5 טעויות מסקרה נפוצות שאת חייבת להמנע מהן

מוצאת את עצמך עם פנסים שחורים בעין אחרי תפילה רטובה מעט? הריסים שלך מלאים בגושי צבע שחורים? כל הטעויות שאת עלולה לבצע בשימוש במסקרה (יופי)

mame | כיכר השבת |
עשי זאת בעצמך...
אפילו לחסידות המראה הטבעי שדוגלות באיפור מינימליסטי, מסקרה זה מוצר -מאסט. אבל למרות שאת משתמשת בו מידי יום הוא מתכון בטוח לטעויות נפוצות. אז הנה כמה טעויות קלות שכדאי לך להמנע מהם (והדרכים הסופר קלות לתקן אותם).

את דוחפת את המברשת פנימה והחוצה

את דוחפת את המברשת פנימה והחוצה,,נכון שאת עושה את זה רק כדי להעמיס יותר מסקרה על המברשת, אך הפעולה הזאת גורמת ליותר אוויר להיכנס אל תוך המיכל (מה שגורם לייבוש מהיר יותר של החומר) כדי לכסות את מברשת המסקרה בכמות הצבע המירבית, תערבלי אותה בתנועות סיבוביות כשהיא עדין בתוך המיכל.,את שמה יותר מידי צבע על המברשת,,וזה הגורם העיקרי לגושים הכל כך בלתי רצויים. לאחר סיבוב המברשת במיכל המסקרה, תנגבי את המברשת בשוליים הפנימיים של הפתח להסרת גושי הצבע שהשתרבבו אל המברשת (במיוחד בקצה)
‏אל תדחפי (צילום: שאטרסטוק)

נכון שאת עושה את זה רק כדי להעמיס יותר מסקרה על המברשת, אך הפעולה הזאת גורמת ליותר אוויר להיכנס אל תוך המיכל (מה שגורם לייבוש מהיר יותר של החומר) כדי לכסות את מברשת המסקרה בכמות הצבע המירבית, תערבלי אותה בתנועות סיבוביות כשהיא עדין בתוך המיכל.

את שמה יותר מידי צבע על המברשת

‏פחות צבע... (צילום: שאטרסטוק)

וזה הגורם העיקרי לגושים הכל כך בלתי רצויים. לאחר סיבוב המברשת במיכל המסקרה, תנגבי את המברשת בשוליים הפנימיים של הפתח להסרת גושי הצבע שהשתרבבו אל המברשת (במיוחד בקצה).

את לא מורחת משני צדדי הריסים שלך

‏תכסי את כל הצדדים (צילום: שאטרסטוק)

רובנו מניחות את המסקרה רק על הצדדים הפנימים של הריסים. אלו שפונים לכיוון העין, אבל כדי לקבל לוק כהה וסמיך של הריסים, את צריכה להתחיל למרוח גם על הצד העליון החיצוני. את תתפלאי לגלות את הבדל המשמעותי במראה שלך, במיוחד אם יש לך ריסים בהירות.

את מורחת מהר מידי

‏תלכי על הקצה (צילום: שאטרסטוק)

אנחנו לא מתיימרים לדרוש ממך עוד 5 דקות יקרות בבוקר. כל מה שאת צריכה זה להקדיש עוד 10 שניות לטקס מריחת המסקרה. כדי לקבל מראה מעוגל וארוך של הריסים תחזיקי את המברשת על קצה הריסים שלך קצת יותר זמן ממה שאת עושה בדרך כלל.

את משתמשת במסקרה ישנה

‏הגיע הזמן לחדש (צילום: שאטרסטוק)

אם את מוצאת את עצמך מוחה כל הזמן כתמים שחורים מתחת לעיניים, זה הזמן להחליף את המסקרה שלך. מסקרה יבשה נוטה להימרח ביתר קלות ומחזיקה מעמד פחות זמן. באופן כללי, את צריכה להחליף את המסקרה שלך כל שלושה עד שישה חודשים. לא רק שזה יציל אותך ממראה של פנסים בעין אחרי כל תפילת שמונה עשרה, את גם תהני מצבע חלק ונטול גושים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית