זה מה שיקרה עם תחליפי את השמפו בחומץ תפוחים

זה נשמע יותר רוטב טעים ופחות תכשיר לטיפוח השיער, אבל הטרנד הזה הולך וצובר תאוצה ולא יכולנו שלא לנסות זאת בעצמינו • התוצאות? מדהימות (יופי)

mame | כיכר השבת |
שווה לנסות...
בגלל שאנחנו לא זרות גמורות בכל ענייני הטיפוח, סטייל 'עשי זאת בעצמך', כששמענו על חומץ תפוחים (או "ACV") ועל ההשפעות הקסומות שיש לו על השיער שלך, החלטנו לבדוק את העניין לעומק. אז הנה, חמישה דברים שעלולים לקרות אם תשתמשי בחומץ תפוחים בתור השמפו שלך.

שיער נקי

אחד היתרונות הבולטים בשטיפת השיער עם חומץ תפוחים הוא ניקוי יסודי של הקרקפת שלך מכל מיני חומרים, תכשירים וסרומים שמרחת על השיער. תמלאי בקבוק ספריי ריק עם שלוש כפות חומץ תפוחים על כל כוס מים. ובמקלחת, תעסי את תערובת הפלא הזו על הקרקפת במשך כמה דקות לפני השטיפה.

שיער נקי,אחד היתרונות הבולטים בשטיפת השיער עם חומץ תפוחים הוא ניקוי יסודי של הקרקפת שלך מכל מיני חומרים, תכשירים וסרומים שמרחת על השיער. תמלאי בקבוק ספריי ריק עם שלוש כפות חומץ תפוחים על כל כוס מים. ובמקלחת, תעסי את תערובת הפלא הזו על הקרקפת במשך כמה דקות לפני השטיפה.,,תגידי ביי לקשקשים,יש לך נטיה לקשקשים? פעם או פעמיים בשבוע, נסי לשטוף את שיערך ב- ACV כפי שתיארנו לעיל. התכונות החומציות נוגדות החיידקים שבחומץ, אמורות להרגיע באופן מיידי את תחושת הגירוד ולסייע לבעיית הקשקשים שלך.,,יעניק ברק לשיער,חומץ התפוחים חומצתי בדיוק במידה שתעזור לאזן את רמת החומציות של השיער והקרקפת שלך מבלי לגרום להם להתייבש. כאשר תמרחי אותו על השיער, הוא ימנע מהמינרלים שבמי המקלחת לחדור לשיער שלך ולגרום לו להראות משעמם וחסר חיות.,,רכות מפתיעה,החומציות הטבעית שבחומץ התפוחים מסייעת להחלקת השער ולהשגת מרקם רך כמשי.,,אמממ, כן... הריח,כן, הריח של רוטב הסלט הזה באמת חזק בהתחלה, אבל אחרי שטיפה יסודית ויבוש, הריח יתפוגג במהירות. אם את באמת לא יכול הלסבול את הריח, נסי לדלל את חומץ התפוחים עם שמן לבנדר או עם שמן תינוקות.,
‏ניקוי יסודי (צילום: שאטרסטוק)

תגידי ביי לקשקשים

יש לך נטיה לקשקשים? פעם או פעמיים בשבוע, נסי לשטוף את שיערך ב- ACV כפי שתיארנו לעיל. התכונות החומציות נוגדות החיידקים שבחומץ, אמורות להרגיע באופן מיידי את תחושת הגירוד ולסייע לבעיית הקשקשים שלך.

‏תפרדי מהקשקשים (צילום: שאטרסטוק)

יעניק ברק לשיער

חומץ התפוחים חומצתי בדיוק במידה שתעזור לאזן את רמת החומציות של השיער והקרקפת שלך מבלי לגרום להם להתייבש. כאשר תמרחי אותו על השיער, הוא ימנע מהמינרלים שבמי המקלחת לחדור לשיער שלך ולגרום לו להראות משעמם וחסר חיות.

‏פתרון מבריק (צילום: שאטרסטוק)

רכות מפתיעה

החומציות הטבעית שבחומץ התפוחים מסייעת להחלקת השער ולהשגת מרקם רך כמשי.

‏רכות מפנקת (צילום: שאטרסטוק)

אמממ, כן... הריח

כן, הריח של רוטב הסלט הזה באמת חזק בהתחלה, אבל אחרי שטיפה יסודית ויבוש, הריח יתפוגג במהירות. אם את באמת לא יכול הלסבול את הריח, נסי לדלל את חומץ התפוחים עם שמן לבנדר או עם שמן תינוקות.

‏כן, על הריח אי אפשר להתווכח (צילום: שאטרסטוק)]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית