5 סיבות לעצב את שולחן הפורים בסט כלים מוכן

אז למה כדאי לכם להשתמש בערכות כלים מוכנות בשולחן סעודת הפורים? הנה 5 סיבות נהדרות שבסופם פשוט תרוצו. לקנות. סט. כזה. מושלם! (עיצוב, סטייל)

mame אוכל בשיתוף | כיכר השבת |
mame בשיתוף קונספט
רצף אסתטי

כולנו מכירות את השולחנות היפהפיים והמושקעים הערוכים בכלי פורצלן, כנראה עוד מהחתונה. אממה, כשיש הרבה סועדים מה שקורה זה שתחילת השולחן יפה מואר ואסתטי ואז לאט לאט זה הולך ומתדרדר. צלחות שונות מסטים שונים שעל חלקם כבר אמרנו ברוך דיין האמת, סכו"ם הולך ומשתנה שמצאנו בבוידעם איפשהו מתוך לחץ מכמות האורחים, וכדאי שאפסיק את התיאור כאן.

כשיש לך את הערכה המושלמת הזו, כל זה פשוט לא יקרה. השולחן יהיה יפה ואסתטי מתחילתו ועד סופו. כך אולי גם חמותך שמתעקשת על פורצלן תשתכנע שזה אפשרי.

אורחים, בלי לצאת מהכלים

הרגעים הללו בסיום הארוחה, כשרק התיישבת להכניס משהו לפה אחרי כל ההגשות והעבודה, מבט חטוף אל הכיור אומר לך שעדיף לך להמשיך לשבת, אבל את לא באמת יכולה. האמת? את כן יכולה. ערכה אחת כזו וחסכת את רגעי האימה הללו בסוף כל ארוחה.

כולנו מכירות את השולחנות היפהפיים והמושקעים הערוכים בכלי פורצלן, כנראה עוד מהחתונה. אממה, כשיש הרבה סועדים מה שקורה זה שתחילת השולחן יפה מואר ואסתטי ואז לאט לאט זה הולך ומתדרדר. צלחות שונות מסטים שונים שעל חלקם כבר אמרנו ברוך דיין האמת, סכו"ם הולך ומשתנה שמצאנו בבוידעם איפשהו מתוך לחץ מכמות האורחים, וכדאי שאפסיק את התיאור כאן. ,כשיש לך את הערכה המושלמת הזו, כל זה פשוט לא יקרה. השולחן יהיה יפה ואסתטי מתחילתו ועד סופו. כך אולי גם חמותך שמתעקשת על פורצלן תשתכנע שזה אפשרי.,אורחים, בלי לצאת מהכלים ,הרגעים הללו בסיום הארוחה, כשרק התיישבת להכניס משהו לפה אחרי כל ההגשות והעבודה, מבט חטוף אל הכיור אומר לך שעדיף לך להמשיך לשבת, אבל את לא באמת יכולה. האמת? את כן יכולה. ערכה אחת כזו וחסכת את רגעי האימה הללו בסוף כל ארוחה.,,צילום: ברכה ביתן,סטייל שיזכרו תמיד ,קיים היום מנעד כל כך רחב של סוגים, צורות וצבעים של כלים חד פעמיים שהאסוציאציות של חד-פעמי הן כבר מזמן לא הצלחות הלבנות המשעממות של ארוחה משותפת בכיתה. כיום ניתן להשיג סטים מהממים שיגרמו לכולם להתלבט אם מדובר בצלחות בנייר או בכלל בפורצלן יוקרתי.,,צילום: ברכה ביתן,בלתי שביר ,כן, היינו שם: ילדים קטנים שמתקשים לשכוח את התחושה האיומה של לשבור חלקים מסט שלם. וכל מילה נוספת מיותרת.,,‏צילום: ברכה ביתן,אקולוגיה שלום ,לפני שקמים כל הדאוגים והמוטרדים מההתחממות הגלובלית, תנשמו עמוק. הסטים היפים האלה ניתנים למיחזור - אנחנו גם בעד לעשות חסד עם העולם המקסים הזה שלנו.,כלים ומיתוג: קונספט | מפות: שלי לוי,להזמנות: 054-205-7000 | sara@conceptevents.co.il,,
צילום: ברכה ביתן

סטייל שיזכרו תמיד

קיים היום מנעד כל כך רחב של סוגים, צורות וצבעים של כלים חד פעמיים שהאסוציאציות של חד-פעמי הן כבר מזמן לא הצלחות הלבנות המשעממות של ארוחה משותפת בכיתה. כיום ניתן להשיג סטים מהממים שיגרמו לכולם להתלבט אם מדובר בצלחות בנייר או בכלל בפורצלן יוקרתי.

צילום: ברכה ביתן

בלתי שביר

כן, היינו שם: ילדים קטנים שמתקשים לשכוח את התחושה האיומה של לשבור חלקים מסט שלם. וכל מילה נוספת מיותרת.

‏צילום: ברכה ביתן

אקולוגיה שלום

לפני שקמים כל הדאוגים והמוטרדים מההתחממות הגלובלית, תנשמו עמוק. הסטים היפים האלה ניתנים למיחזור - אנחנו גם בעד לעשות חסד עם העולם המקסים הזה שלנו.

כלים ומיתוג: קונספט | מפות: שלי לוי

להזמנות: 054-205-7000 | sara@conceptevents.co.il

‏ ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית