שופינג: 10 פריטים שיעשו לך שמח בלב

קניות, קניות, קניות. מי לא אוהבת? גם אם את מאלו שאינן חסידות גדולות של מרכזי הקניות וההתמכרות להנאה של הרגשת הרכישה שאחרי. הנה כמה פריטים שבטוח יעשו לך שמח בלב..

סמדר בנטוב | כיכר השבת |
שמח בלב.
כמה חשוב לאהוב ביום יום, לפרגן, לכבד ולשאוף לשלום ביננו ולשלום בית. הקונוטציה העולמית של צבע אדום, בורדו מביאה עמה השראה בדיוק כמו יין טוב...שרק הולך ומשתבח עם הזמן.

הצבע החזק הזה מזכיר לנו לב אדום, לב פועם, זרימת דם שמעניקה לנו חיים. האדום תוסס ומלא חיים, יש לו מגוון רחב של משמעויות מאהבה ועד לכעס לוהט, הוא מרגש וממריץ. אדום הוא הצבע של אש וכוח. אדום מסמל אנרגיה, תשוקה,
עוצמה, אומץ, פעילות גופנית, יצירתיות, חמימות, וביטחון.

אז בלי קשר לימים מיוחדים, תתפנקי לך במגוון פריטים שיעשו לך טוב בלב!

הצבע החזק הזה מזכיר לנו לב אדום, לב פועם, זרימת דם שמעניקה לנו חיים. האדום תוסס ומלא חיים, יש לו מגוון רחב של משמעויות מאהבה ועד לכעס לוהט, הוא מרגש וממריץ. אדום הוא הצבע של אש וכוח. אדום מסמל אנרגיה, תשוקה,עוצמה, אומץ, פעילות גופנית, יצירתיות, חמימות, וביטחון.,אז בלי קשר לימים מיוחדים, תתפנקי לך במגוון פריטים שיעשו לך טוב בלב! ,,,,,,,,,,,צילומים: אלעד חיזקי, מנחם רייס, קית גלסמן ויח"צ חול.
‏‏PINK קולקציית איפור על טהרת גווני הורוד של SACARA - כי העולם נראה טוב יותר דרך משקפיים וורודים. ‏ משקפי שמש אדומות Bella BY Rossi להשיג ברשת I-optic, משהו משובח הוא קודם כל בשבילך ולהנאתך הפרטית. 695 ₪. ‏מגפון של גלי קטיפה בצבע בורדו מחיר: החל מ-79.90 ₪. כי בא לך להיות אופנתית בבורדו יין משובח. ‏גלוס ספירלה של רשת ללין מחיר 29.90 ₪. מראה רומנטי, בעל גוון טבעי ועדין. הכי יפה במראה טבעי וזוהר. PANDORA - להעניק ולקבל את המתנה המושלמת לרגעים קטנים ויפים בחיים. ‏הבנות הכי נכונות קנדל וקיילי ג'נר, האחיות הקטנות לבית קרדשיאן, משיקות את ליין תיקים מתקתקים ורומנטיים שיש. מחיר: 299.90 עד - 1499.90 ₪. ‏שמלה רנואר בצבע אדום מהקולקצייה אביב קיץ 2017, מחיר: 179.90 ₪. ‏DOGO – מותג אופנה חדש וייחודי לכל פריט סיפור משלו, כל נעל ותיק הם עולם ומלואו שניתן בקלות להתאהב בהם. ‏ROYALTY רשת התכשיטים והשעונים מציגה מגוון מתנות יוקרתיות ואופנתיות. מחיר: 267 ₪. ‏מה יותר מתוק משוקולד? ומה יותר רומנטי מפרלינים שוקולד איכותיים בצורת לבבות במילוי טראפל? חב' שוקולד הבוטיק ''דה - קרינה''. משיקה מארז מיוחד לאוהבים, מארז LOVE.

צילומים: אלעד חיזקי, מנחם רייס, קית גלסמן ויח"צ חול.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית