קושיא: מה ילבשו הילדים בחג הזה?

מותג האופנה לילדים Keds, משיק בימים אילו בחנויות הרשת קולקציית אביב-קיץ 2017. קולקציה חדשה מקבוצות השראה שונות (ילדים, עיצוב)

מאמע בשיתוף קדס | כיכר השבת |
באביב הזה תלבשו קדס. מותג הילדים המוביל קדס משיק בימים אלה את קולקציית אביב-קיץ 2017 לילדים. הקולקציה עשריה, צבעונית ורבגונית המורכבת מארבע קבוצות השראה שמשתלבות לאורך כל עונת האביב- קיץ 2017. בפריטיי הלבוש תמצאו את הבגדים שיהפכו את החגים, השבתות ואפילו את הלבוש היומיומי של הילדים שלכם לשיקי, עכשווי ומרענן.

קבוצת ההשראה הראשונה: Spring Spirit

זוהי קבוצה קז'ואל עליזה ואופטימית, רעננה והומוריסטית, דגמים במראה נינוח ורך עשויים מבדי כתנה סינגל לייקרה וסינגל טקסטורת סלאב בהדפסים מגניבים, שפריצים צבעוניים על רקע לבן. הצבעוניות של הקבוצה כוללת עליזה ורעננה בצבעי לבן, תכלת, צהוב, ורוד, וירוק "מרווה".

בתוך קבוצת השראה זו תמצאו גם את בגדי קבוצת Flower Bloom – הסיפור החגיגי, הכוללת פריטים עדינים ומיוחדים לחג הפסח ותקופת האביב. בגדי הבנות בקבוצה זו מאופייניםבבדי אריג ברוקד, כותנה עם הדפסי פרחים ועלים עדינים בגווני פסטל, ורוד וירקרק. בגדי הבנים בקבוצה זו משולביםבחולצות אריג מכופתרות, מכנסי דריל באורך מלא ואורך ברמודה עם שלייקס.

קבוצת ההשראה השנייה Jungle Ceremony

זוהי קבוצה שיקית ונינוחה בגווני כחול מונוכרומטי, צבעים טבעיים של אפור בהיר, אבן וזית משולב עם נצנוץ מטאלי של כסף וזהב. הקבוצה מאופיינת באריגים טבעיים, פשתן כותנה, תחרות אריג, ג'ינסים בהיריםמכובסים והדפסי עלי יער ושרכים.

הטוניקות והשמלות אריג הן באווירת בוהו שיק עם רקמות ועיטורי שרוכים וסרטים, שרוולים רפויים, שמלות גופיה בהדפסי טאי דאי כחולים, קישוטי פרנזים וחגורות חבל.לבנים ישנם מגוון חולצות לייקרה בהדפסים מכובסים, מכנסי פשתן עם שרוך קשירה במותן וחולצות פיקה ואריג בהדפסים שונים.

קבוצת ההשראה השלישית Porto Kyoto

הקבוצה מאופיינת בשילוב של ישן וחדש: בגדים במראה וינטאג'המתרפקים על זיכרונות ממסעות למקומות רחוקים, בדי כותנה קלילים,אריגי משבצות גדולות בצבעוניות חמה של קוראל, חאקי בהיר, ג'ינס וכתום "טרה קוטה" שלובי סרטי קישוט ושרוכי קשירה במותן ועוד פריטים מפתיעים.

קבוצת ההשראה הרביעית Amazonas

קבוצת קיץ בהשראה טרופית, קלילה ושמחה.הצבעוניות השולטת הינה קוראל, ירוק, סגול, פוקסיה, זית וטורקיז בשילוב כחול ג'ינס ולבן. בדי הג'ינסמגיעים בשטיפות צבעוניות, בכביסות מיוחדות ואף רפויות כגון סרפן/ אוברול גינס, שמלות אריג דקות,בדי וואל דקיקים, שמלות וחצאיות מכותנה וויסקוזה מודפסות במוטיבים של עלים, פרחים ותוכים. חולצות לייקרה וסינגל כותנה במגוון הדפסים טרופיים.

הקולקציה שעולה למדפי חנויות הרשת לקראת חג הפסח, עושה שימוש בשלל צבעים רכים ועליזים, לצד צבעים חגיגיים המתאימים במיוחד לחג הפסח ועונת האביב. הקולקציה מציגה את הטרנדים הכי חדשים ועכשווים בעולם האופנה, שילובים מעניינים, פריטים צבעוניים עם דגש על נוחות מקסימלית לילדים ואיכות הבדים והגימורים ללא פשרות.

את פריטי הקולקציה ניתן להשיג החל מבגדי תינוקות ועד בגדי ילדים במידה 16. הילדים של קדס זוכים לקולקציה מרתקת ומגוונת שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

וטעימה קטנה מקולקציית הילדים הפרקטית של קדס:

קבוצת ההשראה הראשונה: Spring Spirit,זוהי קבוצה קז'ואל עליזה ואופטימית, רעננה והומוריסטית, דגמים במראה נינוח ורך עשויים מבדי כתנה סינגל לייקרה וסינגל טקסטורת סלאב בהדפסים מגניבים, שפריצים צבעוניים על רקע לבן. הצבעוניות של הקבוצה כוללת עליזה ורעננה בצבעי לבן, תכלת, צהוב, ורוד, וירוק "מרווה".,בתוך קבוצת השראה זו תמצאו גם את בגדי קבוצת Flower Bloom – הסיפור החגיגי, הכוללת פריטים עדינים ומיוחדים לחג הפסח ותקופת האביב. בגדי הבנות בקבוצה זו מאופייניםבבדי אריג ברוקד, כותנה עם הדפסי פרחים ועלים עדינים בגווני פסטל, ורוד וירקרק. בגדי הבנים בקבוצה זו משולביםבחולצות אריג מכופתרות, מכנסי דריל באורך מלא ואורך ברמודה עם שלייקס.,קבוצת ההשראה השנייה Jungle Ceremony,זוהי קבוצה שיקית ונינוחה בגווני כחול מונוכרומטי, צבעים טבעיים של אפור בהיר, אבן וזית משולב עם נצנוץ מטאלי של כסף וזהב. הקבוצה מאופיינת באריגים טבעיים, פשתן כותנה, תחרות אריג, ג'ינסים בהיריםמכובסים והדפסי עלי יער ושרכים.,הטוניקות והשמלות אריג הן באווירת בוהו שיק עם רקמות ועיטורי שרוכים וסרטים, שרוולים רפויים, שמלות גופיה בהדפסי טאי דאי כחולים, קישוטי פרנזים וחגורות חבל.לבנים ישנם מגוון חולצות לייקרה בהדפסים מכובסים, מכנסי פשתן עם שרוך קשירה במותן וחולצות פיקה ואריג בהדפסים שונים.,קבוצת ההשראה השלישית Porto Kyoto,הקבוצה מאופיינת בשילוב של ישן וחדש: בגדים במראה וינטאג'המתרפקים על זיכרונות ממסעות למקומות רחוקים, בדי כותנה קלילים,אריגי משבצות גדולות בצבעוניות חמה של קוראל, חאקי בהיר, ג'ינס וכתום "טרה קוטה" שלובי סרטי קישוט ושרוכי קשירה במותן ועוד פריטים מפתיעים.,קבוצת ההשראה הרביעית Amazonas,קבוצת קיץ בהשראה טרופית, קלילה ושמחה.הצבעוניות השולטת הינה קוראל, ירוק, סגול, פוקסיה, זית וטורקיז בשילוב כחול ג'ינס ולבן. בדי הג'ינסמגיעים בשטיפות צבעוניות, בכביסות מיוחדות ואף רפויות כגון סרפן/ אוברול גינס, שמלות אריג דקות,בדי וואל דקיקים, שמלות וחצאיות מכותנה וויסקוזה מודפסות במוטיבים של עלים, פרחים ותוכים. חולצות לייקרה וסינגל כותנה במגוון הדפסים טרופיים.,הקולקציה שעולה למדפי חנויות הרשת לקראת חג הפסח, עושה שימוש בשלל צבעים רכים ועליזים, לצד צבעים חגיגיים המתאימים במיוחד לחג הפסח ועונת האביב. הקולקציה מציגה את הטרנדים הכי חדשים ועכשווים בעולם האופנה, שילובים מעניינים, פריטים צבעוניים עם דגש על נוחות מקסימלית לילדים ואיכות הבדים והגימורים ללא פשרות.,את פריטי הקולקציה ניתן להשיג החל מבגדי תינוקות ועד בגדי ילדים במידה 16. הילדים של קדס זוכים לקולקציה מרתקת ומגוונת שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.,וטעימה קטנה מקולקציית הילדים הפרקטית של קדס: ,,,,,,,,,
‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏
]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית