הלוחשת למספרים: אלין שלמה בניתוח נומרולוגי לנוחי דנקנר

ההליך החומרי שהאדם עובר אינו בגדר אקסיומה, כי אם מימד נוסף, אולי בלתי ניתן לפענוח, אבל הוא זה שאמור להוביל את פועלו של מר נוחי דנקנר ולהשפיע על כך שנים אחורה וקדימה עד שזה הוביל אותו בסופו של דבר ליום הדין * המתקשרת אלין שלמה בניתוח מספרים שבועי (תרבות)

אלין שלמה | כיכר השבת |
המספרים מספרים..
ההליך החומרי שהאדם עובר אינו בגדר אקסיומה, כי אם מימד נוסף, אולי בלתי ניתן לפענוח, אבל הוא זה שאמור להוביל את פועלו של מר נוחי דנקר ולהשפיע על כך שנים אחורה וקדימה עד שזה הוביל אותו בסופו של דבר ליום הדין.

להתקדמות בחייו של נוחי הייה ניחוח מסתורי של "הרצת מניות", אולם ההסתבכויות מקורן במימד הרוחני, אשר ממקורן לא היה מן הנמנע לקבל החלטות שגויות ולהיקלע לניסיונות כושלים לצאת מהסתבכויות. היה נדרש לו אומץ, תבונה והבנה רוחנית גבוהה, כדי לקלוט שיש כוח שפשוט ביקש ממנו לעצור.

השפעתו העצומה של עולם החומר מחלחלת לתאגידים גדולים בגלל מחזורי גאות ושפל של כל התעשייה הענקית הזו. למרות התחזיות החוזרות ונישנות בעולם העסקי, שום דבר ואף-אחד לא מתנבא לבואו של יום הדין. וכשזה קורה, פוקעות כל אותן בועות טכנולוגיות נדלנ"יות עסקיות וכו'.

אם במחזורי חיים עסקינן, ובשילוב מחזור נמרולוגי לפי תאריך הולדתו של נוחי הרי שאפשר היה לצפות את המהלכים מראש ואף להזהיר אותו ולכוון אותו לפעולות מסוג אחר.

לאחר שנים של צמיחה חזקה של חברות כאלו ואחרות, כולל גורמים של השקעות הון וסיכון, מיזוגים ורכישות, היו לו לנוחי הרבה תמרורים בדרך ומספר כוכבים דעכו יחד איתו. אותם כוכבים המכונים "אלילי השפע" "אלילי ההצלחות" ו"אלילי האנרגייה", שהקרקע הייתה מוכנה לקבל את התרסקותם, העידו מבעוד מועד על פגיעה קשה והרסנית בקרקע.

בדרך כלל, השפעת הכוכבים נחשפת בהיבט החיובי ובלהט ההמולה שיוצרים חדשות לבקרים סביב ידיעות שמתייחסות לרכישות רווח הון שלטון ומעמד. אך, אלו, אותם הכוכבים שהזהירו, האירו דחפו, ביקשו ופיללו...לעצור והוא לא עצר.

אז מה השתבש אם כן..?

בעולם העתיק או במחשבה הדתית, האדם בא לעולם עם "שיעורים וניסיונות" בכדי לזכות בהגנה אלוקית. בל נשכח את ה"יעוד" שבעוצמת המעמד והחומר. כאמור, זכויות אלו ניתנו לנו אך מנגד מחייבות אותנו. אל לנו לעשות שימוש כל שהוא ברכושו של האחר ועלינו להפעיל אחריות מוסרית כלפי החברה והאנשים הנמצאים בה.

בשנים הנומרולוגיות של נוחי אפשר לראות בבירור איך מבלי לשים ליבו לכך הוא איבד את הדרך ולעיתים אף את ייעודו, שלא לומר את עצמו.

לידתו של טייקון - 13.11.1954

יחד עם תאריך הלידה של נוחי וניתוח נמרולוגי עמוקשלו, ניתן לראות את התבונה והרגישות שכל כך אפיינו את נוחי עוד בצעירותו, אך אבדו במחול שדים של עשייה ודחיפת מהלכים עסקיים שגויים. תאריך לידתו מעיד לא במעט את מה שהתחולל בשנים שקדמו למפולת. עת נגע בכוכבים התחיל נוחי בתהליכים שכאילו ביקשו ממנו להאט.

בשלהי 2007 בשנתו השישית הנמרולוגית, "ביקשו" ממנו הכוכבים להתחיל לשמר את הקיים ואותתו לו, אך נוחי היה בשיא התנופה של השנה החמישית.. וכאילו היה ממאן להרפות. באופן אירוני, אותו הכפתור שהפעיל את הפיצוץ המבוקר אשר הביא לקריסתו של מלון "ניו - פרונטיר" בן ה- 16 קומות, בעצם הפעיל את תחילת קריסתו של ה"מגדל" שלו עצמו.

מספר חודשים לאחר שרכש ב 1.2 מיליארד דולר את מלון ניו פרונטיר התחיל להיתקל בקשיים והמשבר הכלכלי העולמי אותת לנוחי יותר מתמיד לעצור. אך הוא החלטתו להמשיך הייתה שגויה!

2008-2010 - שנים שמסמלות מבחינה נומרולוגית האטה עסקית ושמירה על הקיים. נוחי פעל בצורה מוטעית ומעוררת השתהות ורכש מניות בבנק השווצרי "קרדיט סוויס".

2010 - מכר חלק גדול מהמניות והיתרה נשארה כאילו יתומה וחסרת חשיבות. בשלב זה נוחי נמצא כבר בשנה הנומרולוגית התשיעית שלו. והכוכבים הייקום/אלוקים..מבקשים ממנו לסיים תהליכים של 9 שנים קריטיות בענייני עסקיו. אם היה נוחי משכיל להבין את התהליך הקיומי הנומרולוגי והייעודי שלו ומתקן את טעויות העבר, היה יוצא ללא נזק וללא פגע.

2010-2011 - בוחר נוחי לדהור קדימה ולהמשיך בעשייה ורוכש את מעריב. רכישה שהתוצאה שלה הייתה ידועה מראש.

2012 - שנה שמאותת לנוחי יותר מתמיד לנקוט בזהירות, אלא שבינתיים הוא נכנס לשנה נומרולוגית 2, שהיא שנה עסקית ואישית קשה מאוד. למעשה זו השנה בה נוחי היה אמור כבר להבין את ה"שיעור" והקושי שלו. מאחר וזה לא קרה דבר הר, ש"הוחלט" מהמקור העליון, שהוא דוהר ישר למסלול התרסקות מהיר ביותר. התמרור המי יודע כמה, גרם לנוחי למכור את מעריב בדיוק שנה לאחר הרכישה בהפסד עצום.

2013 - השנה הרביעית הנומרולוגית והקריטית ביותר, כללה את הניסיון הכושל של נוחי להמשיך לגדול במקום לשמר ולמזער נזקים. בשלב זה, שווי חובותיו נעשה גדול יותר משווי נכסיו ואם היה בוחר לפעול במסגרת תוכנית הבראה נכונה ואמיתית היה ככל הנראה ניצל. ואולם, מינוף יתר, עסקאות כושלות, רפורמות בשוק, גרמי שמיים וכוכבים במפת לידתו, כל אלו "מבקשים" ממנו לעצור אך הוא ממשיך ודוהר קדימה. מאידך, דוחה באופן שגוי הצעות שיכולות להועיל לו. ובשלב זה הוא מגיע לנקודת אל חזור במפה הנומרולוגית שלו והכל וכולם, נרתמים להתנגשות בלתי נמנעת.

2014 - מובל נוחי להליך בלתי נמנע ובצעדי ענק ישירות לכותלי בית המשפט בהליכים פלילים ונתון לחקירות שיובילו אותו ל "יום - הדין".

הנחיתה:

2014-1015 שנים נומרולוגיות שגרמו לנוחי לנחות, או יותר נכוןמת, להתרסק לקרקע שהייתה מוכנה מבעוד מועד.

ובכן, מה היה לנו שם?

חקירות, בתיי משפט, אישום בפלילים, איבוד שליטה בחברות וכולי.. כבר ברור לכולם "מי נגד מי".
המציאות הקשה מתחילה להכות, אך משולבת עדיין באשליה. מאבק משפטי שתוצאותיו ידועות. וכמי שיש באמתחתו סיכויי קלוש, יוצא נוחי ל"מאבק" על חייו ושוב לוקח סיכון ענקי בהתחשב שהוא נמצא כבר היום בצוואר בקבוק שמדמה את הפיצוץ שעתיד להגיע מרגע פתיחת אותה השמפניה וכמובן את טיפות ההדף שנגרמות מעוצמת אותו פיצוץ.

2016 - פסק – דין:

שנתיים מאסר. שנה נוספת על תנאי. וקנס כספי על סך 800 אלף ש"ח. בהיבט הפסיכולוגי מנהלים בכירים במשק או אנשים בעלי כוח ועוצמה לא יכולים להכיל לדמיין או לקבל אפשרות של ישיבה בכלא. להבדיל משאר האדם ולכן עד לרגע זה נוחי לא מעלה בדעתו שזו בכלל אפשרות. לכן, האפשרות הזו לא נכללת בקבלת ההחלטות שלו ושוב הוא דוהר בענק לקבלת החלטות שגויות בדמות "ערעור". הליך שהולך להסב לו נזק בלתי משוער.

2017 - הערעור ותוצאותיו:

כמי שמבינה את התהליך ואת העתיד להגיע. בא לי לצעוק. באופן אירוני אותו חלון שנקרא "ערעור", הולך להוביל אותו ישירות לשנה השביעית ההרסנית ביותר להסתבכות וגרימת נזק עצומה. כל החלטה שמתקבלת כעת בדמות "עצות" חשובות, הולכות להתברר בהמשך כשגויות. כעת נוחי מהמר על חייו בג'וטון האחרון הנמצא באמתחתו, אך הולך להפסיד גם אותו.

בשנת ה - 7 אין ולא יהיה לו סיכוי לצאת משום תסבוכת. ולא רק שהוא לא יוצא מתסבוכות הוא אף גורר אותם שנים קדימה. לפי מפת הייעוד שלו נוחי הולך להיות בין כותלי הכלא בין שנתיים וחצי לשלוש וחצי שנים. הליך שמעבר להליך הפלילי. נוחי צועד לעבר תהליך רוחני גבוה ואף התחזקות דתית. הבנה של כל ה"שיעורים" שנתבקשו ממנו שנים אחורה, אך הוא מיאן לראותם. תהליך של ניקוי, ריפוי, הבנה, בנייה עצמית מחודשת, הכאה על חטא, חרטה, תובנות והכי הכי חשוב אמונה.

2016-2021: ההשפעה על נוחי תהיה קשה הרסנית ובלתי נמנעת. התשתית החדשה בחייו לא תהיה דומה לשום דבר וכלום ממה שהוא מכיר ויודע. וזה הולך להיות בעבורו קשה מנשוא. ה"עסק" החדש של נוחי זה טיפול בנבכי נשמתו. כל הכוח וההשפעה נלקחו ממנו. וכעת הוא יתחיל להתחשבן לא רק עם עצמו אלא עם סביבתו.

השאלה היחידה שתנקר במוחו של נוחי היא - "איך הגעתי עד הלום". ובאופן אירוני זה התהליך הרוחני שהתבקש ממנו שנים אחורה ולא עשה כן. כאמור, גניבה או הונאה ציבורית/תאגידית/עסקית במיוחד לאנשים כמו נוחי בעמדות מפתח היא נטולת תחושת גניבה. מאחר ואין התחככות עם הקורבן עצמו. ועם ההכרה הזו שהוא פשע, רימה והונה. עם ההכרה הזו נוחי יצטרך להתמודד. כניסה לאותו רגש של תחושת אשם וכמובן, אחראיות מוסרית כלפיי האחר.

במהלך 2017: סמוך ליום הולדתו, מספר חודשים לפניי נובמבר, התהליך יגרום לנוחי לחוש שוב "בן - אנוש". ולהכיר באותם אנשים שנפגעו. גם המשפחה והדברים הקטנים של החיים יקבלו מימד אחר. נוחי יתחיל להבין את ההשלכות שבבחירות שקיבל. יתחיל להבין את גרימת הנזק שנגרם לאחר כולל לעצמו. מעתה הוא ילמד את המושג "אמפתיה".

החלק שאני אוהבת יותר מכל בטיפול באנשים הוא החלק של הגעה למסקנות לאחר הניתוח הכולל של המפה. פתאום ללא שום אזהרה אני תמיד רואה לנגד עיניי שינוי בתפיסה, שינוי בחשיבה והכי חשוב חרטה. אני כבר יודעת שהאדם מולי שילם מחיר כבד אך באותה נשימה הוא מאפשר לעצמו לנוח, להשתחרר לנשום עמוק ומאידך לצמוח ולהיות אדם הרבה יותר טוב, מוסרי וחזרה לעצמו.. לשורשיו.

אלין שלמה - מנטורית רוחנית, יועצת עסקית. מתקשרת ומובילה להצלחה. alin4040@gmail.com‏.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית