ובדים דקיקים ונשפכים שתגרום לכם לחלום על יום קיצי שנגמר בקפיצה קלילה אל המים הקרים (אופנה)

סמדר בנטוב | כיכר השבת |
בריכה מישהו?
השבוע ביום ראשון בערב השיקה קסטרו את קולקציית אביב - קיץ 2017, שזכתה לכינוי "שחייה לילית". התצוגה היתה אחרת ומיוחדת, את הקולקצייה השיקו בשואורום שעוצב כבריכת שחייה, הדוגמניות עמדו על פודיום בבריכה ונתנו לקהל להתהלך ביניהם ולראות מקרוב את הבגדים העשויים בדים קלילים ונשפכים כמו שיפון, ויסקוזה,פשתן, טנסל, וכותנה. הצבעים שבלטו היו צבעי פסטל וורוד ותכלת, אך גם שחור לבן, וג'ינס שאי אפשר בלעדיו.

אוירת הקיץ מקבלת רוח גבית ואופטימית באמצעות מראה חופשי וטבעי המבוסס על פריטי כותנה קיציים וקלילים, בצבעוניות מתוחכמת של גווני אדמה: כתום, צהוב וקאמל. הגזרות נינוחות עם הדפסי פרחים גדולים ופרטים כגון מלמלות כותנה, קפלונים וכיווצים, כשהבדים הטבעיים והנושמים משלימים את הלוק הטבעי והנינוח.

בקסטרו חשבו איך להעביר את ימות הקיץ החמים עם פריטים כמו שמלות וחצאיות דקיקות וקלילות על הגוף, שייתנו לנו שראה לחלום על ימי קיץ חמים שמסתיימים בקפיצה קלילה אל המים הקרירים. אם יש משהו שאני אוהבת בבגדי הקיץ זה את הרכות של הבדים וכמובן את הצבעים של הפסטל.

אוירת הקיץ מקבלת רוח גבית ואופטימית באמצעות מראה חופשי וטבעי המבוסס על פריטי כותנה קיציים וקלילים, בצבעוניות מתוחכמת של גווני אדמה: כתום, צהוב וקאמל. הגזרות נינוחות עם הדפסי פרחים גדולים ופרטים כגון מלמלות כותנה, קפלונים וכיווצים, כשהבדים הטבעיים והנושמים משלימים את הלוק הטבעי והנינוח.,בקסטרו חשבו איך להעביר את ימות הקיץ החמים עם פריטים כמו שמלות וחצאיות דקיקות וקלילות על הגוף, שייתנו לנו שראה לחלום על ימי קיץ חמים שמסתיימים בקפיצה קלילה אל המים הקרירים. אם יש משהו שאני אוהבת בבגדי הקיץ זה את הרכות של הבדים וכמובן את הצבעים של הפסטל.,,,
‏הדפסי פרחים נאיביים על בדי שיפון נשפכים... (צילום: יחצ) ‏שמלה בטקסטורת משבצות הגינגהאם קלאסית בכחול ולבן עם כיווצי בד (צילום: יחצ) ‏אופנת רחוב: ז׳קט אופנוענים ורוד וחצאית טול (צילום: יחצ) ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית